BACK TO SCHOOL #2
Czyli wracamy do szkoły z SammyDress

I kolejna stylizacja, która może się sprawdzić w szkole. Tym razem coś bardziej w moim stylu. A kto dłużej zagląda na mojego bloga to wie, że mam przez to na myśli coś bardziej dziewczęcego, kobiecego bądź eleganckiego. Dzisiaj skupimy się na tym pierwszym. A co jest bardziej dziewczęcego niż spódnica? ;) Ale oczywiście starałam się skomponować ją tak, żeby nadal była wygodna i praktyczna ;)
A dla tych, którzy chcą jeszcze żyć latem mam Sammydress summer 2017 Promotion.

sweter  |  buty  |  spódnica  |  plecak

Co sądzicie o moich propozycjach? Przeraża Was myśl powrotu do szkoły? Jesteście z tych co lubią nosić przemyślane stroje? A może jednak wolicie pospać dłużej i włożyć wygodne spodnie i dodać luźny t-shirt?

~ wredna

1 komentarz:

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje. To bardzo wiele dla mnie znaczy.

Za każdy przemyślany komentarz odwdzięczam się tym samym.
Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga i vice versa.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu.

***

I appreciate all the comments and followers. It means the world to me.

If you leave a well-thought-out comment I will comment back.
I don't mind following each other, as long as you are willing to visit my blog and vice versa.
If you join to my followers, please let me know in a comment.