TOP Z HAFTEM I KRÓTKIE SPODENKI
Czyli prosta stylizacja na co dzień

Dzisiaj mam dla Was coś, czego na moim blogu jeszcze nie było. A mianowicie, stylizację. Jeżeli chodzi o posty tego typu to jestem zupełnie zielona, więc wszelkie uwagi i wskazówki mile widziane ;) Jest to prosty strój na co dzień. Bez zbędnych udziwnień czy dodatków. Po prostu top i szorty, czyli to, w czym czuję się najswobodniej.
W końcu w mojej szafie pojawiło się coś z motywem haftów <3 A dokładniej naszywki, bo wzór nie został wyhaftowany bezpośrednio na bluzeczce, a jedynie do niej przyszyty. Co nie zmienia faktu, że wygląda fantastycznie i całkowicie się w nim zakochałam.
Kolejny element, bez którego nie wyobrażam sobie mojej garderoby, to spodenki z wysokim stanem. Te mają bardzo wysoki stan, co mi jak najbardziej odpowiada ;) Nogawki nie są za krótkie ani za długie - idealne ;) Jedyne moje zastrzeżenie to szeroko rozstawione kieszenie, które optycznie poszerzają :D Ale i tak będę je nosiła ;)
Photos by PospolitaOla

Mam jeszcze dla Was kupon zniżkowy Zaful do wykorzystania tutaj: Zaful lace chiffon dress Summer 2017 Promotion. Wystarczy wpisać ZafulChen w pole na kod rabatowy.

I co myślicie o stylizacji? Jakie są Wasze rady dotyczące przedstawiania tzw. lookbooków i stylizacji? Jak podobają się Wam moje nowe zdobycze? Kupujecie na Zaful? Zamierzacie wykorzystać kupon rabatowy?

~ wredna

85 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz, czasem mniej, znaczy więcej i to doskonale sprawdza się w Twoim dzisiejszym wydaniu :)
    mega podoba mi się ten top i Twoje piękne, dlugie wlosy <3

    20,49$, 25,49$
    mogę prosić o to samo ? :) :* hihihihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, już do Ciebie zaglądam ;) I dziękuję za komplementy ;) Co do włosów - na zdjęciach wyglądają lepiej niż w rzeczywistości :D

      Usuń
  2. Obecne trendy w zupełności do mnie nie przemawiają, mam wrażenie, że coraz więcej "projektantów" robi wszystko by było jak najdziwniejsze i jak najwięcej się sprzedało, wymyślając coraz to komiczniejsze bluzki jak paski i pieski razem, nie wiem, może po prostu powinnam urodzić się w latach 40, gdzie klasyczny styl był bardziej pociągający niż aktualne ubrania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że ja nigdy nie rozumiałam najnowszych trendów modowych, ale w tym sezonie większość do mnie przemawia ;) Uwielbiam hafty, naszywki, dekolty hiszpańskie i odkryte ramiona ;) Ale są też takie nowinki, których pojąć nie mogę, np. przezroczyste buty, kabaretki, spodnie z ogromnymi dziurami i krój oversize ;)

      Usuń
  3. Top jest cudowny, ostatnio bardzo polubiłam motyw haftów i kwiatów na ubraniach, jeżeli będę miała okazję to z chęcią i ja sobie taki zamówię, szorty już takie same mamy, to jeszcze tylko bluzka i bliźniaczki! :D Spodenki również bardzo polubiłam i też niezbyt podobają mi się te szeroko rozstawione kieszenie... :D
    Zdjęcia bardzo ładne, ciekawe kto robił :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My to zawsze jak bliźniaczki ;p Mimo tego, że zupełnie fizycznie do siebie nie jesteśmy podobne :D

      Usuń
  4. Wspaniała stylizacja i zachwycające zdjęcia! :) Podoba mi się!
    PS. Klik, klik - $20.49.

    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana więcej takich postów bo wyszedł Ci naprawdę świetny. :) Ja ostatnio zamówiłam sobie sukienke w takie haftowane róże i ją uwielbiam. :)

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;) Myślę, że będzie więcej takich postów ;) Tylko muszę się zastanowić nad bardziej przemyślanymi stylizacjami ;) No i mam nadzieję, że z czasem będę się swobodniej czuła przed aparatem :D

      Usuń
  6. Że niby gdzie Cię poszerzają? Dziewczyno masz idealną figurę i możesz nosić co tylko chcesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dziękuję ;) Figury idealnej, niestety nie mam ;p Ale najgorzej nie jest ;) Na zdjęciach kiepsko to widać, bo wszędzie albo zakrywam ręką, albo stoję półbokiem ;) Ale nie jest to na tyle widoczne, żebym zrezygnowała z ich ubierania ;)

      Usuń
    2. Dla mnie masz :) Ja nigdy nie miałam takiej figury. Noszę ciuchy w rozmiarach 40-42 więc ja bym w taki zestawie tak świetnie jak Ty nie wyglądała.

      Usuń
    3. E tam, przy bardziej kobiecej sylwetce też by się taka stylizacja prezentowała dobrze ;)

      Usuń
    4. Wątpię. A ja z pewnością nie czułabym się dobrze.

      Usuń
  7. Poluje na taką bluzke :p
    Masz piękną figurę :)
    Pozdrawiam :)
    www.insomniabydorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzkę bardzo polecam. Już jest jednym z moich ulubionych topów <3

      Usuń
  8. Ja akurat nie lubię wysokiego stanu, ponieważ moje biodra wyglądają na jeszcze szersze niż normalnie są.. a szkoda bo bardzo bym chciała takie szorty :(
    WWW.RINROE.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam szerokie biodra i nie zauważyłam, żeby spodnie z wysokim stanem to podkreślały ;) Ale nawet gdyby to i tak z nich nie zrezygnuję, bo walczę o każdy centymetr optycznego wydłużenia nóg :D

      Usuń
  9. Ja w szortach z wysokim stanem mam wrażenie, że wyglądam jakbym W ciąży była :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, czasami dziwnie się układają :D Ale mnie to nie przeszkadza, fakt, że optycznie wydłużają nogi wygrywa :D

      Usuń
  10. Zazdroszczę figury :)
    Świetna stylizacja :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham hafty w takim wydaniu a Ty bosko się prezentujesz.

    OdpowiedzUsuń
  12. wow... masz świetną figurę, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny zestaw, spodenki sa idealne ;)
    Lookbookow Na blogu u mnie jeszcze nie było ale coś rozmyslam w tym kierunku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie pomyśl o takich lookbookach ;) Kiedyś za takimi nie przepadałam, ale teraz bardzo chętnie takie przeglądam ;)

      Usuń
  14. świetny top i jakie długie włosy<3

    OdpowiedzUsuń
  15. O jejciu ale masz cudne włosy, skradły cała moja uwage :D

    karolinetta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja :) Piękny top :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale Ty masz figurę! Jak marzenie.
    Stylizacja taka, jak lubię najbardziej latem.
    Ekstra :)
    Pozdrowionka serdeczne :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  18. top znajomy :D ten sam mam, tylko że nie na wiązanie z tyłu :) piękny jest!! poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na zaful bardzo lubię zamawiać.Świetne mają rzeczy.Bardzo podoba mi się ten topik z haftem,ślicznie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię takie spodenki z wysokim stanem:)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładna bluzeczka :) klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz tak boską figurę ,że wszystko wygląda na Tobie bosko :-) Bardzo fajny zestawik :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Such a beautiful post, have a nice weekend :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja :) Bardzo mi się podoba ten top :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoja talia jest oszalamiajaca kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Na talię narzekać nie mogę ;) Chociaż czasami ciężko kupić coś co przejdzie mi przez biodra i nie będzie za szerokie w talii :D

      Usuń
  26. Też nie wyobrażam sobie szafy bez spodenek z wysokim stanem :) niestety, z moich ulubionych trochę wyrosłam albo poszerzyłam się lekko i już w nie nie wejdę :D pięknie wyglądasz, urocza stylizacja!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio stawiam wyłącznie na spodnie, spodenki i spódnice z wysokim stanem ;) Tak się przyzwyczaiłam do tego jak mi modelują sylwetkę, że nie mogę z nich zrezygnować :D

      Usuń
    2. No bo prawdą jest że pięknie uwypuklają pas, talię i podkreślają biodra :)

      Usuń
    3. I wydłużają optycznie nogi :D

      Usuń
    4. Dokładnie :D czyli same zalety :D

      Usuń
    5. No i jak tu ich nie kochać? :D

      Usuń
  27. Fantastyczna stylizacja, uwielbiam ubrania z haftami :) A co do spodni, moim zdaniem nie poszerzają :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale slicznie wyglądasz ;*
    Ja też lubię motyw haftów i mam prawie identyczną bluzkę!
    E tam, spodenki nie poszerzają, jesteś bardzo szczuplutka :)
    Poklikałam

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale ślicznie wyglądasz!!!!! I jaka piękna figurka :* Stylizacja bardzo udana, pięknie Ci w tych spodenkach i tej bluzeczce. Czekam na więcej Twoich stylizacjii :*:***** KLIK , KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super wyglądasz! Sesja wyszła świetnie, nie mam się do czego przyczepić. :)
    Pozdrawiam. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo ładne zdjęcia <3! BLuzka - boska

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Odpowiedzi
    1. Haha, no coś Ty ;p Za niska do tego jestem i wymiarów też nie mam odpowiednich ;D

      Usuń
    2. no jak to? zdjęcia mówią co innego:D

      Usuń
    3. Bo na tych zdjęciach nie ma punktu odniesienia :D

      Usuń
  33. Masz świetną figurę!
    Ja uwielbiam hafty jest to jeden z fajniejszych efektów na ubraniach tego sezonu :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ;) I o ile ogólnie za czerwonymi różami jako kwiatami nie przepadam, tak motyw ten w formie haftu albo naszywki bardzo mi się podoba ;)

      Usuń
  34. Uwielbiam spodnie z wysokim stanem :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Prosto naturalnie ładnie i super jest po prostu :]

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne zdjęcia :-) Spodenki z wysokim stanem są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  37. Top przyciąga uwagę :) Bardzo lubię ubrania z motywem haftu !

    OdpowiedzUsuń
  38. You look amazing! That top is insanely gorgeous, I love backless shirts.

    Amy;
    Little Moon Elephant

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much ;) I love backless shirts as well, as long as I am able to wear standard bra underneath :D

      Usuń
  39. You look Amazing! I love the work you do on your blog, I hope to see you on my blog very soon!!
    💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  40. Top bardzo fajny ale spodenki bardziej mi się podobają i zgrabnie ci w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super ;) Bardzo ładnie spodenki podkreślają Ci talię :) Bluzka bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetnie wyglądasz. Bluzeczka bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wspaniała stylizacja i idealna figura :) Top jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Masz przepiękną figurę, a stylówka jak najbardziej na tak!

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna stylizacja, idealna na letnie, upale dni.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje. To bardzo wiele dla mnie znaczy.

Za każdy przemyślany komentarz odwdzięczam się tym samym.
Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga i vice versa.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu.

***

I appreciate all the comments and followers. It means the world to me.

If you leave a well-thought-out comment I am going to comment back.
I don't mind following each other, as long as you are willing to visit my blog and vice versa.
If you join to my followers, please let me know in a comment.