TESTOWANIE NOWYCH FRYZUR
Czyli lace front wig for sale

I don't know if it's only me, but everytime I want to change my hairstyle I have some doubts and a kind of fear. Well, you never know if the new haircut is going to suit you. But there's a solution to that problem and namely lace front wig for sale. Wigs can be put on and taken off and allow us to see how a particular style looks on us and how we feel in this kind of haircut. They also give the opportunity to try new hair colors. I have always dreamt of dyeing my hair but I have been too afraid that the new shade wouldn't be flattering.
And today I have some hairstyles and colors that caught my fancy on DressLily website.
*  *  *
Nie wiem czy ktoś z Was też tak ma, czy to tylko ja, ale zawsze jak mam ochotę na nowe cięcie włosów to obawiam się, że wybrana przeze mnie fryzura nie będzie mi pasowała. Jest sposób na przetestowanie nowego uczesanie dzięki perukom. Peruka to coś co można przymierzyć i ściągnąć, a przy okazji zobaczyć jak wyglądamy i jak czujemy się w danych włosach. Dają nam również możliwość wypróbowania innych kolorów. Mnie zawsze marzyła się koloryzacja, ale zawsze obawiałam się, że nowy kolor nie będzie twarzowy. Jeżeli też macie takie obawy to polecam wypróbować peruki.
A dziś chciałam Wam pokazać kilka propozycji, które wpadły mi w oko na stronie DressLily. Zarówno ze względu samego cięcia, jak i koloru.

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6

Co sądzicie o moich propozycjach? Myślicie, że peruki to dobre rozwiązanie na przetestowanie nowej fryzury? Też boicie się wizyt u fryzjera? Czy chętnie próbujecie na sobie nowe cięcia? A może lubicie po prostu nosić peruki?

~ wredna

10 komentarzy:

  1. Uważam, ze to dobry pomysł, często kombinuje z włosami, ale wszystko robię sama, fryzjerzy to zło. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też od dłuższego czasu sama podcinam włosy ;)

      Usuń
  2. Fajne fryzurki :) Najbardziej podoba mi się środkowa w górnym rzędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie sie podoba ta czerwona fryzurka. No bomba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Różowa i siwa jest cudna <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/koszula-czy-sukienka-dwa-lata-blogowania.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze wykonane peruki mogą wyglądać rewelacyjnie :D Podoba mi się czasem taka chwilowa zmiana u innych

    OdpowiedzUsuń
  6. Różowa peruka wygląda pięknie- zarówno kolor jak i cięcie, ale nie zdecydowałabym się na taki nienaturalny kolor. :) Unikam fryzjerów.:p Mama podcina mi końcówki, a ja jej. :) Powoli wprawiam się, może kiedyś zostanę mistrzem fryzjerstwa? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Peruki to fajny pomysł, ale naturalne włosy na naszej głowie układają się inaczej. Ale oczywiście zasugerować się można :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że fryzura nie będzie wyglądała tak jak peruka, ale przynajmniej można lepiej oszacować jak będziemy po zmianie wyglądali ;)

      Usuń
  8. czasami mam taką obawę przy zmianie fryzury, ale jakoś nigdy nie myślę o konsekwencjach, tylko zmieniam :) o perukach nawet nie pomyślałam, choć to bardzo dobry sposób.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje. To bardzo wiele dla mnie znaczy.

Za każdy przemyślany komentarz odwdzięczam się tym samym.
Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga i vice versa.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu.

***

I appreciate all the comments and followers. It means the world to me.

If you leave a well-thought-out comment I will comment back.
I don't mind following each other, as long as you are willing to visit my blog and vice versa.
If you join to my followers, please let me know in a comment.