BACK TO SCHOOL #1 Czyli wracamy do szkoły z Zaful!

Tak, wiem, większość z Was (szczególnie ta, która chodzi jeszcze do szkoły) nie chce o tym słyszeć, ale, niestety, wrzesień już blisko i trzeba będzie wrócić do szarej codzienności. Ja, co prawda, liceum opuściłam już lata temu, ale z racji tego czym się zajmuję, wciąż mogę powiedzieć, że wracam do szkoły ;) Dlatego też przygotowałam dla Was serię postów/stylizacji, które idealnie sprawdzą się na tę "okazję" ;)
A dla tych, którzy chcą jeszcze żyć latem mam Zaful Summer 2017 Promotion.

bluzka  |  plecak  |  spodnie  |  pasek  |  buty

Co sądzicie o moich propozycjach? Przeraża Was myśl powrotu do szkoły? Jesteście z tych co lubią nosić przemyślane stroje? A może jednak wolicie pospać dłużej i włożyć wygodne spodnie i dodać luźny t-shirt?

~ wredna

4 komentarze:

  1. Mnie wrzesień nie przeraża, bo na studia wracam dopiero w październiku. :D Lubię rano pospać, dlatego strój wybieram wieczorem. Zwykle decyduję się na wygodne stylizacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie wrzesień przeraża, ale zupełnie inaczej ;) Remont, przeprowadzka, sporo urzędowych spraw i wizyt lekarskich - zgroza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle pieknosci superr:) Buty kocham musze je zamowic:)


    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje. To bardzo wiele dla mnie znaczy.

Za każdy przemyślany komentarz odwdzięczam się tym samym.
Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga i vice versa.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu.

***

I appreciate all the comments and followers. It means the world to me.

If you leave a well-thought-out comment I will comment back.
I don't mind following each other, as long as you are willing to visit my blog and vice versa.
If you join to my followers, please let me know in a comment.