Kupiłam, wygrałam, dostałam... #1


Co nowego pojawiło się w mojej kosmetyczce/szafie? Nie będzie tego dużo, bo do zakupoholików, na szczęście, nie należę, więc każdy zakup pięć razy przemyślę przed podjęciem decyzji ;) Mogłabym jeszcze poczekać, może jeszcze coś trafiłoby w moje łapki, ale już się nie mogłam doczekać, żeby pochwalić się moją pierwszą (od bardzo długiego czasu) wygraną w rozdaniu! Tak, ja! Ta, która nie ma za grosz szczęścia w grach losowych. A jednak! Tym razem udało się i mnie ;)


Tak jak mówiłam, szału nie ma. Ale i tak mam nadzieję, że post przypadnie Was do gustu ;)



1. Czarna torebka No Name. Zacznijmy od mojej największej (gabarytowo) rzeczy. Pamiętacie jeszcze może drugą pozycję z mojego listu do Mikołaja? Tak, spełniła się! No, dobra, trochę jej pomogłam ;) Ale jest idealna - czarna, klasyczna, prosta, no i mieści format A4. Dorwałam ją na targu za (Uwaga!) całe 35 zł! Ciekawe ile mi posłuży :D Mam nadzieję, że przynajmniej ten sezon wytrzyma. Miałam już kilka chińskich torebek i zazwyczaj dobrze się trzymały, bo staram się o nie dbać. Ale wiadomo, że z takimi rzeczami to często loteria, jedna sztuka lepsza, inna gorsza, jakościowo. W każdym razie, z zakupu jestem bardzo zadowolona.



2. Wygrana! A to już upominek, z którego jestem najbardziej zadowolona! Taką paczuszkę wygrałam w rozdaniu u Anitki. Nie wiem czy ten post do niej dotrze, ale jeśli tak, to jeszcze raz bardzo serdecznie Ci dziękuję ;* Wiedziałam, że dostanę sprzęcik do mycia pędzli, ale próbeczek się nie spodziewałam. Taka miła niespodzianka ;) Jeszcze niczego nie testowałam, ale od teraz czyszczenie moich puchaczy będzie zdecydowanie szybsze i skuteczniejsze ;) Już się nie mogę doczekać pierwszego użycia. Chcielibyście poznać moją opinię o tym produkcie? Ah, prawie zapomniałam. Wiecie co sprawiło największy uśmiech na mojej twarzy? A taka oto karteczka:



Kilka słów od innej osoby zawsze bardziej mnie cieszy niż sama paczka ;) Jeszcze raz bardzo dziękuję i serdecznie zapraszam na bloga Anitki.




3. Bell, Look Now! Puder HD. Wydawało mi się, że kiedyś czytałam pozytywne opinie na jego temat. Kupiłam w biedronce i zastanawiałam się między nim a 2SkinPocket. Ale, wiadomo, w sklepie było sztuczne światło, więc łatwo nie trafić z kolorem. Z tego samego powodu wydawało mi się, że ma strasznie dużo drobinek, ale poobczajałam później swatche w internecie i znów okazało się, że winne było światło. Tak czy inaczej, sięgnęłam po ten transparentny. I niby matuje okey, nie bieli, nie zostawia tępego matu. Powinnam być zadowolona, a jednak. Coś mi w nim nie pasuje, ale nie umiem stwierdzić co. Na pewno nie dorównuje StayMatte z Rimmela.



4. Collection 2000, korektor Lasting Perfection. Już drugie opakowanie mojego ulubionego korektora pod oczy. Kolorek może nie jest idealny, ale jako jedyny przyzwoicie radzi sobie z moimi cieniami. Jak na razie mój Number 1. Kusi mnie też, polecany przez Maxineczkę, korektor z MUFE, ale niestety różnica cenowa jest ogromna i na aż taki wydatek jeszcze nie mogę sobie pozwolić.

A teraz wisienka na torcie ;) Posta tego pisałam już jakiś czas temu i czekał sobie grzecznie na swoją kolej. Ale! W międzyczasie przyleciał do mnie nowy zestaw pędzelków prosto z Chin! ;)


























5. Paczuszka zawierała 12 chińskich pędzli w modnej kolorystyce Rose-Golden. Urzekły mnie od pierwszego zobaczenia. Zakupione na Aliexpress za $6.99. Włosie jest dosyć twarde, ale nie podrażnia powieki. Jeszcze nie miałam okazji sprawdzić ich w akcji, ale jeśli byście chcieli to może się kiedyś pojawić jakaś recenzja ;) Ah, moja kolekcja chińskich puchaczy się rozrasta ;)
Żeby wynagrodzić Wam to, że pędzelków nie ma na wcześniejszych zdjęciach, poniżej dodaję kilka dodatkowych ujęć tych cudeniek ;)






A wy szalejecie na zakupach czy raczej staracie się kupować niezbędne minimum? Co nowego pojawiło się w tym miesiącu u Was? Planujecie jakieś większe noworoczne zakupy? 

~ wredna

103 komentarze:

  1. Raczej staram się robić przemyślane zakupy :) Pędzlom z Aliexpress muszę się koniecznie przyjrzeć. Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tę płytkę do czyszczenia pędzli tylko w miętowym kolorze i jest świetna. Posiadam również własny zestaw chińskich puchaczy,które uwielbiam i myślę nad powiększeniem go :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już używałam i jestem bardzo zadowolona ;) Mycie pędzli jest znacznie łatwiejsze ;)

      Usuń
  3. Torebka jest genialna <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/happy-new-year.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem jak się sprawdzą pędzelki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może coś o nich napiszę na blogu ;) Ale najpierw muszę wszystkich wypróbować :D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D Do tej pory cieszę się z niej jak dziecko :D

      Usuń
  6. Sporo fajnych rzeczy :D Bardzo fajna torebka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna ta torebka i piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka bardzo mi się podoba, sama zresztą pomagałam wybierać :D Gratuluję oczywiście wygranej! :) Pędzelki rzeczywiście cudne i wcale nie są takie gryzące, jak za taką cenę, to naprawdę cudeńka! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wypróbować wszystkie i wtedy będę mogła powiedzieć co nieco ;)

      Usuń
  9. Zainteresowały mnie te pędzelki ;) Bardzo ładna torebka.
    Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka jest cudowna, elegancka i czarna - mój gust :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ten puder bell hd jest bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, ale mnie bardziej odpowiada StayMatte ;)

      Usuń
    2. a widzisz a ja za Rimmelem nie przepadam:D

      Usuń
    3. Każdy lubi co innego ;) I każda cera inaczej reaguje na różne produkty ;)

      Usuń
    4. właśnie. jedna cera kaprysi inna nie;D

      Usuń
    5. i słonecznie w czwartek:)

      Usuń
    6. A u mnie zero słońca, śnieg i zimno :D

      Usuń
  12. Wygrana paczuszka świetna :)
    Natomiast pędzle takie to i mi by się przydały. Suuper! :)
    A korektor z Collection 2000 bym też bardzo chciała, podobno jest świetny :)
    Pozdrawiam :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korektor bardzo polecam ;) Może nie jest ideałem, ale za te pieniądze nie można oczekiwać cudów ;) Dla mnie najważniejsze, że ma porządne krycie ;)

      Usuń
  13. Świetne paczuchy!! U mnie zakupy są ale dla synusia, który niebawem się pojawi;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zakupy, torebka bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O zakupy widzę jak najbardziej się udały :)
    Gratuluję Ci wygranej :* Małe rzeczy zawsze cieszą ^^
    Pokusiłabym się na torebeczkę :D

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe pędzelki. Od razu rzuciły mi się w oczy. Gratuluję wygranej i życzę wszystkiego najlepszego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj cieszą oko ;) Ja do tej pory nie mogę się na nie napatrzeć ;D

      Usuń
  17. Pędzelki genialne jak i zresztą pozostałe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wygranej:) Te pędzle prezentują się świetnie! Jestem ciekawa jak się sprawdzą na dłuższą metę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeju super ta torebka ;) Za 35zł? Też bym brała :P Ja zakupy uwielbiam, ale staram się kupować na różnych promocjach :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja zazwyczaj szaleję, ale ten rok będzie inny ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba muszę sobie kupić ten korektor, jest dość sławny. :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię ten puder z Bell. Torba jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Torebka bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko takie świetne, że nie wiem co bardziej :) Chyba stawiam na wygraną :) Uwielbiam zapachy żeli pod prysznic Lu petit Marseillais:) A taka myjka to świetny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbek żeli jeszcze nie próbowałam ;) Ale jak mówisz, że mają ładne zapachy to chyba muszę w końcu je wykorzystać :D

      Usuń
  25. Bardzo ładna ta torebka:)
    Gratuluję wygranej:)
    Do mnie też przyszły pędzle z Chin:) Chyba się uzależnię od zakupów na Ali;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już się uzależniłam :D Jedyna wada tych zakupów to to, że trzeba strasznie długo na nie czekać... A ja do cierpliwych nie należę :D

      Usuń
    2. Nie strasz mnie uzależnieniem;p
      No cóż, Chiny daleko ale i tak byłam zaskoczona, że ten czas nie był aż taki długi.

      Usuń
    3. Pewnie zależy od produktu i szczęścia :D Moja paczka długo czekała na wylot samolotu. Bo na pędzelki czekałam równo 3 tygodnie. Chociaż to i tak jeszcze nie najgorzej :D

      Usuń
  26. chińskie pędzelki wcale nie są takie złe ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładnie prezentuje się ten zestaw pędzelków ;-) Torebka również wpadła mi w oko!

    OdpowiedzUsuń
  28. Od dawna poluję na płytkę do czyszczenia pędzli z Rossmanna, ale niestety nigdzie nie mogę jej znaleźć :/

    OdpowiedzUsuń
  29. nic dla siebie tu nie widzę, jednak intryguje mnie świeca widoczna na zdjęciach :) ja raczej nic nie kupuję póki co

    OdpowiedzUsuń
  30. Moja miłość do pędzli zmusza mnie do złego.. zamawiam je :( !

    Poklikane :)

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/12/kochani-to-koniec-czy-nowy-poczatek.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja staram się kupować rozsądnie chociaż czasami zdarzają się zakupy pod wpływem impulsu :-) te pędzelki są piękne :-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne nowości. Podoba mi się torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna ta torba i jeszcze za taką cenę! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo lubię takie posty, Serdecznie gratuluję, szczególnie wygranych (i trochę zazdroszczę ;)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;) Doceniam i cieszę się, że post się spodobał ;)

      Usuń
  35. Torebka cudna:) A pędzelki myślałam że to te z Zoeva, śliczne!:*

    OdpowiedzUsuń
  36. A ja znów uwielbiam ten puder od Bell :-) Kupuję go namiętnie od dawna :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję wygranej. Fajna torebka, mi jeszcze nigdy nie udało się żadnej tak tanio upolować. Mam nadzieję że pędzelki Ci się sprawdzą bo ja nie mam dobrych doświadczeń z chińskimi pędzlami szczególnie do oczu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie wszystkie się do tej pory sprawdziły ;o

      Usuń
  38. Pędzelki wygrały ;) i masz je nawet czym wyczyścić :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już poprane, teraz tylko testować :D

      Usuń
  39. A very nice post, that you have a year full of happiness!!!🌲🌲🌲🌲

    OdpowiedzUsuń
  40. Te pędzle tak kuszą swoim kolorem ! :) Świetne rzeczy, naprawdę :)
    http://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. świetna torebka uwielbiam takie kształty. Ciekawa jestem jak sprawdzą się te pędzle u ciebie
    http://moose-cosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluje wygranej! :)
    O pudrze HD z bell mysle juz jakis czas, ale na razie nie jest mi potrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
  43. The bag is very beautiful. I'm your new GFC follower. Happy New Year ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję wygranej :D Świetna torebka i pędzelki :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja ostatnio zakupiłam na Ali śliczny zestaw pędzelków z fioletowym włosiem i jestem zakochana <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ogromną fanką tych chińskich puchaczy ;) Co prawda, nie mam jeszcze porównania do tych wysokopółkowych, ale na razie w zupełności wystarczają mi te z alie ;)

      Usuń
  46. czekam na post o pędzelkach bo sama zastanawiam się nad zakupem jakiegoś fajnego zestawu :) ja również jeszcze raz gratuluję wygranej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję jeszcze raz ;) A o pędzelkach pojawi się jakiś post, ale najpierw muszę je porządnie przetestować :D

      Usuń
  47. ojeju te pędzelki! zakochałam się w nich, sa piekne!

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten korektor z Collection miałam ale zupełnie mi nie podpasował, miałam wrażenie, że wysusza okolice oczu i kolorystycznie był dość słaby.
    Jeszcze dwa/trzy miesiące temu potrafiłam przepaść zakupowo i przebimbać całą wypłatę na kosmetyki ;) teraz trochę mi się zmieniło ale tylko dlatego, że mam cel na który oszczędzam i zakupów teraz u mnie jak na lekarstwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lasting Perfection nie jest ideałem. Kolor też nie odpowiada mi w 100%, i często zbiera się w załamaniach mimo przypudrowania. U mnie nie wysusza skóry pod oczami, ale na noc na tę okolicę nakładam maść z witaminą A, więc dosyć mocno natłuszczający produkt.

      Usuń
  49. Gratuluję wygranej ! :)
    Ja zazwyczaj nie mam szczęścia i jeszcze nic nie wygrałam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam szczęścia ;) A jednak się udało ;) Trzeba próbować ;)

      Usuń
  50. ja bym chciała wygrać ciepłą pogodę... zamarzam;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas to samo... Ja już chcę lato :D

      Usuń
  51. Wszystko świetne kochana, pędzle są mega ;D
    Ja szaleje na zakupach nie należę do osób oszczędnych. ;/

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Podobają mi się te pędzelki.

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję wygranej, ja niestety jeszcze nie miałam szczęścia haha
    Pędzelki cudowne, oby Ci służyły :)
    Piękny wygląd, podoba mi się tu u Ciebie, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie ;) A szczęścia trzeba próbować, kiedyś w końcu się uda! ;)

      Usuń
  54. Fajne pędzelki, przydałyby mi się... :) No i ta torebka <3 Szukam takiej od dawna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szukałam troszkę innej, ale jak mogę zaoszczędzić na torebce 50 zł to nie trzeba mnie długo przekonywać :D

      Usuń
  55. Pędzelkami nie pogardziłabym ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. nice post and lovely blog :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  57. Identyczną torebkę widziałam w H&M - cudna!
    www.niedokoncakosmetycznie.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratuluję wygranej :) Zakupy przyjemne dla oka

    OdpowiedzUsuń
  59. Fantastic post, I like it :)

    new post
    https://www.instagram.com/ilijac/
    http://mensfashionobsession.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  60. bardzo fajna torebka :) taka klasyczna :)

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetne postanowienia życzę aby udało się je spełniać :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Wszyscy chwalą ten korektor, a ja jeszcze się nie skusiłam. Może kiedyś jak będzie łatwiej dostępny... ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Powodzenia i wytrwałości! :)
    Na moim blogu trwa konkurs - zapraszam do udziału!

    OdpowiedzUsuń
  64. też mam te pędzelki i bardzo je lubię :)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Ten sam puder z Bell kupiłam :) Mam też te pędzle z Ali i oryginalne Zoeva. Różnica jest ogromna, ale tymi też da się coś zmalować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trudno się domyślić, że jest spora różnica :D W końcu cena też jest zupełnie inna :D

      Usuń
  66. Super! Bardzo fajne te pędzelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Uwielbiam korektor z Collection, mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje. To bardzo wiele dla mnie znaczy.

Za każdy przemyślany komentarz odwdzięczam się tym samym.
Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga i vice versa.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu.

***

I appreciate all the comments and followers. It means the world to me.

If you leave a well-thought-out comment I am going to comment back.
I don't mind following each other, as long as you are willing to visit my blog and vice versa.
If you join to my followers, please let me know in a comment.