BACK TO SCHOOL #3 Czyli wracamy do szkoły z Rosegal!

I ostatnia propozycja na dzisiaj. Robi się coraz bardziej kobieco, bo w tej stylizacji głównym elementem jest sukienka. Ta jest też najbardziej w moim stylu ;) Coś, co miałabym na sobie kiedy tylko pozwoliłaby na to pogoda ;) A z racji tego, że wrzesień bywa jeszcze ładny i pogodny to radzę wykorzystywać, póki jest taka okazja ;)
A dla tych, którzy chcą jeszcze żyć latem mam Rosegal summer 2017 Promotion.

sukienka  |  żakiet  |  buty  |  naszyjnik

Co sądzicie o moich propozycjach? Przeraża Was myśl powrotu do szkoły? Jesteście z tych co lubią nosić przemyślane stroje? A może jednak wolicie pospać dłużej i włożyć wygodne spodnie i dodać luźny t-shirt?

~ wredna

3 komentarze:

  1. Zdecydowanie połączenie nie do szkoły :) Żakiecik mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tam bym śmigała ;) Czasami lubiłam bardziej eleganckie zestawienie do szkoły założyć ;)

      Usuń
  2. Sukienka super :). Niekoniecznie cieszę się na myśl powrotu do szkoły, co nie znaczy, że się boję, tylko po prostu jakoś mnie nie ciągnie do tej codziennej rutyny. Czasem lubię nosić przemyślane stroje, lecz wtedy przygotowuję je dzień wcześniej, by móc dłużej pospać :D. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje. To bardzo wiele dla mnie znaczy.

Za każdy przemyślany komentarz odwdzięczam się tym samym.
Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga i vice versa.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu.

***

I appreciate all the comments and followers. It means the world to me.

If you leave a well-thought-out comment I will comment back.
I don't mind following each other, as long as you are willing to visit my blog and vice versa.
If you join to my followers, please let me know in a comment.