HOLLYWOODZKI UŚMIECH DLA KAŻDEGO?
Jak go osiągnąć w domowym zaciszu?

Zapewne nie raz zachwycaliście się uśmiechem gwiazd Hollywood, który błyszczał w blasku fleszy na czerwonym dywanie. Ja osobiście zawsze uważałam, że aby uzyskać taki efekt trzeba wydać grube kwoty na dentystów, ortodontów i specyfiki do pielęgnacji, a oprócz tego wytrzymać długie godziny pełne bólu na fotelach u ww. specjalistów.
Okazuje się jednak, że są na rynku firmy, które oferują profesjonalne produkty do dbania o wygląd naszych zębów. Jedną z nich jest Meyarn, którą dzisiaj chciałabym Wam krótko przedstawić.

Marka Meyarn stara się zrewolucjonizować rynek stomatologiczny zmieniając bolesne stereotypy. Ich misją jest wprowadzenie nowych trendów dotyczących pielęgnacji jamy ustnej, która ma zacząć kojarzyć się z relaksem, przyjemnością, łatwością i luksusową jakością. 
W ich asortymencie znajdziecie produkty do higieny i wybielania zębów, akcesoria do pielęgnacji jamy ustnej, artykuły ortodontyczne, oraz pełne zestawy.
Jeśli zajrzeliście w link, który wcześniej podałam to wiecie, że jest to zagraniczny sklep. Jednak oferuje wysyłkę do wszystkich krajów, a na stronie znajdziecie opinie innych klientów.

Jeśli interesują Was produkty z działu ortodoncji to Meyarn oferuje różnego rodzaju szczoteczki o różnym przeznaczeniu (np. międzyzębowe i do czyszczenia aparatu ortodontycznego), oraz akcesoria ortodontyczne, takie jak pojemniki (tzw. casy czy woski.
W temacie pielęgnacji i dbania o białe zęby znajdziecie tam flossery, irygatory, nici dentystyczne, oraz skrobaczki do języka, a także pisaki, paski i proszki wybielające.
Asortyment jest ogromny, a każdy produkt opatrzony jest szczegółowym opisem. Meyarn oferują również bloga, z którego dowiecie się wielu przydatnych rzeczy dotyczących zarówno samych ich artykułów, ale również ogólnej higieny stomatologicznej.

Jeden z produktów, który mnie osobiście zainteresował bardziej niż pozostałe to ochraniacz do zębów na noc. Może Was to zdziwi, ale nie miałam pojęcia, że takowe można sobie kupić ot, tak. 
Część z Was pewnie zapyta, ale cóż to jest za ustrojstwo? Taki ochraniacz przyda się osobom, które mają problem ze zgrzytaniem zębami (szczególnie w nocy, gdy kontrolować tego nie możemy). Mam wrażenie, że problem ten jest często traktowany po macoszemu. Ba, sama kiedyś zupełnie o tym nie myślałam, dopóki nie dotknęło mnie to osobiście. No, prawie osobiście. Niemniej, bardzo ciekawy produkt, którego nie znajdziemy w zwykłej drogerii.

3 komentarze:

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje. To bardzo wiele dla mnie znaczy.

Za każdy przemyślany komentarz odwdzięczam się tym samym.
Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga i vice versa.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu.

***

I appreciate all the comments and followers. It means the world to me.

If you leave a well-thought-out comment I will comment back.
I don't mind following each other, as long as you are willing to visit my blog and vice versa.
If you join to my followers, please let me know in a comment.