NA SPORTOWO, ELEGANCKO I ROCKOWO
Czyli kolejne zamówienie z FemmeLuxe

Wiem, że możecie mieć już dość tych wpisów i przepraszam Was za to, że nic innego się tutaj nie pojawia, ale przyznam szczerze, że są one tymi mniej wymagającymi, a ja ostatnio zupełnie nie mam czasu na media społecznościowe.
W sobotę szykuje mi się weselicho, więc może jakieś pazurki, albo nawet makijaż (jeśli czas pozwoli na jego sfotografowanie) wjadą na instagrama, więc tam Was zapraszam i stay tuned.
A tymczasem nie przedłużam i skoczmy do zamówienia.


Elegancko i wygodnie
No któż nie lubi takiego połączenia? Bardziej szykowne komplety stały się niezwykle modne i sama zastanawiałam się czy nie zdecydować się na taki na poprawiny, ale niestety ten okazał się na mnie troszkę za duży. Niemniej, robi wrażenie.
Spodnie są dopasowane w talii i biodrach, i rozszerzają się delikatnie ku dołowi. Ten typ dzwonów wrócił do mody i podbija serca.
Góra to crop top z długim rękawem i ciekawym skrętem przy talii.
Cóż, dla mnie dół jest zdecydowanie za długi i nawet w 10 cm obcasie ciągną mi się po ziemi...
PS wybaczcie moje pozy na zdjęciach, ale to ewidentnie nie był mój dzień...


Karmelowe Love
Tak, wiem, że podobny zestaw pojawił się już na blogu. Ten różni się detalami, o których za chwilę napiszę, że poświęćmy chwilę na delektowanie się tym cudnym odcieniem <3 (Wy, oczywiście, zrobicie to za chwilę, bo zdjęcia są niżej).
Otóż, w poprzednim top był wykończony mocno ściągającą gumką i miał dekolt w delikatne V (tak, jak kolejny z dzisiaj). I podobnie ze spodniami, nie miały sznureczka i gumka była cieńsza.
Poza tym, bardzo podobne. Widać, co lubię.
Przy moim rozmiarze XS top mogę nosić na dwa sposoby - opuszczony z ramienia i tradycyjnie.


Pistacji jeszcze nie było
A no nie było, bo nie do końca się w tym kolorze czuję, ale trzeba próbować, a co! I co sądzicie? Pasuje mi?
Ten komplet znów jest podobny - mamy crop top z długim rękawem i luźniejsze spodnie. Dół taki sam, jak u poprzednika, a góra z delikatnymi różnicami.
Kolejnym aspektem, który łączy oba komplety są ściągacze przy nogawkach, które są bardzo wąskie i miałam niemały problem, żeby spodnie włożyć i ściągnąć.
Cóż, nie ukrywam, że skusił mnie kolor, bo choć nie w moim stylu, to musicie przyznać, że niezwykle ładny i dość unikatowy (przynajmniej dla mnie, bo wiecie, że w mojej szafie to same neutrale wiszą).


W bojowym (na)stroju
Kolejny element, który jest czymś nowym w mojej garderobie. Styl rockowy/grunge/wojskowy to zupełnie nie moja bajka, ale pomyślałam "A co mi tam!". No i nie wiem. Niby wygląda okay, ale nie jestem pewna, czy ten oversize'owy krój i kieszenie z napami przystoi nosić w moim wieku. No i oczywiście kwestia rozmiaru. XS jest na mnie troszkę za szeroka. To jednak nie problem, bo pasek by wszystko załatwił, ale wciąż nie jestem przekonana. Co sądzicie?


Znacie stronę Femme Luxe? Mieliście okazję wypróbować ubrania z ich asortymentu? Co o nich sądzicie? Jak podobają się Wam moje propozycje? Która najbardziej przypadła Wam do gustu? A którą uznacie za niewypał?

~ wredna

10 komentarzy:

  1. Pistacjowy to bardzo ładny kolor. ;) Ja na razie nie jestem przekonana do bojówek, ale może kiedyś się to zmieni. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Te spodnie są naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te dresy są przepiękne. Bardzo podobają mi się ubrania z tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamówiłam ten pierwszy zestaw , nie mogę się doczekać aż przyjdzie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ten komplecik zwłaszcza camelowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja na sportowo najlepsza :) Bardzo ładnie Ci w tych stylizacjach.
    _____
    wniosek o przerwanie urlopu wychowawczego z powodu ciąży wzór

    OdpowiedzUsuń
  8. Na szczęście do przeczytania tego artykułu, dziękuję autorowi za uważne udostępnienie go. Podoba mi się ta zielona koszula.

    Zaczyna robić się gorąco, a lato nadejdzie za kilka miesięcy. Lubię sexy swimsuits for women.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten zestaw brzmi niesamowicie wszechstronnie i stylowo! Idealny wybór na każdą okazję.
    https://sklep.dorjan.pl/kurtka-damska

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje. To bardzo wiele dla mnie znaczy.

Za każdy przemyślany komentarz odwdzięczam się tym samym.
Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga i vice versa.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu.

***

I appreciate all the comments and followers. It means the world to me.

If you leave a well-thought-out comment I will comment back.
I don't mind following each other, as long as you are willing to visit my blog and vice versa.
If you join to my followers, please let me know in a comment.