KUPIŁAM, WYGRAŁAM, DOSTAŁAM #6
Nowości w kosmetyczce i szafie

Kochani, od razu przeproszę Was za dzisiejszego posta. A dokładniej za to, w jakim pośpiechu go piszę. Ostatnio czas ucieka mi między palcami i z niczym nie mogę się wyrobić. Mam jeszcze sporo do załatwienia przed 16, a później jeszcze urodziny koleżanki. Dlatego będzie krótko, ale mam nadzieję, że na temat i składnie :D Jeśli nie, to wybaczcie. Następny post będzie już pisany spokojniej :D
Niedługo będzie miesiąc od kiedy opublikowałam ostatni haul. Powiem szczerze, że niewiele rzeczy mi przybyło, ale kilka nowości pojawiło się zarówno w mojej kosmetyczce jak i szafie. Postanowiłam więc, że warto je Wam pokazać i może trochę Was ostrzec... Będą bubelki!


Batiste, Coconut & Exotic Tropical
Ten produkt znacie już doskonale. Ta wersja nadal króluje nad innymi, więc znów kokos :D Nie będę się na jego temat rozpisywała, bo, nie dość, że macie go już chyba dość, ponieważ pojawia się na moim blogu regularnie, to jeszcze trąbi o nim cały internet. Napiszę tylko, że go uwielbiam, nie wyobrażam sobie nie mieć go pod ręką, i że polecam wszystkim, którzy jeszcze Batiste nie próbowali ;)


Golden Rose, Makeup Fixing Spray
Mgiełka fixująca, o której słyszałam dobre opinie. Jest to dla mnie zupełna nowość, która swojej premiery na mojej buzi jeszcze nie miała. Kupiłam ją, ponieważ potrzebuję takiego produktu na wesele koleżanki, a poza tym markę Golden Rose bardzo lubię i jeszcze nigdy na ich kosmetykach się nie zawiodłam. Jeżeli bylibyście zainteresowani to może pojawić się recenzja tego produktu, jak już go dobrze przetestuję.


BeBeauty, Hydrate
Nawilżający płyn micelarny 2w1. Ten też pojawia się u mnie regularnie. Jest tani, łatwo dostępny i robi to co ma robić. Nie uczula mnie, więc póki u mnie się sprawdza, nie mam zamiaru próbować innych.


W7, Night Light, Matte Highlighter & Illuminator
Kolejna nowość. Szukałam płynnego rozświetlacza, ponieważ chcę mieszać z Colorstay z Revlonu, który dla mnie jest zbyt matowy. Okazało się jednak, że wybrałam złą, bo matową wersję tego rozświetlacza... Niedługo powędruje w świat, może komuś się przyda.


Miss Sporty, Lipliner Pencil
Mój pierwszy brąz w kolekcji. Ale na pewno nie ostatni, bo bardzo mi się spodobało to jak wygląda na moich ustach ;) Zakupiłam z myślą o weselu koleżanki. Piękny, dosyć neutralny odcień. Dla osób, które nie są bladziochami będzie idealnym kolorem nude ;) Gdybyście chcieli to może pojawić się jej recenzja ;)


No i teraz czas na ciuszki. I uwaga, będą same nieudane zakupy... Wszystkie chińskie, choć nie wszystkie z chińskich stronek. No, ale gdyby ktoś był zainteresowany to zapraszam: Zaful bandage bikini Summer 2017 PromotionSammydress summer 2017 Promotion.


MSMG, kremowe balerinki
Zacznę od rzeczy, którą kupiłam sama (oczywiście z myślą o wspomnianym wcześniej, nawet dwa razy, weselu). Mierzyłam je nawet... Rozmiar 36, myślę, troszkę przymałe, 37 byłby lepszy. Ale 37 nie było. A więc co robi mądra Ania? Stwierdza, że weźmie mniejsze i je rozchodzi. I jak się pewnie domyślacie, rozchodzić ich nie mogę... Są tak ciasne, że po 10 minutach czuję, że krew mi nie dochodzi do paluszków :D Dobrze, że były niedrogie ;) A gdyby ktoś się zastanawiał to próbowałam je rozchodzić wkładając grubsze skarpetki, o te: klik.


Różne bluzki, niewypały
A teraz szybko przebrnę przez to, z czego zadowolona nie jestem. A co z nimi nie tak? Po pierwsze, wszystkie trzy bluzki są na mnie za duże, mimo tego, że zamawiałam najmniejsze rozmiary. Poza tym kremowy topik z koronką na dole ma dziwny materiał. Nie wiem jak to określić, ale przywodzi mi na myśl lniane ścierki :D Niebieskiej bluzki z koronkowym wykończeniem na rękawkach strasznie mi szkoda, bo wygląda ślicznie i jest porządnie wykonana. Ale to zdecydowanie rozmiar S/M, a nie XS, który noszę.


Macie któreś z tych produktów? Lubicie? A może u Was się nie sprawdziły? A może coś co u mnie się nie sprawdziło, Wam służy dobrze? A może chcielibyście zobaczyć szczegółową recenzję którejś z przedstawionych przeze mnie rzeczy?

~ wredna

70 komentarzy:

  1. Nie cierpię tego biedronkowego micela :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O masz, u mnie sprawdza się bardzo dobrze ;) A co innego polecasz? ;)

      Usuń

  2. This is so inspiring! I love the post:)
    Have a nice day, dear!
    Soslu Badem by Dilek ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Batiste to jeden z moich ulubionych suchych szamponów; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak widzę same naprawdę fajne produkty!
    Takie nowości to ja rozumiem.
    Z chęcią przygarnęłabym te baletki! :)
    Pozdrawiam serdecznie :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzeczki są cudowne, a zwłaszcza ta jasna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzki wyglądają bardzo wakacyjnie :)

    https://w365dnidookolazycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. też bardzo lubie te wersje Batiste! bardzo czesto po nia siegam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi mnie konturówka bardzo, więc chętnie zobaczę jej recenzję :D Ostatnio widziałam ją w wielu wpisach :)
    Bebeauty lubiłam kiedyś, teraz już mi się nie sprawdza. Do suchych szamponów nie jestem przekonana, a w tym batiste nie do końca odpowiada mi zapach :D
    Wgl jesteśmy imienniczkami! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Szampony z Batiste też bardzo lubię i to taki mój must have :D Płyn micelarny z biedronki spełnia swoje zadanie, lubię go, bo jest niedrogi :D Reszty nie miałam, ale ta konturówka ma cudowny kolorek <3 Jeżeli chodzi o ubrania, to rzeczywiście niezbyt udane łupy, strasznie duże te bluzki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Same fajne rzeczy :) Balerinki bardzo mi się podobają :) Cudne są!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chociaż nie lubię za niskich butów, to te balerinki są urzekające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też płaskich butów nie lubię. Kiedyś nie miałam takich w ogóle ;) Ale w tym roku, z powodu urazu kostki, byłam zmuszona się do takich przekonać ;)

      Usuń
  12. Najchętniej kupiłabym fixer z GR, chociaż mam z Inglota i sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mgiełkę od GR chcę przetestowac, bo już sporo fajnych opinii czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie ostatnio kupiłam taki płyn micelarny, tylko różany, ale jeszcze go nie testowałam. Była chyba jakaś promocja w Biedronce, bo tylko 4 zł kosztował :P. Szkoda tych bluzek, takie czekanie na paczkę i rozczarowanie :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli to ten do cery wrażliwej to powiem, że ja go używać nie mogę ;) Strasznie piecze mnie w oczy ;) Ale mam nadzieję, że u Ciebie się sprawdzi ;)

      Usuń
  15. Też lubię płyn micelarny z Biedronki. Jest niedrogi i dobry. :) Cudowne balerinki, szkoda, że nie da się ich rozchodzić.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bebauty używam różowy i bardzo go sobie chwalę :)
    Reszty kosmetyków nie znam :P
    Balerinki bardzo ładny mają odcień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie różowy niesamowicie podrażnia i szczypie ;) Aż dziwne, bo jest ponoć do cery wrażliwej ;)

      Usuń
  17. Balerinki są przepiękne :)
    A ten Batiste również mam i sobie chwalę!

    OdpowiedzUsuń
  18. Używam takiego płynu micelarnego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zainteresowałaś mnie tą mgiełką z gr :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten micel z Biedronki po zmianie szaty graficznej zaczął mnie strasznie podrażniać 😭 Co do Batiste - lubię, ale nie tę wersję, dla mnie jest jakby za mdła i słodka 😕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też lepiej sprawdzała się ta stara wersja micela. Ten, tak jakby, rozgrzewa okolicę oczu. Ale nie zauważyłam negatywnych skutków, więc nadal używam ;) A jaką wersję Batiste polecasz? ;)

      Usuń
  21. Śliczne bluzeczki :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/denim-i-czerwien.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten zapach Batiste lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolor kredki jest idealny, chyba muszę wybrać się na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Balerinki bardzo ładne :) Szkoda, że za małe :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze się nie poddaję i próbuję je rozchodzić :D Jest lepiej, ale nie wiem ile w nich wytrzymam na weselu :D

      Usuń
  25. Matowa wersja rozświetlacza - brzmi intrygująco :D Czyli co, po prostu coś w rodzaju jasnego korektora?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On ma bardziej różowy kolor :D Działa, za pewne, na zasadzie brzoskwiniowego/fioletowego korektora ;)

      Usuń
  26. Kosmetykow niestety nie znam. Szkoda, ze ubrania okazaly sie byc niewypalem

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak rozświetlacz może być matowy?
    Jestem ciekawa tej mgiełki.
    Szkoda, że bluzki są za duże, bo wyglądają świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest taki lekko różowy ;) Działa podobnie jak kolorowe korektory ;)

      Usuń
  28. W przeciągu ostatniego miesiąca sięgnęłam po markę W7 i okropnie mnie zawiodła. :/ batiste znam, ale obecnie zamieniłam go na Venitę - zostawia mniej białego osadu. :)
    Pozdrawiam i zostaje na dłużej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dosyć jasne włosy, więc biały osad jakoś mocno mi nie przeszkadza ;) Szczególnie, że nigdy nie mam problemów z jego wyczesaniem ;)

      Usuń
  29. Mam tą konturówkę z miss sporty: ma piękny odcień ale szybko się zjada. Mgiełka fixująca z GR: genialna odkąd go używam za każdym razem jestem zadowolona z mojego makijażu. Suchy szampon to mój must have na lato, tego zapachu akurat nie miałam, a wiśniowy to mój ulubiony.

    Zapraszam na mojego bloga.
    http://iwilittleworld.blogspot.com/2017/08/hot-eyes-steam-rozgrzewajaca-maska-na.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam wiśniowy - był piękny, ale ja chyba za bardzo lubię kokosy :D Konturówkę z Miss Spoty zamierzam pokryć płynną pomadką z Bell, więc mam nadzieję, że nie będzie tragedii z trwałością ;)

      Usuń
  30. Z kosmetyków kojarzę tylko ten szampon w proszku czy coś takiego. Moja dziewczyna używa go. Fajne ubrania sobie kupiłaś. I chyba tyle bo nie znam się jako facet na tym wszystkim, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Polecam tę mgiełkę bardzo mi dobrze się sprawdziła. Super post. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. szkoda że bluzeczki są za duże bo są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie miałam okazji stosować tych produktów. Podobno Be Beauty płyny produkuje Tołpa które uwielbiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  34. wow ile wspaniałych produktów <3 ta bluzeczka w paseczki bardzo mi się podoba <3

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  35. te kolory wpadły mi w oko, chyba muszę wypróbować konturówkę :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kurcze, żadnej z tych rzeczy nie przetestowałam. Najbardziej chciałabym spróbować Batiste, ale ciągle mi jakoś nie po drodze. Pozdrawiam paulinoowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam ten suchy szampon, innego nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  38. love this post, so nice :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  39. Podobają mi się bluzeczki na zdjęciu szkoda, że rozmiar nie pasuje itp :)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale cudowności:)
    Szkoda, że ciuszki są za duże, bo wyglądają fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Znam tylko szampon Batiste, ale nie umiem się przekonać do tej formy mycia włosów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To raczej nie jest forma mycia włosów a odświeżenia ;) Taki suchy szampon nie może zastępować tych tradycyjnych ;)

      Usuń
  42. śliczne bluzeczki i bardzo fajne produkty :) ale masz malutką stopkę :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wcale nie taką malutką ;) Przy moim 158 cm wzrostu 37 to tak akurat :D Moja koleżanka (też tak wysoka jak ja :D) nosi 35 ;)

      Usuń
  43. uwielbiam fixer Golden Rose,na te upały produkt must have :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Ooooo to jakaś nowość od GR chyba bo nie znam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest już na rynku od jakiegoś czasu, ale ja (jak zwykle) jestem w tyle z kultowymi produktami :D

      Usuń
  45. Właściwie używałam tylko płynu z BeBeauty, który nie sprawdził się u mnie wyjątkowo dobrze i juz więcej nie znalazł się w moim posiadaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Lubię ten płyn micelarny Bebeauty :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ciekawe produkty, lubię konturówki z miss sporty :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  48. Widzę że micel z biedry to u Ciebie stały bywalec, tak jak i u mnie ;) Szkoda że ciuszki nie pasują, bo wyglądają bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Be Beauty i Batiste są u mnie stałymi bywalcami :)
    obserwuję i zapraszam do mnie: https://thewomenlife.blogspot.com/
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam Batiste! Genialnie bluzeczki!

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie wiedziałam że GR ma w swojej ofercie takie mgiełki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Podobają mi się balerinki, słodkie są :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Butki zdecydowanie bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje. To bardzo wiele dla mnie znaczy.

Za każdy przemyślany komentarz odwdzięczam się tym samym.
Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga i vice versa.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu.

***

I appreciate all the comments and followers. It means the world to me.

If you leave a well-thought-out comment I will comment back.
I don't mind following each other, as long as you are willing to visit my blog and vice versa.
If you join to my followers, please let me know in a comment.