BIEL, KWIATY I PUDROWY RÓŻ
Czyli letnia stylizacja w dziewczęcym wydaniu

Pogoda dopisuje, rtęć w termometrze sięga górnych kresek, słoneczko świeci, nic tylko robić zdjęcia w plenerze ;)
Oczywiście wykorzystałam ciepełko i wybrałam się na sesję ;) Dzisiaj będzie stylizacja, która jest niezwykle bliska mojemu stylowi. Będzie dziewczęco, uroczo i myślę, że idealnie na lato. Całość utrzymana w jasnych kolorach ;) Czyli dokładnie tak, jak zobaczycie mnie przez 90% czasu w upały. No, może na co dzień wybrałabym inne buty, ale od czasu do czasu, na wolniutki spacerek można się też pokusić o coś wyższego (women bandage sandals), szczególnie, gdy ma się te niecałe 160 cm ;) W takim wydaniu czuję się bardzo dobrze i myślę, że nieraz wybiorę właśnie takie zestawienie na wyjście ze znajomymi (ale koniecznie takie, w którym nie będę musiała chodzić lub stać godzinami :D).

top: Zaful  |  spódnica: no-name  |  buty: Tosave  

Co sądzicie o mojej stylizacji? Lubicie jasne kolory letnią porą? Założylibyście takie buty? Czy może jednak cenicie sobie wygodę i wybieracie te płaskie? Macie dość dekoltów hiszpańskich? Czy, tak jak ja, wciąż je uwielbiacie?

~ wredna

45 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie kolory- do twarzy Ci w nich:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam jasne kolorki latem :) super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory moje, ale nie lubię takich krótkich bluzek :) Ciekawe buty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w crop-topach się zakochałam ;) Szczególnie ze względu na to, że zazwyczaj noszę spodnie i spódnice z wysokim stanem, więc i tak zbyt dużo brzucha nie pokazuję ;)

      Usuń
  4. Jakie masz długie włosy! ;) Jasne kolorki zdecydowanie trafiają w mój gust. :) Jeśli chodzi o buty, to ja stawiam na wygodę i chodzę w płaskich. W takie upały jak dziś sięgam najchętniej po japonki lub sandały. :)Wyglądasz pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy ostatnio i tak cięcie przeszły ;) Ponad 5 cm poleciało ;) Niby niewiele, ale dla mnie ważny jest każdy mm :D

      Usuń
  5. Bluzeczkę masz piękną :) Stylizacja na wielki plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylówka:)Bardzo podoba mi się Twój łańcuszek:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie jest to prawdziwe złoto i troszkę mi pociemniał ;( Żałuję, bo i ja bardzo go lubię ;)

      Usuń
  7. Bardzo mi się podoba:) Elegancko ale jednak dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Jest bardzo fajny ;) Chyba muszę częściej kupować takie gumkowe topy ;)

      Usuń
    2. wygląda na Tobie cudnie;)

      Usuń
    3. Dziękuję ;) Zazwyczaj wszystkie bluzki są na mnie za luźne ;) Więc taka jedna wielka gumeczka to dla mnie rozwiązanie idealne :D

      Usuń
  9. ślicznie wyglądasz, tak świeżo i dziewczęco <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja jest i w moim stylu, sama z chęcią bym się tak ubrała - no może poza butami, bo te zdecydowanie przewyższają moje umiejętności chodzenia na wysokich butach :D Hiszpańskie dekolty zdecydowanie mi się nie znudziły i jestem pewna, że jeszcze sporo takich ciuchów trafi do mojej szafy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mialam podobne buty. Ale na szpilce. Sa Swietne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby były ciut niższe to mogłabym je nosić znacznie częściej ;) Do tej pory sięgałam tylko po te do 10 cm, tutaj jest prawie 12 :D

      Usuń
  12. Pięknie wyglądasz w tej stylizacji 😍
    Buty są cudne 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest dokładnie tak jak napisałaś... dziewczęco i uroczo:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny zestaw, spódnica jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny dziewczęcy look;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna stylizacja, taka jasna, ale i dziewczęca. Buty też mi się bardzo podobają, ale pewnie tak jak Ty ubrałabym je na ważniejsze wyjścia, które nie angażowałyby w chodzenie lub stanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie buty są całkiem wygodne, biorąc pod uwagę ich wysokość. Ale właśnie ze względu na obcas, chodzenie i stanie w nich wymaga wprawy :D

      Usuń
  17. I love your outfit especially the floral crop top.
    Love wearing bright colors in the spring/summer!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz ♥ Połączenie butów ze spódniczką wygląda genialnie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna stylizacja! W szczególności spodobał mi się Top ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny ;) Gdyby był ciut dłuższy to nosiłabym go non-stop ;)

      Usuń
  20. Swietna stylizacja, wygladasz cudownie :)

    Obserwuje.
    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Naprawdę bomba! Wyglądasz super, bardzo pasuje Ci ta stylizacja. Nie powiem, sama latem ubieram się jak najjaśniej. Moje ciało szybko się nagrzewa więc im jaśniej i im mniej mam na sobie tym lepiej :D Hiszpanka urocza, naprawdę piękna bluzeczka :) Spódniczka urocza! I buciki! Chodź najczęściej wybieram coś z płaską podeszwą nie tylko ze względu na wygodę ale i zdrowie. Wystarczy mi kilka minut na szpilkach (w obcasach dłużej wytrzymuję) i wydaje mi się że kręgosłup wyjdzie mi z pleców. Naprawdę tak jak kiedyś chodziłam w wysokich butach non stop, tak po operacji mogę je ubrać tylko do zdjęć :) Wspaniałe zdjęcia, czekam na więcej stylizacji bo jesteś prześliczna i masz wspaniały styl <3
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie ;) Ja ostatnio też znacznie częściej sięgam po płaskie buty. Kiedyś łatwiej było mi znaleźć wyższe, które byłyby wygodne, teraz wszystkie mnie obcierają, niestety ;(

      Usuń
    2. Płaskie buty mają wiele plusów :) Odpowiednio dobrane mogą nawet figurę podkreślić :) Mam nadzieję że uda ci się znaleźć buty idealne :)

      Usuń
  22. jaka przepiękna bluzeczka! <3 w ogole stylizacja na wielki plus!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Cała stylizacja bardzo nam się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądasz bardzo dziewczęco w tej stylizacji, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo pasuje Ci ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz prześlicznie. Ja pewnie nie uszłabym w takich butach. hehe Piękny zestaw i bardzo Ci pasuje. Wyglądasz kobieco i bardzo radośnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładnie wyszło :). I modnie, i pasuje do pogody :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje. To bardzo wiele dla mnie znaczy.

Za każdy przemyślany komentarz odwdzięczam się tym samym.
Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga i vice versa.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu.

***

I appreciate all the comments and followers. It means the world to me.

If you leave a well-thought-out comment I will comment back.
I don't mind following each other, as long as you are willing to visit my blog and vice versa.
If you join to my followers, please let me know in a comment.