ZAMÓWIENIE Z DRESSLILY
Czy warto zainteresować się akcesoriami?

Na wstępie chciałam Was przeprosić za to, że dzisiejszy post będzie krótki i nie do końca taki, jaki bym sobie życzyła... I znowu będę się usprawiedliwiała, ale mam wrażenie, że muszę napisać tych kilka słów wstępu. Ostatni tydzień był szalony. Jakoś brakowało mi doby na zrobienie wszystkiego, co zaplanowałam... W najbliższym okresie nie zapowiada się, żeby miało się coś uspokoić, wręcz przeciwnie... Szykuje mi się więcej obowiązków... Ale teraz mam nauczkę, będę próbowała lepiej zorganizować sobie czas, żeby mieć tę odpowiednią chwilę na przygotowanie dla Was konkretnego posta.
A co do dzisiejszego posta - pokażę Wam po prostu co zamówiłam na DressLily. Napiszę też troszkę na temat tego, czy warto na chińskich stronkach zamawiać biżuterię i akcesoria. A trochę takich dodatków w swojej kolekcji mam, więc zdanie sobie o takich ozdóbkach wyrobiłam ;) Także, zapraszam do lektury ;)


Zazwyczaj zamawiam je właśnie na chińskich stronkach. Najczęściej decyduję się na Aliexpress, jednak uważam, że inne strony tego typu również oferują całkiem przyzwoite rzęsy. Jest to też najlepszy punkt tego zamówienia, element, z którego jestem najbardziej zadowolona i nie mogę się już doczekać, kiedy będę mogła je przykleić ;) Wyglądają bardzo naturalnie, ale przy moim małym oku będą dawały ciekawy, intensywny efekt. Włoski są mięciutkie, a pasek przezroczysty i subtelny ;) Dodatkowo w zestawie dostajemy tubeczkę kleju, którego raczej nie będę próbowała, bo mam swój ukochany z Ardell, ale zawsze to jakaś opcja ;)


Kolejna już w mojej kolekcji :D Wszystkie zamawiałam mniej-więcej w tym samym czasie, dlatego jest ich aż tak dużo ;) Raczej już się na te z Popfeel nie skuszę, bo z żadną nie trafiłam z kolorem... I tutaj jest tak samo.


Z tej jestem bardzo zadowolona. Obawiałam się, że taka regulacja nie będzie dla mnie wystarczająca, i że bransoletka będzie na mnie najzwyczajniej za szeroka. Zazwyczaj tak się zdarza, bo nadgarstki mam bardzo szczuplutkie. Na szczęście, okazało się, że jest jak na mnie wykonana ;) Pasuje idealnie i ładnie się prezentuje ;) Ogólnie jestem fanką delikatnej biżuterii, jednak na wesele brata potrzebuję czegoś bardziej wyraźnego i myślę, że ta sprawdzi się w sam raz ;) Dodatkowo motyw litery V nawiąże do naszyjnika, który na tę okazję zamierzam założyć. Może kolor będzie się delikatnie różnił, bo kolię mam w kolorze czystego złota, natomiast bransoletka ma odcień Rose Gold, ale myślę, że nie będzie się to razem wykluczało ;)


Te również zamówiłam z myślą o weselu. Chciałam coś co będzie delikatne, ale równocześnie troszkę bardziej "odważne" niż zwykłe wkręty. I tu zawiodłam się niesamowicie. Może w opakowaniu wyglądają ładnie, ale na moim uchu już niekoniecznie. Poza tym są bardzo niewygodne i wręcz powodują ból. Nie założyłabym ich nawet na kilka godzin, a co mówić dopiero o całodniowej imprezie. Dodatkowo, już na wstępie się do nich zraziłam, bo jeden kolczyk przyszedł uszkodzony - jeden z "diamencików" odpadł od całej konstrukcji. Może dałoby się to przykleić, ale nie ma sensu... Od razu poszły do kosza.


Kolejna rzecz, która bardzo przypadła mi do gustu. Szukałam delikatnego, złotego chokera i trafiłam na ten zestawik. Bo czemu mam zamawiać jeden naszyjnik, skoro mogę mieć dwa? ;) Bardzo lubię nosić każdy z nich osobno, ale również oba jednocześnie. Są regulowane, więc spokojnie można dostosować ich długość do własnych potrzeb ;) Jedyny ich minus to to, że szybko się ścierają. Po jakimś czasie ich kolor traci na blasku i staje się bardziej rudawo-rdzawy niż złoty. Ale za cenę, jaką za naszyjniki należy zapłacić, jestem im to w stanie wybaczyć ;) Ach, no i serduszko bywa problematyczne, bo lubi się obracać... Mimo tego, bardzo często sięgam po te dodatki, bo tak się składa, że pasują niemalże do wszystkiego ;)


Co sądzicie o tym zamówieniu? Może posiadacie którąś z rzeczy? Jak się u Was sprawdza? Zamawiacie dodatki na chińskich stronkach? Czy jednak wolicie zapłacić więcej i kupić coś stacjonarnie? A jak z rzęsami? Pokusilibyście się na taką parę ze sklepu typu DressLily?

~ wredna

53 komentarze:

  1. Bransoletka i kolczyki bardzo ładne:) Nie kupuję na chińskich stronach;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo rzadko zmieniam biżuterię, zazwyczaj wciąż noszę jedno i to samo, nie jestem przysłowiową sroką :) a po tym, jak kilkukrotnie zraziłam się do takich dodatków zamawianych na Alie, przestałam je tam kupować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zamawiałam nigdy biżuterii z chińskich stronek, ale nie mam nic przeciwko temu, bo można tam złapać bardzo fajne rzeczy w przyzwoitych cenach :) Ciekawe zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletka super!
    Widzę, że zamówienie udane. Podoba mi się.
    Dresslily ma fajne produkty.
    Pozdrawiam :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze okazji zamawiać z tej strony, ale mam nadzieję, że wszystko jeszcze przede mną :D Rzęsy rzeczywiście wyglądają bardzo ładnie, myślę, że dadzą cudowny efekt :) Z tymi pomadkami ciężko trafić, też mam problem z doborem odpowiedniego koloru :D Bransoletka jest świetna, sama bym sobie taką zamówiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z takich stronek mam kilka pędzli czy kolczyków i chwalę je sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zamówienie :) Podoba mi się bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja kiedys kupowalam sztuczne rzeczy w chinskim centrum handlowym i to byla fajna sprawa na wieczorne wyjscie
    ale wystarczylo pojsc w nich spac i wygladaly strasznie


    https://jest-nieziemsko-przystojny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat nie byłby dla mnie żaden minus, bo w sztucznych rzęsach raczej nie sypiam ;) Choć nie wiem jak bardzo nie byłabym zmęczona, tak rzęsiorki muszę zdjąć i demakijaż wykonać :D

      Usuń
  9. Fajne rzeczy zamówiłaś. :) Bardzo lubię kolor rose gold. <3 Nie mam nic przeciwko dodatkom z chińskich stron, sama chętnie kupowałam biżuterię w stacjonarnym chińskim sklepie u mnie w mieście. :D Naszyjnik z serduszkiem jest przepiękny. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna biżuteria :) Nie przepadam za sztucznymi rzęsami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie to myślę, że warto i t nawet bardzo :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/karmelowa-narzutka.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nic nie zamawiałam z tej stronki. Jak tak patrzę, to najbardziej podobają mi się naszyjniki i to serduszko - mimo, że jest trochę problematyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne kolczyki, mam podobne i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie, niestety, się nie sprawdziły. Może mam za małe uszy? Ogólnie sama ich koncepcja też bardzo mi się podoba, ale niestety nosić się ich nie da.

      Usuń
  14. bardzo mi się podoba ta bransoletka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bransoletka jest przeurocza :)
    Nigdy nie zamawiałam z tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie przepiękne zdjęcia! i ta biżuteria super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmm. Do mnie raczej nie przemawia bizuteria z chinskich stronek...

    OdpowiedzUsuń
  18. aaa bo to jeszcze pozostałość z lata :D
    biżuteria jest śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kolczyki :) Też mam ten sam problem z takimi bransoletkami, bo mam wąski nadgarstek :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Sama posiadam te rzęsy i jestem z nich bardzo zadowolona, polecam je każdemu :)

    http://allegiant997.blogspot.com/2017/10/pink-world.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudna ta biżuteria :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/sweterek-z-haftami.html

    OdpowiedzUsuń
  22. naszyjnik jest najpiękniejszy, kiedyś próbowałam sobie przykleić rzęsy ale jednak to nie jest tak proste jak się wydaje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :D Ja to ciągle jeszcze się uczę to robić ;) Raz wychodzi, raz nie, ale efekt dają taki, że się nie poddaję ;)

      Usuń
  23. KOLCZYKI SĄ CIEKAWE I WŁAŚNIE MI PRZYPOMNIAŁAŚ ŻE ZAMÓWIŁAM PODOBNE JAKIEŚ 3 MIESIĄCE TEMU I JESZCZE ICH NIE MIAŁAM NA SOBIE :(

    OdpowiedzUsuń
  24. ja na sztuczne kolczyki mam niestety uczulenie :D rzęski piękne! ale takiego chińskiego kleju bym się bała :D lepiej właśnie stawiać na sprawdzony ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale cuda pokazałaś w tym poście, super :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolczyki świetne, a rzęs nigdy nie zamawiałam, bo nie umiałabym ich założyć heh. Wczoraj kupowałam lakiery na ali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykłe czy hybrydowe? Ja mam z CNDSE, Ellite99 i Bling i dwa pierwe uwielbiam, a ten ostatni daję radę ;)

      Usuń
  27. Bardzo podoba mi się biżuteria. Lubię takie rzeczy...
    Piękny szablon taki inny wyróżniający się z pośród innych :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Też jakiś czas temu robiłam z podobnej strony zakupy błyskotek i jestem z nich całkiem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Rzęsy mamy troszkę inne ;) Moje są chyba troszkę gęstsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Najbardziej spodobał mi się ten zestaw naszyjników. Szkoda, że kolczyki to taki niewypał :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystko mi się podoba hah, szkoda, że mój portfel nie jest tego samego zdania, kobiety :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawe zamówienie :) też czekam na swoją paczkę z dresslily, zastanawia mnie ile jeszcze będzie szła wybrałam jednak ubrania, bo promocja bardzo mnie na nie skusiła :D ciekawe akcesoria, muszę przyznać że też rzadko trafiam z kolorami pomadek z chińskich stronek, raz upolowałam fantastyczną, ale to była kredka :) mam ten sam łańcuszek z serduszkiem! cały czas mi się obraca i bardzo mnie to denerwuje, dlatego rzadko go nosze :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tę część z serduszkiem też rzadko noszę, ale ten krótszy choker często gości na mojej szyi ;)

      Usuń
    2. Ten krótszy wygląda na wygodniejszy i praktyczniejszy, w końcu ma kuleczki a obrócone serduszko wygląda niekorzystnie i szybko denerwuje ;) przynajmniej mnie :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje. To bardzo wiele dla mnie znaczy.

Za każdy przemyślany komentarz odwdzięczam się tym samym.
Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga i vice versa.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu.

***

I appreciate all the comments and followers. It means the world to me.

If you leave a well-thought-out comment I will comment back.
I don't mind following each other, as long as you are willing to visit my blog and vice versa.
If you join to my followers, please let me know in a comment.