FIGURA GRUSZKI, A STRÓJ KĄPIELOWY
Czy warto kupować zestawy w jednym rozmiarze?

W ubiegłym roku pisałam Wam troszkę o strojach kąpielowych i moich zmaganiach w szukaniu idealnego bikini do mojej figury. Myślę, że wszystkie gruszki zrozumieją ten ból. Wiem też, że większość takich dziewczyn decyduje się na zakup dwóch różnych rozmiarów - większy na dole i mniejszy na górze. Wydaję się to sensownym wyjściem, jednak nie wszystkie sklepy oferują taką możliwość. A co, jeśli jakiś strój spodoba nam się tak bardzo, że zapragniemy go mieć? Czy warto w ogóle próbować znaleźć bikini idealne kupując jeden rozmiar?
Jakiś czas temu odezwała się do mnie pani z propozycją wypróbowania ich stroju kąpielowego z wysokim stanem. Stwierdziłam, że to świetna okazja, żeby sprawdzić moją teorię ;)


O marce słów kilka
Jesteśmy Polską firmą działającą głównie na terenie Polski ale nie tylko. Działamy także na terenie Unii Europejskiej i coraz śmielej wychodzimy po za nią. Dzięki współpracy z producentami z całego świata możemy zaproponować Ci produkty wysokiej jakości w najlepszej cenie. Szeroki wybór produktów inspirowanych obecnie panującymi trendami jest teraz w na wyciagnięcie ręki.Kupując u nas masz pewność, że kupujesz bezpiecznie
Od razu chcę zaznaczyć, że w klepie Gewis-shop kupicie nie tylko stroje kąpielowe. Marka oferuje szeroki asortyment odzieży damskiej, dodatków i bielizny.


Najnowsze trendy
Jak już pewnie zauważyliście, postawiłam na zestaw, który odwzorowuje najnowsze trendy w modzie. No, może nie najnowsze, bo wysoki stan jest już modny od dłuższego czasu, jednak paski wróciły do mody stosunkowo niedawno. Bardzo podoba mi się fakt, że całość jest delikatnie wzorowana na styl pin-up. 
Ozdobna kokarda na biuście sprawdzi się idealnie do jego optycznego powiększania ;) Jak dla mnie idealne rozwiązanie i wygląda naprawdę pięknie. Obawiałam się tych poziomych pasków na majtkach, jednak pionowe wstawki po bokach sprawiają, że biodra wydają się smuklejsze. Wysoki stan wydłuży również optycznie nogi i przyciągnie uwagę do najwęższego miejsca, czyli talii. 


Góra typu strapless?
U mnie takie właśnie staniki sprawdzają się całkiem dobrze. Nie mam dużego biustu, który wymagałby dodatkowej podpory, ale wiem, że to może być problem. I tutaj producent przemyślał wszystko i dołączył do zestawu doczepiane ramiączka, które można zawiązać na szyi. 
Ja osobiście nosiłabym ten strój w stylu strapless, jednak możliwość zmiany jest jak najbardziej mile widziana. Także, w cenie jednego dostajemy dwie możliwości noszenia ;)


Czy trafiłam z rozmiarem?
No i przechodzimy do sedna ;) Zazwyczaj noszę XXS/XS, jednak mając na uwadze moje wcześniejsze doświadczenia ze zbyt małym dołem bikini, postanowiłam zdecydować się na strój kąpielowy w rozmiarze S. Obawiałam się, że góra może być za duża, ale kto nie ryzykuje ten nie pije szampana :D Kiedy tylko otworzyłam paczuszkę od razu pobiegłam przymierzyć nowe cudeńko. Przyznam szczerze, że byłam troszkę zaskoczona tym co się stało. Zupełnie tak, jakby całość wciąż była na mnie za mała ;o I góra, i dół. Część biustonoszowa ma wszyte gąbeczki, które utrzymują półokrągły kształt, niestety nie chciały zupełnie zmieścić moich piersi. A to jest bardzo dziwne, bo pokaźnego rozmiaru nie mam (takie większa A, mniejsze B). Jednak często zdarza mi się, że miseczki są zbyt wąskie i bokiem lub dołem wyłazi mi co-nieco. Ogólnie wygląda to dobrze, i jak odpowiednio ułożę górę to mogłabym nawet nosić, ale komfort psychiczny żaden :D Jednak na plus szerokość w obwodzie ;) Zazwyczaj muszę wypruwać zapięcie i skracać paski, a tutaj od razu miałam odpowiednie podparcie pod biustem ;) A warto wspomnieć, że w obwodzie mam 65 cm.
Dół leży już nieco lepiej. Pięknie podkreśla moją talię i jest w pasie odpowiednio wąski (co nie zdarza się często), nigdzie się nie marszczy i nie odstaje, ale... Ale, niestety, mam zbyt masywne uda i zbyt dużą pupę. Tworzą się takie mało estetyczne wałki-bułeczki :D 
Wniosek? Za mały rozmiar. Jeśli chcecie skusić się na strój kąpielowy tej marki to radzę brać większe rozmiary ;) Przy moim tradycyjnym XS powinnam zdecydować się na M.


Jakość wykonania
Jeżeli chodzi o jakość to nie mam większych zastrzeżeń. Podwójny materiał z przodu i przy miseczkach daje pewność, że nic nie będzie prześwitywało, nawet po wyjściu z wody. Sam materiał również sprawdzi się do kąpieli, także nie tylko leżymy plackiem na plaży, ale też możemy sobie popływać ;) Dodatkowo jest bardzo wygodny i, pomijając drapiącą metkę, możecie zapomnieć i gryzieniu ;)
Wszelkie zapięcia dobrze się trzymają, choć miałam mały problem z włożeniem ramiączek, ale jak już je zamocowałam to nie było mowy o odczepieniu się.
Kokardka na biuście przyszyta jest jedynie od góry, więc jeżeli zależy Wam na tym, aby nie podfruwała do góry przy powiewach wiatru to warto byłoby ją podszyć i od dołu.
Jedyne mankamenty, jakie zauważyłam to kilka miejsc, w których szycie i szew nie są idealne (patrz fot. poniżej).


Cena i dostępność
Stroje kąpielowe, odzież, bieliznę i dodatki marki Gewis zakupicie na stronie producenta - tutaj. Wydaje mi się, że stacjonarnie, niestety, ich nie dostaniecie. Taki komplecik kosztuje 79,90 zł, jednak teraz możecie dorwać go w cenie promocyjnej za 55,93 zł.

Podsumowując...
Kąplecik jest śliczny, pięknie się prezentuje, jest wygodny i dobrze wykonany. Gdybym miała większy rozmiar to byłabym wniebowzięta. Ogólnie całość nie wygląda tragicznie i gdybym wyszła w nim na plażę to nikt by się na pewno nie oburzył, jednak znacznie lepiej czułabym się w większym rozmiarze.
Moja ocena: 3+/5

A jak u Was wygląda sytuacja z bikini? Macie problemy z dobraniem odpowiedniego stroju kąpielowego? A może w ogóle nie lubicie pokazywać zbyt dużo ciała? Jak podoba Wam się propozycja marki Gewis? Skusilibyście się?

~ wredna

41 komentarzy:

  1. Strój prezentuje się bardzo ładnie, chociaż ja raczej niezbyt dobrze czułabym się w paskach :D Ale zajrzę na stronę i może znajdę coś dla siebie? :D
    Szkoda, że nie trafiłaś z rozmiarem, ale w takim wypadku, to nauczka na przyszłość :D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie góra i dół nigdy nie pasują rozmiarem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się góra kostiumu, bo wręcz przepadam za kokardkami. <3 Super, że w zestawie dołączone były ramiączka, takie rozwiązanie zadowoli wszystkich, a kostium można nosić na 2 sposoby. :) Szkoda, że nie udało Ci się trafić z rozmiarem.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam zawsze problem ze strojem, mam małą górę i duży dół, również jestem posiadaczką figury typu gruszka. Niestety zawsze muszę kupować osobno w dodatku cieżko mi znaleźć dół niezbyt żeby był wykrojony :0

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za skąpymi, mocno wyciętymi strojami, więc w tej propozycji dobrze bym się czuła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja również ;) Najlepiej czuję się w ogóle w jednoczęściowych ;)

      Usuń
  6. U mnie jest problem najczęściej z górą dół dobry,a góra już niekoniecznie :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny strój kąpielowy - zacznę od tego :) Sama lubię paski i podoba mi się taki pin up style, chodź rzadko mam okazję się tak stylizować. Mam za to wiele ubrań w paski, więc strój dobrze by się wkomponował w moją garderobę :D To tyle na tamta tego stroju. Też jestem gruszeczką, w biuście mam 83cm, pod 76cm, w pasie 71cm i w biodrach 95cm :) (tak przed chwilą się owijałam miarką). Czuję się dobrze w każdym stroju kąpielowym, mam jednoczęściowy, mam bikini, mam bikini z hiszpanką :3 ale stroju ze stanem jeszcze nie mam. Ciekawi mnie, jakbym w nim wyglądała :) Szkoda, że okazał się na ciebie przymały, to ja bym musiała zamówić rozmiar L :D ciekawa firma, nie znałam jej wcześniej, ale już chętnie na nią zaglądam :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest jeszcze większa różnica między talią a biodrami, bo prawie 30 cm ;)

      Usuń
    2. Powiem szczerze, że z moją figurą łatwiej jest mi np. dobrać kostium kąpielowy niż spodnie :)

      Usuń
    3. Hah, mam tak samo ;) Szczególnie jeśli wybieram model z wysokim stanem ;) Żeby pasowały w talii i jednocześnie przeszły przez biodra - oj, nie lada wyczyn :D

      Usuń
    4. Zgadzam się, ha ha! A jeżeli kupuję normalne, to najczęściej albo nie wciskam ich na tyłek a jak wciskam, to odstają na plecach. Chyba muszę chodzić w dresach, to najbezpieczniejsze spodnie ever :D ... lub legginsy, ale nie uważam ich za spodnie.

      Usuń
    5. Ja w leginsach nie czuję się komfortowo :D Zdecydowanie wolę jak spodnie trochę ucisną moje uda :D Mam pewność, że nic mi nie faluje i się nie rozlewa jak usiądę :D

      Usuń
    6. O mój jeżu :D Kochana, uwielbiam twoje teksty :D ja lubię legginsy, ale tylko w nich śpię albo sprzątam, albo plewię no takie tam babskie sprawy :D

      Usuń
    7. Tak przy domu to i ja lubię leginsy ;) Ale raczej nie wychodzę w nich na miasto ;)

      Usuń
  8. Świetny jest ten stój. Bardzo w moim stylu i chętnie bym taki założyła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wygląda ten komplet, szkoda, że nietrafiony rozmiar. Ja i bikini nie za bardzo się lubimy, ale też rzadko mam okazję, by strój kąpielowy przywdziać, stąd też nie poszukuję żadnego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny ten stój :) ciekawa jestem jak ja bym się czuła w wysokim stanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten strój mi się bardzo podoba, przez wysoki stan i ogólnie. Podobnie jak Ty jestem gruszką. Tylko kurcze, bałabym się go kupić, a skoro Tobie S było małowate, to nie chcę myśleć, jaki rozmiar musiałabym ja kupić...

    OdpowiedzUsuń
  12. Super strój :) Dobrze, ze stanik ma szelke, która przypilnuje by góra nie spadla :D

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń

  13. Love your post dear! If you want you can check out my blog.I write about fashion, beauty, and lifestyle.Maybe we can follow each other and be great blogger friends!

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, bo prezentuje się naprawdę fajnie i wydaje się być przemyślany :/.

    OdpowiedzUsuń
  15. strój śliczny ale wolę inny dół w sensie wiązany jeśli nosisz taki rozmiar i na ciebie był mały to ja nawet nie mam co patrzeć :P ja sama mam problemy z rozmiarem :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Strój wygląda na bardzo fajny. Przyznam szczerze, że nie brałam nigdy pod uwagę tych z wyższym stanem i to był błąd!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny strój.... z tym, że obawiam się jak wielki rozmiar ja musiałabym zamówić, skoro są tak duże różnice :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny tej strój ze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Love this bikini. I recently got a striped swimsuit as well that I can't wait to wear.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie zawsze dol musi byc wiekszy :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie stroje z wysokim stanem to moje wybawianie, chociaż ja i tak na plaży jestem rzadko... Szkoda, że strój był na Ciebie przymały :(

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się przydał Twój post ;) Nie udało by się u mnie to, jakbym miała wszystko w jednym rozmiarze kupować-jestem kobietą, nie dzieckiem ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie jestem przekonana do strojów kąpielowych z wysokim stanem, szczególnie jeśli ktoś ma słabe wcięcie w talii. No ale oczywiście są sylwetki, którym idealnie pasują takie stroje

    OdpowiedzUsuń
  24. Moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem jest właśnie kupowanie w sklepach, gdzie dół i górę można oddzielnie dobrać. Ładny komplet, szkoda, że nieco za mały.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny strój może ja też sobie jakiś nowy kupie??!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Tez jestem gruszka i znam ten ból 💪🏼 I faktycznie tak jak piszesz zawsze muszę szukać mniejszej góry, a większego dołu. Taka możliwość dają głównie sieciówki, ale znowu nie koniecznie przekonują mnie swoim asortymentem. Twój strój jest prześliczny! Sama myślałam o tych majtkach z wysokim stanem, ale chłopak mnie hejtuje, że są babcine :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, słyszałam właśnie, że mężczyźni nie lubią wysokiego stanu w spodniach/spódnicach i strojach kąpielowych ;) Ale cóż, nigdy dla facetów się nie ubierałam, więc noszę to, w czym dobrze się czuję ;)

      Usuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kostium idealny do takiej sylwetki, masz nosa faktycznie. Ja też mam taki typ sylwetki i nie traktuję tego jako minus tylko jako mój plus :) Mąż uwielbia moje obfite biodra i pośladki :) Ja to podkreślam. Kupiłam ostatnio świetnie bikini na wakacje na stronie sklepu https://www.bodylook.pl/moda-plazowa-o_c_105_1.html i już nie mogę się doczekać aż wyjdę w nim na plażę. Idealny, czerwony, kobiecy strój kąpielowy. Mój najładniejszy. Aż mnie korci by kupić drugi w innym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Strój kąpielowy powinien być idealnie dopasowany, tak, żeby było nam w nim możliwie jak najwygodniej :) Tak samo jest z bielizną. Ja zawsze kupuję kostium w modelu, w jakim noszę bieliznę z https://www.gaia.com.pl/biustonosz/balconette.html. Dzięki temu mogę zrobić zakupy w ciemno, bo mam sprawdzoną rzecz :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje. To bardzo wiele dla mnie znaczy.

Za każdy przemyślany komentarz odwdzięczam się tym samym.
Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga i vice versa.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu.

***

I appreciate all the comments and followers. It means the world to me.

If you leave a well-thought-out comment I will comment back.
I don't mind following each other, as long as you are willing to visit my blog and vice versa.
If you join to my followers, please let me know in a comment.