ULUBIEŃCY OSTATNICH MIESIĘCY #2
Głównie kosmetycznie, ale nie tylko

Ta seria bardzo rzadko pojawia się na moim blogu. Powód? Nie testuję aż tylu nowych produktów, żeby mieć odpowiednią ilość ulubieńców do napisania sensownego posta. Jednak ostatnio w mojej kosmetyczce pojawiło się kilka kosmetyków, których wcześniej nie miałam i tak się złożyło, że niektóre z nich skradły moje serce.
Ale! Z racji tego, że długie jesienne wieczory sprzyjają oglądaniu filmów to dziś chciałabym Wam też napisać kilka słów o jednym, który tak bardzo wpasował się w moje gusta, że jako pierwszy od długiego czasu trafił na moją półkę The Best of The Best!
Mam nadzieję, że Was zainteresowałam, więc nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić Was do moich mini-recenzji dotyczących moich perełek.


Golden Rose, Make-Up Fixing Spray
Mgiełka, o której głośno w internecie. Wiele osób ją poleca. A ja potrzebowałam czegoś, co bardziej niż utrwali, scali cały makijaż. I tutaj spray sprawdza się idealnie! Zdejmuje pudrowość i nadaje świeży blask. Pięknie scala wszystkie warstwy i tworzy spójną i (najprawdopodobniej) trwalszą całość. Napisałam najprawdopodobniej, bo u mnie makijaż twarzy dobrze trzyma się i bez takich produktów.
A do tego przepięknie pachnie! Delikatnie, ale odświeżająco (?) Aż chce się nią pryskać i pryskać ;)


Kobo, Smooth Make-Up Base
Nie wiem, czy jest to nowy produkt, czy może zmieniona formuła starego, ale nie mogłam wiele znaleźć na jego temat w internecie. Kupiłam trochę w ciemno, zachęcona zapewnieniami producenta. Szykuję pełną recenzję tego kosmetyku, więc na razie dużo rozpisywała się nie będę. Powiem tylko, że po tych kilku użyciach jestem w tej bazie zakochana <3


Focallure, Matte Liquid Lipstick
Produkt, który premierę na moim blogu już miał. Jest to jedna z zestawu trzech pomadek. Nie jest to może najtrwalszy kosmetyk, bo po jakichś 4 godzinach znikła z moich ust. A więc dlaczego trafiła do ulubieńców? Za kolor ;) Odcień, który jest dla mnie idealnym nude, takie - moje usta, ale lepsze ;) Co prawda, mam produktów do ust w takim kolorze całkiem sporo, ale ta formuła jakoś bardziej mi odpowiada i ostatnio po tę właśnie pomadkę sięgam najczęściej. Bez poprawek w ciągu dnia się nie obejdzie, ale i tak bardzo się z nią lubię. A dodatkowo nie klei się aż tak mocno :D


Wibo, Fixing Powder
O nim też już chyba kiedyś wspominałam. Ale ostatnio stosuję go namiętnie i nasza miłość ponownie rozkwitła ;) Za każdym razem, kiedy go aplikuję nie mogę nadziwić się jak pięknie wygląda. Wygładza, utrwala, delikatnie dodaje krycia (nie zmieniając przy tym odcienia podkładu/korektora). Matuje, ale nie daje efektu płaskiej twarzy, wręcz przeciwnie. Skóra wygląda przepięknie!
Ostatnio wykonywałam makijaż koleżance i ten puder uratował sytuację ze zbyt matowym podkładem ;) Także, z całego serca polecam ;)

Lovely, Oh Oh Blusher
Ten róż do policzków też już u mnie widziałyście. Jednak ostatnio zaczęłam używać go znacznie częściej. Jakoś tak jesień i zimno na dworze sprawia, że mam ochotę ożywić troszkę moją twarz właśnie takim kosmetykiem ;) Szczególnie, że moja "opalenizna" już znikła i znów jestem bladolica :D
Daje cudny, delikatny, naturalny różo-łososiowy akcent na policzku, a przy tym cudnie rozświetla złotym blaskiem ;) Ale z tego też względu raczej nie spodoba się osobom o chłodnej tonacji. Ale, zawsze można sprawdzić, bo kosztuje grosze ;)

Kobo, Pure Pigment
Tak, mam i ja :D Są one tak osławione w blogosferze i na YouTube, że musiałam spróbować ;) Miałam w planach zakup tego pigmentu już jakiś czas temu, ale nie mogłam się do drogerii wybrać :D Ale... Jakiś czas temu pani, która malowała moją koleżankę na ślub użyła (dokładnie tego samego odcienia) tego kosmetyku - zakochałam się. Jak on się pięknie mienił, jak cudnie odbijał światło, jaki niebanalny efekt dawał! Ostatecznym bodźcem do zakupu była promocja :D I tak kupiłam, użyłam i pokochałam <3 Wstępnie chciałam spróbować odcienia Sea Shell, ale ostatecznie w koszyku wylądował Misty Rose ;)


Eye 6SixPlus, 18 Color Eyeshadow
Tutaj też szykuję pełną recenzję, bo wyraziliście zainteresowanie tą paletą ;) Na razie powiem tylko tyle, że obecnie po tę kompozycję sięgam najczęściej. Nie jest to może górnopółkowa jakość, ale porównywalna z tą od Makeup Revolution, o ile nie lepsza (mam tutaj na myśli paletki z serii Iconic, bo tylko takie posiadam).


BeBeauty, Bali, żel pod prysznic
Ach, co to jest za zapach! Niby napisali coś o awokado, ale przecież to jest soczysta gruszka! Może z domieszką mango ;) Wiem, że większość osób lubi stosuje takie jedynie latem, jednak ja uwielbiam owocowe zapachy przez cały rok ;) Jak widzicie, buteleczka jest prawie pełna, bo mimo tego, że kupiłam go już jakiś czas temu, to użyłam tylko kilka razy. Ale wystarczyło ;)
Jeżeli chodzi o walory inne niż zapachowe, to jest to żel, który myje :D I ja tylko tyle od kosmetyków myjących oczekuję ;) Nie nawilża, ale też nie wysusza. Zawiera drobne drobinki peelingujące, ale są one jeszcze delikatniejsze niż te w peelingach myjących z Joanny.


Cztery Pory Roku, Regenerujący Krem do Rąk i Paznokci
Nadal poszukuję idealnego kremu do rąk. Ten również nie zadowala mnie w 100%, ale do ulubieńców trafił ze względu na przepiękny zapach. Jak dla mnie to truskawka :D Dobrze nawilża, ale na noc oczekuję jeszcze mocniejszego efektu. Dlatego ten sprawdza się u mnie rano, jednak wieczornego ideału nadal szukam.


Film, Kingsman: Tajne Służby
No i teraz pora na wcześniej wspomniany film. Kiedyś ktoś mi go polecił, ale jakoś nie mogłam się zabrać za obejrzenie tej produkcji. Ostatnio można go było zobaczyć w telewizji. Trafiłam na niego przypadkiem i już po kilku minutach skradł moje serce. Jak ja wcześniej mogłam go tak ignorować?!
Gatunek zupełnie nie mój, bo za filmami akcji, a tym bardziej za kryminalnymi, nie przepadam, a tu proszę - taka miłość. Jest niezwykle zabawny, moim zdaniem bardzo dobrze nakręcony. Sceny, które zazwyczaj mnie nudzą w tego typu produkcjach były tak absorbujące, że przez cały seans nie mogłam oderwać wzroku od ekranu. Dawno nie widziałam filmu, który tak bardzo by mnie wciągną. Także, jeżeli jeszcze nie widzieliście, to musicie to nadrobić ;)


Znacie coś z moich ulubieńców? Jak u Was sprawdziły się te produkty? Widzieliście Tajne Służby? Jak Wam się podobał? A co ostatnio Wam przypadło do gustu? Co jeszcze powinno znaleźć się na tej liście? Jakich Waszych ulubieńców możecie mi polecić?

~ wredna

71 komentarzy:

  1. Niestety nie znam ani jednego z tych produktów, więc nie mam zdania, ale myślę, że warto wypróbować pigmenty z KOBO :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Paleta bardzo mnie zainteresowała, piękne ma kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym fixerem z GR mnie bardzo zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ten żel pod prysznic :P Jest świetny i w dodatku kosztuje grosze :))

    OdpowiedzUsuń
  5. żel pod prysznic jest super! :) co do kosmetyków jeszcze to znam fixing powder z Wibo, i moja opinia jest zupełnie inna :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapomniałaś napisać jaki w końcu jest ten odcień pigmentu Kobo :P Domyślam się, że Sea Shell, bo jest najpopularniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj... Dziękuję za uwagę, już lecę poprawiać :D Sea Shell chodził mi po głowie i szukałam go w drogerii, ale chyba był wykupiony, więc wybór padł na Misty Rose ;)

      Usuń
  7. Zaciekawiłaś mnie spreyem z GR :) I przyznaję ładne kolory paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomadka ma faktycznie przepiękny kolor :) Miałam kiedyś róż Lovely ale u mnie była jakoś słabo widoczny :/
    Ooo jestemm 333 obserwatorem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem praktycznie biała, więc u mnie róż delikatnie widać ;) Efekt idealny na co dzień ;)

      Usuń
  9. Gdy tylko skończę mgiełkę z Clinique na pewno sięgnę po tę z Golden Rose:) Myślałam nad tym pudrem z wibo ale ostatecznie zdecydowałam się na ryżowy z Ecocery. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co my tutaj mamy! Jacy wspaniali ulubieńcy!
    Wyglądają naprawdę rewelacyjnie.
    Chciałabym spróbować oglądnąć ten film.
    Pozdrawiam serdecznie! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chętnie wypróbuję tę mgiełkę z Goldnen Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawi mnie ten puder z Wibo :) Zawiera talk?

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam ten puder z Wibo i muszę przyznać, że sprawdzał się u mnie na prawdę genialnie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. A mi ten film jakoś średnio się spodobał ;) Może jeszcze jedynka była spoko, ale już późniejsze zbyt przebajerowane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie mnie oczarowałam pierwsza część. Druga jest teraz w kinach i zastanawiam się czy się nie wybrać ;) Zobaczymy czy dorówna tej pierwszej.

      Usuń
  15. Dużo rzeczy z Twojej listy jest dla mnie znajoma, lecz nieużytkowana. Natomiast czym sie moge pochwalic to od jakiegos czasu mam w posiadaniu paletke Eye 6SixPlus, 18 Color Eyeshadow i jestem z niej bardzo zadowolona :)


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolory paletki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja osobiście uwielbiam mgiełki ♥ To właśnie ona wpadła mi w oko :)
    Marginesem zapraszam do głosowania na nr 19 http://zskobylinborzymy.superszkolna.pl/sonda/wyniki/1014

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znałam Twoich ulubieńców, ale widziałam ten żel w Biedronce. Jeśli jeszcze kiedyś będzie dostępny, to może się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam ostatnio w Biedronce i udało mi się powąchać ten żel. Faktycznie pachnie gruszką. :D

      Usuń
  19. Ja się wybieram na drugą część Kingsmana, który teraz grają w kinach, ale wciąż mi jakoś nie po drodze. I chyba muszę sobie sprawić tę mgiełkę utrwalającą z Golden Rose! Przydałby mi się taki produkt na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zastanawiam czy nie wybrać się do kina na drugą część ;) Ale boję się, że, jak to z kontynuacjami bywa, rozczaruję się i zrażę do filmu ogólnie...

      Usuń
  20. Film w tym wszystkim najlepszy :D
    Żart, produkty które mnie zainteresowały będą jeszcze w osobnym poście więc czekam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale film jak nie najlepszy, to bardzo dobry i jak najbardziej polecam obejrzeć ;)

      Usuń
  21. Fajni ulubieńcy :) Krem z ,,Czterech pór roku'' miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O tym produkcie z Golden Rose wiele dobrego słyszałam :)
    Nie mam żadnego z kosmetyków.
    Film zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam nic, ale puder Wibo jest ciekawy, tym bardziej, że lubię tę markę

    OdpowiedzUsuń
  24. Zaciekawiłaś mnie tą bazą od Kobo bo ich podkłady uwielbiam a bazy jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja znowuż nie próbowałam żadnego podkładu ;) A markę bardzo lubię ;) Może następnym razem przyjrzę się i fluidom ;) A jakie konkretnie polecasz? ;)

      Usuń
  25. chętnie się z nimi zapoznam :) pozdrawiamy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z produktów niestety nic nie miałam, więc się nie wypowiem, ale za to zainteresowałam się filmem. Chętnie obejrzę przy najbliższej okazji, akurat nie wiem co oglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten film napewno spodoba się mojemu partnerowi. Musze mu ten tytuł podpowiedzieć . A paleta ma boskie kolory czekam na dokładniejsza jej recenzje .

    OdpowiedzUsuń
  28. Kremy od czterech pór roku są bardzo fajne. Ja niestety tylko zapachowo nie mogę trafić. Kupiłam czerwony i męcz go już ponad rok, bo mi nie pasuje jakoś.

    OdpowiedzUsuń
  29. nie znałam twoich ulubieńców :D

    Pozdrawiam i życzę cudownego dnia! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  30. Znam tylko ten żel BeBeauty, a film chcę obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Troszkę się tego nazbierało. czekam na następny miesiąc do wpadnie do listy top!

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie nie sprawdził się puder Wibo oraz krem do rąk Czterech Pór Roku. Lubię za to żele z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Od dłuższego czasu myślę nam kupnem tego utrwalacza z Golden Rose. I chyba się zdecyduje :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam ten żel z BeBeauty :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Muszę się wybrać na zakupy bo u mnie pustki w kosmetykach

    Zapraszam do mnie
    https://fascynujesz-mnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Mgiełka z Golden Rose mnie zaciekawiła!
    Film muszę koniecznie obejrzeć a własnie tak się składa, że ostatnio chciałam obejrzeć coś godnego polecenia :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten fixing spray chętnie kupię , bo używam aktualnie od Makeup revolution i jestem z niego zadowolona , ale polubiłam bardzo markę Golden Rose :* Buziaczki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  38. Mnie do gustu przypadł ten żel Bali. Szczególnie zaciekawił mnie jego zapach. Muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten Fixing Spray z Golden Rose kusi mnie od dawna :)
    Czekam na recenzję paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  40. z jedzeniem trafiliśmy mega, to fakt :p
    zapraszam na nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  41. miałam ten krem do rąk i go kochałam na początku <3 akurat miałam zapach poziomki, ale uwielbiam truskawkę, więc chyba zaopatrzę się w tą wersję :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Kolor pomadki rzeczywiście cudowny, chociaż ja preferuję brązy :) Paleta też ma przepiękne kolorki, szczególnie ten złoty - no coś pięknego! :D Filmu jeszcze nie widziałam, ale skoro polecasz to może się kiedyś na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak zawsze u Ciebie same ciekawe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Miałam krem do rąk z 4 pór roku, ale nie zachwycił mnie on :)
    Jestem ciekawa tej mgiełki z GR. Przy najbliższej okazji na pewno ją kupię.

    OdpowiedzUsuń
  45. Mgiełke chciałam kupić, ale później stwierdziłam, że na mój krótki pobyt w PL jest mi zbędna.. teraz żałuje, bo mogłam sobie ją tutaj wysłać. O Bazie nie słyszałam, ale widzę że będzie mega perełką - więc bądź co bądź czekam na recenzje :) Paletka jest spora i asortyment kolorów jest mój, a zwłaszcza że sama osobiście zaczęlam eksperymentować to na pewno bym się z nią polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja lubię ten krem w wersji mango ;). Puder może kupię, jeśli jeszcze będzie w Rossmannie ;P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wersja mango?! Muszę ją mieć, w takim razie ;) Uwielbiam takie zapachy ;)

      Usuń
  47. Lovely way of showing these products. The palette is super pretty!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie miałam okazji używać tych produktów. A używałaś może krem z Biedronki BeBeauty S.O.S. Dry Skin ? Ja mam okazje używać go właśnie od kilku dni i na moich dłoniach sprawdza się genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, próbowałam go ;) Był okey, ale jednak nadal szukam czegoś intensywniejszego ;)

      Usuń
  49. ta mgiełka z gr i baza z kobo mnie zainteresowały:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja kosmetyków z Kobo nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dopiero niedawno je poznałam i pokochałam <3 Także polecam ;)

      Usuń
  51. Znam świetnie puder z Wibo i też go uwielbiam, o czym świadczy fakt, że mam już drugie opakowanie. Lubię też bardzo ten krem z czterech pór roku, tylko ja mam wersję mango akurat. A ta paleta cieni bardzo mi się podoba, więc czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tę wersję mango kremu muszę zapolować, bo uwielbiam takie zapachy <3

      Usuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje. To bardzo wiele dla mnie znaczy.

Za każdy przemyślany komentarz odwdzięczam się tym samym.
Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga i vice versa.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu.

***

I appreciate all the comments and followers. It means the world to me.

If you leave a well-thought-out comment I will comment back.
I don't mind following each other, as long as you are willing to visit my blog and vice versa.
If you join to my followers, please let me know in a comment.