KUPIŁAM, WYGRAŁAM, DOSTAŁAM #6
Czyli spore, kosmetyczne zamówienie z Rosegal

Jakiś czas temu przeglądając sklep internetowy Rosegal wpadłam na paletę, która do złudzenia przypominała słynną Huda Beauty Rose Gold. Oczywiście wrzuciłam ją do koszyka i stwierdziłam, że skoro już zaczęłam robić kosmetyczne zamówienie to czemu tego nie kontynuować i nie zamówić jedynie kosmetyków ;) A dokładniej, ostatecznie skusiłam się na samą kolorówkę.
Większość produktów już jest w moim posiadaniu, więc postanowiłam podzielić się z Wami moimi łupami. Jeżeli coś Was zainteresuje to chętnie przygotuję dla Was pełną recenzję. A jeżeli coś wpadło Wam w oko to wszystkie linki postaram się podać poniżej, możecie też próbować znaleźć coś na promocji Rosegal summer 2017 Promotion.


Jak widzicie nie jest to jakieś ogromne zamówienie, ale nie mogę też na ilość produktów narzekać. Nadal czekam jeszcze na dwa lakiery hybrydowe. Oczywiście na pierwszy plan, wysuwa się paleta 18 cieni. I czy one Wam czegoś nie przypominają? :D Poza tym mamy tutaj jeszcze paletkę 9 cieni, dwa lakiery do paznokci, pomada do brwi, konturówki i mnóstwo pomadek do ust.



I może od tej pięknej palety zacznijmy. Nie ma się co oszukiwać, jest ona "delikatnie" wzorowana na cudeńku od Huda Beauty. Układ samych cieni stanowi jakby odbicie lustrzane oryginału i kilka kwadracików się różni. No, ale nie powiecie mi, że nie widzicie podobieństwa :D
Oczywiście nie spodziewałam się podobnej jakości, byłam jej po prostu ciekawa. I kosmetyk sam w sobie jest całkiem przyjemny ;) Metaliczne cienie mają świetną pigmentację, maty troszkę gorszą, ale i tak produkt ten bardzo lubię i uwielbiam z nią pracować. 
I tutaj zastanawiam się czy nie napisać szczegółowej recenzji. Chcielibyście takową zobaczyć?
PS przepraszam, że swatche nie są po kolei, ale zabrakło mi ręki :D


Zacznę od tego, że paletka przyszła do mnie luzem... Zupełnie niezabezpieczona... No i są tego efekty. Jeden cień był mocno potrzaskany i wymazał całą paletę... Jakoś udało mi się to wszystko odratować i sytuację opanować ;) Jednak i tak raczej paletka pójdzie w świat, bo jakością nie powala, a takich delikatnych kolorków mam już w swojej kolekcji całkiem sporo.
Jednak muszę przyznać, że byłam zaskoczona jakością samego opakowania - jest zamykane na magnes! Tego się nie spodziewałam ;)
I to chyba tyle z plusów, bo jeszcze jedna rzecz, która mnie denerwuje to to, że dziwnie pachnie... Jakby trochę miętą, jak jakaś maść rozgrzewająca :D Nie jestem z tych wrażliwych na zapachy w kosmetykach kolorowych, a jednak tutaj jakoś nie mogę o tym nie wspomnieć.
Ogólnie kolorki są całkiem ładne, pigmentacja średnia, nie ma tragedii, ale i zbytnich zachwytów. Może dla początkujących, którzy nie mają jeszcze dużej kolekcji cieni.


Uwielbiam matowe pomadki w płynie, więc po prostu musiałam skusić się na taki zestawik. Bardzo ładnie to wygląda :) Same pomadki są w porządku, delikatnie się kleją (nawet po wyschnięciu), i z pewnością czuć je na ustach. Ale są bardzo trwałe i pięknie wyglądają na ustach. Najjaśniejszą najtrudniej jest zaaplikować, bo lubi robić smugi. Jedną sztukę na pewno sobie zostawię, do reszty nie mogę się przekonać, jakoś niekorzystnie wypadają na moich ciemnych ustach.



Jestem ogromną fanką konturówek. W mojej kolekcji znajduje się znacznie więcej "ołówków" niż standardowych pomadek czy błyszczyków (tych ostatnich to nie mam prawie wcale :D). Do tego zestawu byłam sceptycznie nastawiona. Stwierdziłam, że będą to typowe chińskie, twarde jak kamień, kredki. Czy się myliłam? Po części. Niektóre są znośnie, inne dosyć twarde. Ale tragedii nie ma. U mnie zostało tylko kilka sztuk, reszta poszła w świat. Choć, coś czuję, że i ta kolekcja się pomniejszy, bo mam wrażenie, że niektóre kolorki wyglądają identycznie ;)


I znów sytuacja jak z pomadkami wyżej. Byłam ciekawa. Tutaj nie zostawię sobie chyba żadnej. Nie moje kolorki. Zupełnie nie pasują do mojej urody. I mimo tego, że w nazwie mają "Matte" to takie do końca matowe nie są. To najzwyczajniejsze, tradycyjne pomadki. Na szczęście, moja mama takie lubi, więc się nie zmarnują ;)

Tak, kolejne pomadki w płynie ;) Nazamawiałam kosmetyków do ust, a tak na co dzień to rzadko je maluję :D Ale chciałam wypróbować ;) Niestety również żadna nie przypadła mi do gustu. Na moich ciemnych ustach, i przy mojej ciepłej, acz bladej, karnacji mało jako kosmetyk wygląda dobrze. Ale spokojnie, też nic się nie zmarnuje ;) Jedna już poleciała do mojej siostry ;) A same pomadki miały niby imitować te z LimeCrime, przynajmniej na to wskazują ich nazwy. Wydaje mi się jednak, że do pierwowzorów im daleko (szczególnie jeżeli o odcienie chodzi).


A miało być tak pięknie ;( W pomadach do brwi się zakochałam, ale jeszcze nie udało mi się dobrać do nich odcienie, z którego byłabym w 100% zadowolona. Myślałam, że może ten (chyba tylko z nazwy) Ash Brown okaże się strzałem w dziesiątkę. Nie. Tego produktu mogłabym chyba używać jako eyelinera... Przecież on jest czarny jak smoła! Może pod spodem coś tam z tego popielatego brązu będzie, ale przyznam szczerze, że boję się spróbować ;(
Niemniej jednak, na pochwałę zasługuje szata graficzna i fakt, że w zestawie dostajemy pędzelek.


Hah, przyznam się Wam, że dopiero zobaczyłam, że jest to lakier One Step :D Stosowałam go normalnie, jak zwykłą hybrydę. Co tu dużo mówić? Moja kolekcja się powiększa, co niezmiernie mnie cieszy ;) Każda nowa buteleczka jest u mnie mile widziana. A te dwa kolorki są obłędne! A jakością nie odbiegają od droższych, ba niektóre nawet biją na głowę ;) Z pewnością zaopatrzę się w inne odcienie ;)


Co sądzicie o moim zamówieniu? Może macie któryś z kosmetyków? Jaka jest Wasza opinia na ich temat? A może ktoś z Was posiada paletę Huda Beauty? Czyż ta nie jest podobna? Coś wpadło Wam w oko? Którego z tych produktów chcielibyście zobaczyć recenzję?

~ wredna

62 komentarze:

  1. wow, swietny zestaw! :-) ,sama bym taki chciała, haha :-) ,ja ostatnio mega lubie pomadki z golden rosse ,matowe ,ale te z zestawu tez fajnie wygladaja, buziaki Kochana!


    https://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kosmetyki ta paletka przypomina kolorystycznie Hude Beauty <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego sklepu, więc i produkty są dla mnie nowością :) szkoda, że nie wszystkie kolory produktów do ust Ci odpowiadają

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pierwsza paleta ma cudowne kolorki, szczególnie wrażenie na mnie robi ten złoty, coś pięknego! :) Jeżeli chodzi o pomadki w płynie, to najbardziej podoba mi się ta pierwsza od lewej, będę pożyczała :D
    I lakiery... ach! Piękne są, szczególnie ten 6050 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zamówienie :) A o tej paletce podobnej do Huda Beauty chętnie przeczytam parę słów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomadek do brwi nigdy nie kupowałam i nie skusiłabym się o to, bo nie umiałabym tego zwyczajnie zrobić heh. Co do szminek to wolę inne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. w ogóle nie znam tej kolorówki ;) kolorki pomadek w płynie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. znam ten sklep ale nie zamawiałam tam jeszcze kosmetyków. najbardziej podobają mi się lakiery

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile cudności :) Pomadki mają ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kosmetyki *.* W szczególności moją uwagę przykuła paletka ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jest ta paleta, w sumie przeczytałabym pełną recenzję ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorówka wygląda super, tyla ładnych kolorów na jesień wypatrzyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne te Twoje zdobycze :D tez muszę uzupełnić zapasy kosmetyczne :D pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że poczyniłaś duże zakupy. :D Kolorki tych trzech matowych pomadek wyglądają bardzo ładnie. Ciekawe jak prezentują się na ustach. Bo czasem coś w opakowaniu wygląda pięknie, ale na ustach już niekoniecznie. Podoba mi się lakier nr 6050. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajne kosmetyki. ja dopiero zaczęłam zamawiać paletki na chińskich, ale póki co jestem w miarę zadowolona - tylko gdzie to wszystko przechowywać hehe !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, mi już powoli zaczyna brakować miejsca ;)

      Usuń
  16. paleta Huda jest wspaniała, chodzi już za mną jakiś czas, podoba mi się głównie górny rząd cieni, wyglądają wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne kosmetyki :) Paletka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Używam firmy Elite i jestem zadowolona :D Hybrydy to moja miłość hah

    OdpowiedzUsuń
  19. Excellent post
    All products look great ♥
    I'm following you, if you want, visit my blog:

    janalukic.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. oczy mi się zaświeciły dosłownie na wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  21. I've heard about this Focallure brand, looks really amazing.

    Come visit me at Caramelos Café

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow love the look of all these products. Have fun using them and creating beautiful make-up looks.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Po prostu paleta jest moim faworytem.
    Nie znam jej w tej wersji.
    Jestem bardzo ciekawa.
    Pozdrawiam poniedziałkowo :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  24. Te pomadki w płynie jak i obie palety są na Ali. Ostatnio miałam w planach zakup

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asortyment chińskich sklepów często się pokrywa ;) Ciekawa tylko jestem czy to jest dokładnie ten sam produkt :D

      Usuń
  25. No ładnie wszystko wygląda. Ta paletka jest ciekawa. Chętnie dowiem się czegoś więcej na jej temat. Co do jasnych szminek - warto je aplikować tylko na środek ust pomalowanych ciemniejszą szminką. Daje to fajny efekt i szminka będzie w użyciu 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, jak mogłam o tym nie pomyśleć :D Dziękuję za radę, na pewno wypróbuję ;)

      Usuń
    2. Ja często tak robię - zwłaszcza z 10 z Golden Rose.

      Usuń
  26. Przepiękne są kolor z tej pierwszej palety :) - czekam na dokładniejszą recenjze
    A szminki to bym chętnie na ustach zobaczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow! same cudeńka a paletka przepiękna !!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam niczego, ale bardzo zaciekawiły mnie matowe pomadki w płynie. Choć szkoda, że się kleją na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  29. Najbardziej podoba mi się zestaw matowych pomadek. Chętnie zobaczyłabym je na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta paletka "inspirowana" Huda Beauty mnie zaciekawiła. Chętnie przeczytałabym pełną recenzję, bo kolory wyglądają bardzo interesująco. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. przyjemnie się patrzy na tyle świetnych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ile dobroci 😀
    Cienie te większe wyglądają bardzo fajnie. Z pewnością będą Ci służyć.
    Szminki też fajnie wyglądają 😀

    OdpowiedzUsuń
  33. O rajciuuuU!!!! Te zdjecia to balsam dla mych oczu !! Ile cudowności Kochana :) Wszystkie chętnie bym przygarneła ;) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  34. I juz zaciekawily mnie kolorki produktow do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Całkiem spore zamówienie i ciekawe kosmetyki ;) Też mam problem z doborem odcienia produktów do brwi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wszystko zawsze jest albo za ciepłe albo za chłodne :D Znalazłam idealny odcień kredki, ale z pomadą jest znacznie gorzej.

      Usuń
  36. kolory pomadeczek bardzo mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Takie wygrane to ja rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo dużo fajnych produktów :) Pomadki w płynie najbardziej mnie zaciekawiły )

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo podoba mi się ta paletka 18 cieni do powiek- przepiękne kolory <3
    i te matowe pomadki - też muszę sprawić sobie jakiś odcienie nude :)

    OdpowiedzUsuń
  40. czekam na post o paletce ala Huda :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Od razu spodobała mi się ta mniejsza paletka, szkoda, że jakością jest bez szału. Kolorki lakierów są przepiękne! Porobiłaś bardzo ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetnie zamówienie, muszę sama poszperać w sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne te kosmetyki. Zaciekawiłaś mnie nimi. Paleta oczywiście znajoma ;) Idę poszperać w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dużo ciekawych kosmetyków, nie zamawiałam nigdy z tej stronki chyba muszę się z nią zapoznać:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Paleta rzeczywiście do złudzenia przypomina Hudę. Masz swatche tych pomadek z "Metallic w nazwie"?
    Obserwuję :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety aparat nie chciał uchwycić ich realnych kolorków i po wielu próbach zrezygnowałam... Wszystkie wyglądały jednakowo :D

      Usuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje. To bardzo wiele dla mnie znaczy.

Za każdy przemyślany komentarz odwdzięczam się tym samym.
Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga i vice versa.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu.

***

I appreciate all the comments and followers. It means the world to me.

If you leave a well-thought-out comment I will comment back.
I don't mind following each other, as long as you are willing to visit my blog and vice versa.
If you join to my followers, please let me know in a comment.