SZYBKI POST Z SZYBKIM MAKIJAŻEM
Czyli błyskawiczna propozycja na co dzień

Dzisiaj będzie post na szybko. Ostatnio pogoda znów dopisuje, więc każdą wolną chwilę wykorzystuję spędzając czas na zewnątrz. Z tego też powodu wena i chęci na pisanie postów trochę u mnie spadły, ale spokojnie, mam już kilka pomysłów, trzeba tylko znaleźć motywację, żeby to wszystko opisać ;)
Dlatego dziś błyskawiczny makijaż na co dzień. A, żeby było ciekawiej, całość została wykonana kosmetykami jednej marki, na dodatek takiej na każdą kieszeń. Z racji tego, że chciałam, aby wpis był tak krótki, jak czas poświęcony na wykonanie tego makijażu to dzisiaj nie będzie mini-recenzji, ale jeśli jakiś produkt Was zainteresuje to dajcie znać w komentarzach, a może coś na jego temat pojawi się na blogu ;)


Zacznijmy od oczu
Przyznać się, kto jeszcze zaczyna makijaż od oka? Jakoś nie mogę się przekonać do sposobu, w którym najpierw maluję twarz. Robiąc to tak jak ja, znacznie łatwiej jest wyczyścić wszystko co się nam osypie lub nie uda przy robieniu oka ;)
Na co dzień używam jedynie eyelinera. A częściej nawet czarnej kredki lub cienia. Dziś sięgnęłam po Celebrities Eyeliner i Eyeliner Pencil Waterproof, tak żeby wyrównać i utrwalić liner. Tusz to jeden z moich ukochanych z serii Volumix Fiberlast - Mascara Lenght & Curl Up. W wewnętrzny kącik, dla rozświetlenia i delikatnego urozmaicenia, zaaplikowałam cień w kremie Metallic Cream Eyeshadow w kolorze nr 03. Już się z nim polubiłam ;) Ciekawa jestem czy sprawdzi się jako baza pod cienie i do odcinania cut-crease ;) Brwi podkreśliłam zestawem cieni AllInOne Eyebrow Set nr 02, ale tu zdradzę, że się z tym kosmetykiem nie polubiłam. Kolorki są zdecydowanie zbyt rude jak dla mnie, choć na zdjęciu aż tak nie rzuca się to w oczy, plus ratowałam się cieniami marki Revers, bo efekt po użyciu samej paletki z Eveline był tragiczny, a muszę w tym makijażu wyjść dzisiaj do ludzi :D


Czas na twarz!
No to jak już mamy oko zrobione to możemy spokojnie przejść do naszej bazy, czyli makijażu twarzy. Koloryt wyrównałam słynnym podkładem Liquid Control HD w kolorze 015 Light Vanilla. Ja fenomenu tego produktu nie rozumiem. U mnie się nie sprawdził, w ogóle nie chciał się zaaplikować na nos, na którym potrzebuję największego krycia. Bezwzględny jest też dla każdego drobnego przesuszenia skóry. No, nie dla mnie po prostu ;) Ale kolorek ma piękny ;) Zasinienia pod oczami potraktowałam kółeczkiem korektorów Concealer Sensation 4in1 - mieszanką żółtego i beżowego odcienia. Co do tego kosmetyku to mam mieszane uczucia. Niby jest okay, ale krycie ma raczej lekkie. Dużą niespodziankę na żuchwie musiałam poprawić kamuflażem z Catrice. Zupełnie zapomniałam też umieścić ten kosmetyk na zdjęciu... Ale na stronie producenta możecie sobie zobaczyć jak wygląda ;) Bronzer z paletki Contour Sensation 3in1 już jest moim ulubieńcem i wcześniej używałam go kilkukrotnie ;) Z tego trio zaaplikowałam również rozświetlacz - błysk daje porządny, ale nie jestem przekonana do jego różowego odcienia. Może z chłodniejszymi makijażami się sprawdzi. Ale na razie jednak wolę złoto <3 Na róż pudrowy się nie zdecydowałam, bo chciałam przetestować Full HD Creamy Blush Stick. Na razie mogę powiedzieć tylko, że ma ładny kolorek ;) No i żeby całość utrwalić - Fixer Mist HD. Pierwsze wrażenie jest pozytywne, zobaczymy jak się sprawdzi na dłuższą metę ;)


Znacie markę Eveline? Mieliście któryś z wymienionych przeze mnie produktów? Jak się Wam sprawdził? Polecacie inne kosmetyki tej firmy? Jakie? Zainteresował Was któryś kosmetyk? Chcielibyście zobaczyć jego pełną recenzję?

~ wredna

57 komentarzy:

  1. Ten podkład już długo chcę przetestować, ale mieszane opinie trochę mnie zniechęcają... A ten eyeliner nie do końca mi podpasował, z Eveline wolę Liquid Precision 2000 Procent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię taki delikatny makijaż, którego praktycznie nie widać :)
    Dobrze wspominam eyeliner Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem taki właśnie powinien być makijaż dzienny ;) Delikatny i niezauważalny :D Choć czasami i do sklepu potrafię wyjść w pełnym makeupie jak mam na to ochotę ;)

      Usuń
  3. Eyeliner z Eveline to totalna klapa. Niby super, a po pol roku zrobila sie z niego tylko woda, bo pigment czarny wyschl:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty mówisz? ;o Dobrze, że ja po eyelinery sięgam tylko wtedy, kiedy przyklejam sztuczne rzęsy, czyli bardzo rzadko ;)

      Usuń
  4. Wyglądasz bardzo ładnie, naturalnie. :) Nic dodać, nic ująć. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie delikatne makijaże.
    Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny makijaż 😍
    U mnie na codzień to tylko podkład, kredka do oczu,tusz do rzęs i korektor ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podobnie jak u mnie ;) Tylko ja nie wyobrażam sobie nie umalowania brwi, bo naturalnie ich nie mam praktycznie :D No, i nie rezygnuję z pudru ;)

      Usuń
  7. Na co dzień również stawiam na delikatny (i szybki makijaż), również mam to trio do konturowania z eveline i również różu nie używam;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami po ten róż sięgam ;) Ma ładny kolorek ;) Ale ogólnie rzadko noszę róże ;)

      Usuń
  8. Ja z paletki od Eveline do brwi jestem zadowolona...uzywam na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może inne wersje kolorystyczne wypadają bardziej korzystnie ;) Ja mimo tego, iż mam raczej ciepły odcień włosów to wolę chłodniejsze brwi ;)

      Usuń
  9. Najbardziej własnie lubię takie lekkie makijaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja z kolei najpierw zaczynam malować brwi, później oczy :P hehe

    Fajnie, że szczerze napisałaś o każdym z tych kosmetyków, teraz już wiem, co nie do końca i u mnie może się sprawdzić :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Delikatny makijaz jest najlepszy <3 sama taki mam kazdego dnia. Sliczna jestes ;*

    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie wyglądasz ! Znam ta markę i lubię .

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam kilka produktów, ale leżą gdzieś na dnie szafy... Jakoś niezbyt się z nimi polubiłam :D Makijaż ładny, delikatny - też zazwyczaj na takie stawiam :)
    Też miałam ten podkład, ale u mnie kolor był nie trafiony, więc to już totalna klapa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam co do niego mieszane uczucia ;) Z jednej strony podoba mi się jak wygląda na twarzy z odległości co najmniej 30 cm, ale jak się przyjrzę z bliska to widzę podkreśloną fakturę skóry. No i zupełnie nie sprawdza się na moim nosie. Waży się i zupełnie nie kryje, a uwydatnia każdą suchość.

      Usuń
  14. wyglądasz pięknie!:) a właśnie najbardziej byłam ciekawa tego fluidu od Eveline :) w sumie i tak go spróbuję na sobie sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę sporo świetnych kosmetyków :*

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  16. Eyeliner z Eveline używam od wielu lat i jestem z niego bardzo zadowolona. Dla mnie najlepszy i nigdy mnie nie zawiódł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po eyelinery sięgam tylko kiedy przyklejam sztuczne rzęsy, ale do tej pory zawsze używałam jakiejś tanioszki, najczęściej z Wibo ;)

      Usuń
  17. Używałam tego eyelinera ze zdjęcia od nich i bardzo mi spasował, chyba nawet do niego wrócę :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz w takim szybkim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny, naturalny makijaż podkreślający wdzięki :) Jesteś prześliczna! Uwielbiam firmę eveline, jeżeli chodzi o kosmetyki, jest super zarówno z jakością jak i ceną :) Muszę przyznać, że ja zaczynam makijaż od twarzy, chodź wiem że nie powinno się tak robić :D maluję się tak już od lat i nie potrafiłabym się przestawić na inny sposób :D
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że w makijażu nie ma zasad, więc to czy ktoś zaczyna od twarzy czy od oczu to tylko kwestia preferencji, a nie poprawności ;)

      Usuń
  20. Znam kilka kosmetyków z tego wpisu wpisu, u mnie jednak tusz do rzęs Volumix Fiberlast się kompletnie nie sprawdził. Ma na szczoteczce grudki, przez co ciężko się nim pracuje i brudzi wszystko wokół. Podkładu jeszcze w pełni nie używałam, ale pierwsze wrażenia zrobił na mnie niezłe. Za to eyeliner uwielbiam, najlepszy jaki dotąd używałam!
    Piękny make up! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to dziwne. Ja nie mam takich problemów z tuszem. Może trafiła Ci się jakaś felerna sztuka?

      Usuń
  21. Bardzo lubię kosmetyki Eveline a Celebrities Eyeliner to mój ogromny ulubieniec i często do niego wracam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Tuszem mnie zainteresowałaś :) jak skończę te co mam pójdę po ten :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wszystkie trzy z tej serii ;) I srebrny, i złoty i w kolorze różowego złota ;) Tylko temu ostatniemu trzeba dać troszkę przeschnąć, bo na początku się z nim nie polubiłam ;)

      Usuń
  23. Lubię kolorówkę Eveline, a to trio do konturowania to również mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajny codzienny makijaż :)
    mam to trio do konturowania

    OdpowiedzUsuń
  25. Pretty! Love that highlighter and blush set!
    Happy weekend!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It's pretty nice ;) I love the blush and bronze shade ;) When it comes to highlighters I prefer the golden ones ;)

      Usuń
  26. Bardzo ładny, delikatny i dziewczęcy makijaż! Dla mnie bomba ;) Ja makijaż też zaczynam od oczu, no chyba, że nakładam sam tusz i eyeliner, to wówczas kolejność mi jest obojętna;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet jak robię makijaż codzienny (czyli właśnie tylko eyeliner i tusz) to i tak zaczynam od oczu :D

      Usuń
  27. Lubię kosmetyki z Eveline :) Ten podkład już od dawna chcę przetestować, ale jakoś się zebrać nie mogę. Tusze do rzęs używam tylko z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Odpowiedzi
    1. Jak go trochę potestuję to może pojawi się pełna recenzja na blogu ;)

      Usuń
  29. Dzięki za podpowiedz :)
    p.s. zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  30. Dawno już mam ochotę na paletkę do konturowania twarzy.Chyba się skuszę na jakąś

    OdpowiedzUsuń
  31. Też zaczynam od oczu :D nie mam cierpliwosci poprawiac twarzy, kiedy cos mi sie osypie, tak jak pisałaś wyżej. Mam tu kilka swoim ulubieńców ! :) Pozdrawiam :) // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze ubabram sobie dolną powiekę tuszem do rzęs, więc za każdym razem musiałabym zmywać korektor i nakładać go ponownie :D

      Usuń
  32. Znam markę Eveline i ją uwielbiam :) Aktualnie używam korektora i jestem bardzo zadowolona.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Tak się teraz zaczynam zastanawiać i... używałam wielu kosmetyków od Eveline, ale kolorówki chyba jeszcze nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam wręcz odwrotnie. Zanim dostałam paczuszkę od Eveline to znałam się tylko z ich kolorówką ;)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje. To bardzo wiele dla mnie znaczy.

Za każdy przemyślany komentarz odwdzięczam się tym samym.
Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga i vice versa.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu.

***

I appreciate all the comments and followers. It means the world to me.

If you leave a well-thought-out comment I will comment back.
I don't mind following each other, as long as you are willing to visit my blog and vice versa.
If you join to my followers, please let me know in a comment.