Prawie jak 'Throwback Thursday"

Kiedy pisałam do Was w poście wprowadzającym o grafice naszło mnie na wspominki :D
Otworzyłam folder z moimi "dziełami" i materiałami. Ah, jak ja to kochałam! Nadal lubię od czasu do czasu otworzyć Photoshopa i troszkę się pobawić, ale nie mam już takiego zacięcia jak kiedyś.

A początki nie były łatwe. Pamiętam frustrację towarzyszącą oglądaniu prac osób, które swoją przygodę z grafiką zaczęły dużo wcześniej niż ja. Wiadomo, zawsze znajdzie się ktoś, kto będzie lepszy od Ciebie, ale świadomość, że każdy jest lepszy od Ciebie jest odrobinkę demobilizująca.
Mimo tego nie poddawałam się, bo "tworzenie" sprawiało mi ogromną frajdę!

Teraz lubię popatrzeć na postęp, jaki poczyniłam w ciągu 5 lat przygody z grafiką. Może nie ma efektu WOW, ale wiem ile pracy w to włożyłam, więc i tak jestem z siebie dumna!
Jest tutaj ktoś kto kiedyś się tym zajmował? A może nadal tworzycie takie cuda? :D Większość blogów graficznych, na które kiedyś zaglądałam dzisiaj już nie istnieje, więc chętnie poznam jakieś nowe ;)
Trzymajcie się ;)

~ wredna

2 komentarze:

  1. Świetne prace, bardzo duża zmiana! :)
    Ja kiedyś robiłam tego typu rzeczy, jednak skończyłam z tym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne grafiki :) nigdy nie zagłębiałam wiedzy w tym zakresie

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje. To bardzo wiele dla mnie znaczy.

Za każdy przemyślany komentarz odwdzięczam się tym samym.
Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga i vice versa.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu.

***

I appreciate all the comments and followers. It means the world to me.

If you leave a well-thought-out comment I will comment back.
I don't mind following each other, as long as you are willing to visit my blog and vice versa.
If you join to my followers, please let me know in a comment.