A może by tak sukienka? Czyli wishlista Rosegal

Dziś przychodzę do Was z kolejną częścią serii Wishlist. Teraz możecie się ich spodziewać znacznie częściej, bo wcielam w życie plan "Uzupełniam szafę". Mam nadzieję, że mocno Was nie zanudzę. Postaram się, żeby te posty były krótkie, ze sporą ilością inspiracji. A dla tych, których mniej interesuje to, co chciałabym znaleźć w swojej wiosenno-letniej szafie, postaram się publikować posty o innej tematyce tego samego dnia.
Dzisiaj przygotowałam dla Was kilka sukienek z Rosegal, które wpadły mi w oko.

1. Long Sleeve Mini Dress, czyli sukienki z długim rękawem. Może nie będą idealne na upalne, letnie dni, ale świetnie sprawdzą się na chłodniejsze wieczory i wiosenne popołudnia, kiedy to słoneczko nie będzie nas jeszcze rozpieszczało (tak jak teraz). Zawsze warto mieć w szafie coś z dłuższym rękawem ;) Zawsze można je delikatnie podwinąć :D
 1. Szara, elegancka w kwiaty  |  2. Jasna, prosta z kwiatami  |  3. Zwiewna z dekoltem w serek


2.  W stylu Pin-up. Czyli podkreślona talia i dłuższy, rozkloszowany dół. Ostatnio do mody wracają stylizacje rodem z lat 40. i 50. Coś bardzo w moim stylu. Bardzo kobiece sukienki, podkreślające atuty i ukrywające mankamenty ;) Myślę, że jest to must have w szafie każdej eleganckiej kobiety.
1. Czarna na jedno ramię  |  2. Czerwona z dekoltem w serek  |  3. Niebieska w kropki z tiulową podszewką


3. Coś jasnego w kwiaty. Na pewno już zauważyliście, że jestem ogromną fanką kwiatów ;) Zwiewne, jasne sukienki z kwiatowym wzorem to coś, co zawsze musi być w mojej szafie. No w końcu wiosna i lato to idealny czas, żeby takiż wzór nosić ;)
1. Zwiewna maxi  | 2. Z dekoltem w stylu hiszpańskim  |  3. Pastelowa, elegancka


Co sądzicie o moich typach? Jakie są Wasze? Co dodalibyście do tej listy, a co, Waszym zdaniem, nie powinno się tutaj znaleźć? Zainteresowałam Was czymś, czy zupełnie nie trafiłam w Wasze gusta? I jakie są Wasze wiosenno-letnie niezbędniki i jak Wy zamierzacie uzupełnić szafę na nadchodzący sezon?

~ wredna

5 komentarzy:

  1. Piękne! Uwielbiam chodzić w sukienkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kropeczki najlepsze <3

    http://allegiant997.blogspot.com/2017/04/niecae-dwa-miesiace-i-lato.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy. Takie kobiece i wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś w kwiaty i mnie się marzy, nawet już ją sobie upatrzyłam, ale muszę na nią poczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta szara :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje. To bardzo wiele dla mnie znaczy.

Za każdy przemyślany komentarz odwdzięczam się tym samym.
Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga i vice versa.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu.

***

I appreciate all the comments and followers. It means the world to me.

If you leave a well-thought-out comment I will comment back.
I don't mind following each other, as long as you are willing to visit my blog and vice versa.
If you join to my followers, please let me know in a comment.