SHINYBOX HIPPIENESS - EDYCJA SIERPNIOWA
Czy czułam hipisowskie szczęście przy otwieraniu pudełka?

Po ostatnim sukcesie ShinyBox z niecierpliwością czekałam na kolejną edycję. Byłam bardzo ciekawa czy i tym razem spełni ona moje oczekiwania. Przyznam szczerze, że otwierałam je z wielką radością i pozytywnym nastawieniem. No, w końcu to HippieNess :D Nazwa ciekawa, jak to zwykle przy tych pudełkach bywa. Szata graficzna standardowa, natomiast wygląd ulotki nawiązujący do wakacyjnych, hipisowskich klimatów. Nie do końca w moim stylu, ale ona i tak poleci do kosza ;) Ważniejsza jest zawartość ;) Czy i ona wpisuje się w atmosferę letnich festiwali?


O sierpniowym pudełku
Hippieness czyli dawka pozytywnej energii, porcja promiennego uśmiechu i doza kosmetycznej zabawy skryta w sierpniowym pudełku ShinyBox. Daj się ponieść wakacyjnemu szaleństwu, ciesz się wolnością i odkrywaj siebie na nowo.
W pudełku znajdujemy, oczywiście, ulotkę z rozpiską zawartości. Oprócz tego w tej edycji dostajemy również voucher na plan zdrowotno-medyczny DrBarbara, katalog produktów 2018 EkaMedica oraz zaproszenie na Międzynarodowe Targi Fryzjerskie i Kosmetyczne Beauty Days dla dwóch osób.

Unani, jedwabiste mleczko do ciała z drobinkami
Intensywnie i długotrwale nawilża oraz odżywia skórę wystawioną na działanie promieni słonecznych. Pozostawia ją promienną, podkreśla opaleniznę i pozwala cieszyć się nią dłużej. Drobinki zawarte w kosmetyku rozświetlają skórę, nadając jej naturalnego i zdrowego blasku.
Produkt pełnowymiarowy. Jeden z trzech wariantów: Unani, jedwabiste mleczko do ciała z drobinkami; Dermaglin, maseczka antycellulitowa; Dairy Fun, blasam do ciała, kokos.
Pojemność: 60 ml
Cena: 43 zł
Termin ważności: 12 miesięcy od otwarcia
Jak tylko otworzyłam pudełko to od razu zaczęłam wszystko wąchać w poszukiwaniu tej słodkiej woni. Okazało się, że to ten gagatek tak cudnie pachnie. Jak bardzo słodki, krówkowy deser. Swego czasu Avon miał w swojej ofercie w linii Spa coś w ten deseń ;) Mimo tego, że mam całe mnóstwo balsamów, olejków i maseł do ciała w zapasie to ten kosmetyk mnie ucieszył. Głównie ze względu na swój aromat ;) Myślę też, że jest to najlepsza opcja z trzech, które mogły mi się trafić. No, może kokoskiem od Dairy Fun też bym nie pogardziła ;) Cena raczej nie zachęca do ponownego zakupu, ale z chęcią tę tubeczkę zużyję. So far so good!
SKŁAD: Aqua, Ethylhexyl Palmitate, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Isononyl Isononanoate, Glycerin, Polyglyceryl-3 Dicitrate/Stearate, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Stearyl Alcohol, Olea Europaea Fruit Oil, Phenoxyethanol, Xanthangum, Disodium EDTA, Ethylhexylglycerin, Mica, Titanium Dioxide, Iron Oxide, CI77491, Synthetic Fluorphlogopite, Parfum, Limonene, Geraniol.


O'Herbal, relaksujący balsam do ciała
Receptura balsamu jest nierozłącznie związana z naturą. Najważniejsze w niej są cenne składniki naturalnego pochodzenia, które wspierają zdrowy wygląd skóry. Balsam pielęgnuje, działa łagodząco na skórę i nadaje jej aksamitną gładkość.
Produkt pełnowymiarowy. Jeden z czterech wariantówO'Herbal, relaksujący balsam do ciała; O'Herbal, płyn micelarny; Vis Plantis, szampon do włosów Element z węglem aktywnym; Vis Plantis, tonik oczyszczający do twarzy Element.
Pojemność: 500 ml
Cena: 22,49 zł
Termin ważności: 15 grudnia 2018
Kolejny balsam. Przyznam szczerze, że wolałabym inny kosmetyk. Szczególnie biorąc pod uwagę to, że zapachu lawendy nie znoszę. Gdybym nie miała zapachów w tej kategorii to pewnie bym zużyła, tak z braku laku, ale, że na swoją kolej czekają ciekawsze produkty to ten raczej powędruje w świat. Siostra jest zainteresowana, więc najprawdopodobniej zrobię jej malutki prezent ;) Cenowo wypada świetnie, więc jak się przyjmie to portfel przy zakupach nie będzie cierpiał ;) Ale i tak jego pojemność powinna starczyć na całkiem długi czas. Plus za pompkę - zawsze to łatwiejsza aplikacja. Jedynie ja ze swoją albo nie umiem pracować albo jest jakaś felerna. Muszę posiedzieć i rozkminić :D
SKŁAD: Aqua*, Glycerin*, Dicaprylyl Carbonate*, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Butyrospermum Parkii Butter*, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate* Octyldodecanol*, Hydroxyethyl Urea, Macadamia Ternifolia Seed Oil*, Allantoin, Lavandula Angustifolia Flower Oil*, Lavandula Angustifolia Flower Extract*, Zea Mays Starch*, Xanthan Gum*, Ammonium Acryloyl- Dimethyltaurate/Vp Copolymer, Parfum, Ethanolamine, Urea, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Tocopherol, Linalool, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Coumarin, Citronellol.
* składniki pochodzenia naturalnego


Novex, maska z keratyną Brazilian Keratin
Zapewnia włosom optymalny poziom nawilżenia, odbudowuje je i regeneruje. Dzięki dużej dawce naturalnej, głęboko odżywczej keratyny włosy stają się zdrowsze, mocniejsze, bardziej gładkie i błyszczące. Kosmetyk sprawia, że są łatwiejsze do ułożenia, przestają się puszyć i elektryzować.
Produkt pełnowymiarowy.
Gramatura: 210 g
Cena: 15 zł
Termin ważności: 12 miesięcy od otwarcia
Kolejna maska do włosów od Novex w mojej kolekcji. To już trzecia ;) Wszystkie jej opakowania znalazłam w pudełkach ShinyBox i jeśli śledzicie moje wpisy na ich temat to wiecie, że jestem z nich zadowolona, więc jak tylko ujrzałam tę to bardzo się ucieszyłam ;) Na razie poczeka w pudełku z zapasami, bo obecnie otwartych odżywek mam całe mnóstwo, muszę wykończyć choć część :D Ta pachnie już bardziej odżywkowo-mydełkowo, ale wciąż jest to bardzo przyjemny aromat. Konsystencja jak w dwóch poprzednich ;) Kolejny produkt na plus ;)
SKŁAD: Aqua, Cetearyl Alcohol, Petrolatum, Zea Mays Starch, Cetrimonium Chloride, Parfum, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Salicate, Hydrolized Keratin, Methylparaben, Propylparaben, Butylene Glycol, Phodiola Rosea Roor Extract, Rosa Centifolia Flower Extract, Rosa Gallica Flower Extract, Benzyl Alcohol, Potassium Sorbate, Phenyl Trimethicone, Lactic Acid, Lanolin, Tocopheryl Acetate, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone, Glycerin, Isocetyl Alcohol, Quaternium-70, Acetyl Cysteine, Behenyl Alcohol, Bezophenone-3, Dimethylpabamidopropyl Laurdimonium Tosylate, Disodium Lauriminodipropionate Tocopheryl Phosphates, Hydroxyethyl Ceteramidopropyldimonium Chloride, Amodimethicone, Arginine HCL, C12-14 Sec-Pareth-5, C12-14 Sec-Pareth-7, Glycine, Lauroyl Lysine, Propylene Glycol.


EkaMedica, olej arganowy tłoczony na zimno
Kwas linolowy (LA) pomaga w utrzymaniu prawidłowego poziomu cholesterolu we krwi. Korzystnie działanie kwasu linolowego występuje w przypadku spożywania 10 g (LA) dziennie. Zastępowanie w diecie tłuszczów nasyconych tłuszczami nienasyconymi pomaga w utrzymaniu prawidłowego poziomu cholesterolu we krwi. Kwas oleinowy jest tłuszczem nienasyconym. Zachowanie zrównoważonego sposobu żywienia i zdrowego trybu życia ma duże znaczenie. Wysoka zawartość tłuszczów nienasyconych.
Produkt pełnowymiarowy.
Pojemność: 100 ml
Cena: 38 zł
Termin ważności: 3 miesiące od otwarcia (lub 16 stycznia 2019)
Kosmetyki z olejem arganowym zna chyba każdy z nas. Ja bardzo lubię serum na końcówki włosów z Biedronki właśnie z tym składnikiem. Czystego nigdy nie miałam i muszę przyznać, że wypada trochę poszperać w internecie w poszukiwaniu informacji o nim i jego wykorzystaniu (głównie w kosmetyce, bo tak zamierzam go używać). Ciekawy produkt, który z chęcią przetestuję. Kolejne miłe zaskoczenie ;) Jak na razie jest dobrze ;)
SKŁAD: Olej z nasion drzewa arganowego (Argania Spinosa L.), w tym kwas linolowy (LA), kwas oleinowy (OA). Tłoczony na zimno.


Dermaglin, maska pielęgnująca z zieloną glinką kambryjską
Profesjonalna maska polecana do pielęgnacji skóry o obniżonej jędrności, szorstkiej lub wymagającej gruntownego oczyszczenia. Głęboko oczyszcza skórę, łagodzi i koi podrażnienia, zapobiega powstawaniu zmian skórnych. Działa wybitnie odświeżająco i rewitalizująco. Dostarcza składniki odżywcze głównie makro i mikro-elementy niezbędne dla zdrowia skóry. Napina, ujędrnia i wygładza skórę (delikatny lifting). Wizualnie poprawia wygląd i owal twarzy.
Produkt pełnowymiarowy.
Gramatura: 20 g
Cena: 6,99 zł
Termin ważności: kwiecień 2020
Kolejna maseczka do kolekcji. Wciąż nie odważyłam się użyć żadnej z moich zapasów. Za każdym razem kiedy czytam opisy mam ochotę którąś nałożyć na twarz, ale wtedy zawsze przypominam sobie to moje paskudne uczulenie. Wiem, że analizując skład mogę stwierdzić, że raczej żadne niepożądane skutki wystąpić nie powinny, ale jednak uprzedzenie i lęk nadal mi towarzyszy. No cóż, kosmetyk sam w sobie ciekawy, więc na to, że znalazł się w pudełku narzekać nie mogę ;) Dla mnie to ani minus, ani plus ;)
SKŁAD: Kaolin Clay, Aqua, Hydrolyzed Silk, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Dehydroacetic Acid.


Foods by Ann, pudding
Pożywny pudding w proszku do szybkiego przygotowania. Wystarczy zalać gorącym mlekiem lub napojem roślinnym i dokładnie wymieszać. To sycąca przekąska dla osób prowadzących zdrowy i aktywny tryb życia. W 100% naturalna, bez żadnych sztucznych substancji. Pudding to propozycja, która świetnie sprawdzi się jako lekki posiłek w ciągu dnia. Mix smaków.
Produkt pełnowymiarowy. Jeden z trzech wariantów: Foods by Ann, zupa krem; Foods by Ann, pudding; Foods by Ann, smoothie bowl.
Moja wersja: ananas, jarmuż, spirulina
Gramatura: 20 g
Cena: 4,29 zł
Termin ważności: 6 lipca 2019
Produkty tej marki już się w pudełka Shiny pojawiały. Z tego co pamiętam, wcześniej były to batoniki. Nic, co zwalałoby z nóg, ale stanowiły fajną przekąskę. Taki pudding jest ciekawszą opcją i z pewnością go spróbuję. Jednak cena mnie zniechęca i raczej nie sięgnę po taką saszetkę po raz drugi. Jeżeli o smak chodzi to myślę, że zjem ;) Może nie trafia idealnie w mój gust, ale ananasy lubię ;) Zobaczymy czy to będzie smaczne i czy w ogóle da się tym najeść :D
SKŁAD: płatki owsiane bezglutenowe (32,1%), suszone jabłko, sok jabłkowy w proszku, skrobia, suszony ananas (2,5%), sok limetkowy w proszku (2,5%), jarmuż suszony (1,5%), sok ananasowy w proszku (1,5%), ekstrakt mięty pieprzowej w proszku, spirulina w proszku (0,3%).


SheFoot, domowe spa dla stóp (maska + peeling)
Zapewnia skórze kompleksową pielęgnację i odżywienie. Peeling zmiękcza i usuwa twardy naskórek, pozostawiając stopy gładkie i miękkie już po pierwszym zastosowaniu. Maska intensywnie nawilża i odbudowuje naskórek, pozostawiając stopy jedwabiste w dotyku.
Produkt pełnowymiarowy. 
Pojemność: 2x 8 ml (16 ml)
Cena: 5,31 zł
Termin ważności: 1 lutego 2020
Ciekawa sprawa. Moje stopy są ostatnio w nieco lepszej kondycji, bo troszkę o nie zadbałam, ale daleko im jeszcze do tego, jak chciałabym, aby wyglądały. Takie domowe spa z pewnością się przyda i z chęcią je wypróbuję. W którymś denku (albo może nawet w ulubieńcach) na pewno o nim przeczytacie ;) Cenowo wypada super i można bez skrupułów dokupować nowe opakowania ;)
Dodatkowo, w pudełku znalazła się próbka żelu kojącego na zmęczone nogi i stopy tej samej marki o pojemności 2 ml. Jak wiecie, ja za próbkami nie przepadam, więc raczej z niej nie skorzystam ;) Poleci jako gratis w jakiejś paczuszce ;)
SKŁAD: Peeling: Aqua, Acrylates/ Steareth-20 Methacrylate Crosspolymer, Sodium Laureth Sulfate, Juglans Regia Shell Powder, Urea, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Olea Europea Seed Powder, Macadamia Ternifolia Seedcake, Ammonium Lauryl Sulfate, Sodium Hydroxide, DMDM Hydantoin, Panthenol, Parfum, Citrus Grandis (Grapefruit) Seed Extract, Methlchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Hexyl Cinnamal, Limonene, Butylphenyl Methylpropional, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate.
Maska: Aqua, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, C12-15 Alkyl Benzoate, Ethylhexyl Stearate, Dicetyl Phosphate, Ceteth-10 Phosphate, Glycerin, Glycine Soja Oil, Glycine Soja Sterol, Hexyl Laurate, Persea Gratissima Oil, Ascorbyl Palmitate, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Panthenol, Lauryl Olivate, Ricinus Communis (Castrol) Seed Oil, Adansonia Digitata Oil, Palmitic/Stearic Triglyceride, Chlorhexidine Digluconate, Creatine, Parfum, Polyacrylate Crosspolymer- 11, Chlorphenesin, Sodium Hydroxide, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Coumarin, Alpha-Isomethyl Ionone.
Żel: Aqua, Alcohol Denat., Glycerin, Parfum, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Panthenol, Aesculus Hippocastanum Seed Extract, Diosmine, Hesperidine, Menthol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Linalool, Benzyl Salicylate, Geraniol, Limonene, Citral, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol.


Biotanique, Multi BioMask Calm&Clean, maska łagodząca

CALM & CLEAN to idealne rozwiązanie dla skóry wrażliwej, delikatnej, skłonnej do podrażnień oraz wymagającej dogłębnego oczyszczenia. Dzięki innowacyjnej formule Multi BioMask Calm & Clean sama decydujesz, jaka intensywność pielęgnacji będzie najbardziej odpowiednia dla Twojej cery: delikatne, wzajemnie przenikające działanie łagodząco-oczyszczające czy aktywne, skupione na konkretnych częściach twarzy.
Produkt pełnowymiarowy.
Pojemność: 2x 4 ml (8 ml)
Cena: 1,79 zł
Termin ważności: lipiec 2019
No i kolejna maska ;) Sprawa ma się jak w z Dermglin opisanej wyżej. Również wydaje się ciekawa, szczególnie, że przeznaczona jest do skóry wrażliwej, więc nie powinna zawierać żadnych niebezpiecznych składników i być hipoalergiczna. No mam nadzieję, bo planuję ją wypróbować ;) Jestem bardzo ciekawa jej działania, a w szczególności zwężenia porów i rozświetlenia ;)
SKŁAD: Maska Łagodząca: Aqua, Glyceryl Stearate, Hydrogenated Polydecene, Isononyl Isononanoate, Glycerin, PEG-100 Stearate, Cetearyl Alcohol, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Cyclopentasiloxane, Dimethicone, PPG-3 Benzyl Ether Myristate, Stearic Acid, Lilium Candidum Bulb Extract, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Sodium Polyacrylate, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Parfum, Linalool, Benzyl Salicylate, CI 16185, CI 42090.
Maska Oczyszczająca: Aqua, Isononyl Isononanoate, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Isopropyl Myristate, PEG-100 Stearate, Stearic Acid, Kaolin, Trehalose, Isohexadecane, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Panthenol, Phenoxyethanol, Ceteareth-20, Methyl Gluceth-20, Charcoal Powder, Allantoin, Sodium Polyacrylate, Hydrogenated Polydecene, PPG-5 Laureth-5, Ethylhexylglycerin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Tetrasodium EDTA, Triethanolamine, Parfum, Linalool, Benzyl Salicylate.


Podsumowując...
Nie jest źle. Zawartość nie najgorsza. Powiedziałabym nawet, że po jej dokładnym przeanalizowaniu śmiało mogę stwierdzić, że jest lepsza niż połowa wcześniejszych edycji. Wciąż uważam, że lipcowa zawartość była lepsza, jednak i na tę nie ma co narzekać. Większość produktów wykorzystam. Jedynym bublem jest lawendowy balsam do ciała. Najmocniejszymi punktami całości są olej arganowy i balsam do ciała Unani. Reszta to takie przeciętniaczki ;)
Moja ocena: 4-/5

Znacie te pudełka? Lubicie taką zabawę? A może macie to konkretne? Co o nim sądzicie? Próbowałyście któregoś z ww. produktów? Jak się u Was sprawdziły? Byłybyście zadowolone z takiej zawartości? I co myślicie o produktach, które są dla Was nowościami? Skusicie się?

~ wredna

50 komentarzy:

  1. Zaciekawiło mnie mleczko do ciała z drobinkami. Co do SheFoot stosowałam różne produkty i byłam całkiem zadowolona z wyniku :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to pierwsze spotkanie z tą marką (sheFoot). O mleczku do ciała na pewno jeszcze przeczytasz na blogu, chociażby w denku ;)

      Usuń
  2. Lubię balsamy z drobinkami w słoneczne dni. Tak to takich pudełek nie kupuję

    OdpowiedzUsuń
  3. przyznam szczerze iż ta maska łagodząca mnie zaciekawiła ;)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi również bardzo podoba się ta zawartość 😍
    Zapach tego mleczka do ciała mnie kusi-będę musiała wypróbować 😍☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. To spa do stóp mnie zaciekawilo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawartość pudełka rzeczywiście nie najgorsza, gdy ma się w pamięci niektóre z poprzednich edycji, jednak zabrakło mi w nim tego czegoś, co by to wszystko złączyło. Nie wiem więc, czy gdyby go dostałą, to byłabym z niego zadowolona...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie chyba poprzednie podobało się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie poprzednie bardziej przypadło do gustu, ale to nie jest złe i kwalifikuję je do udanych ;) Mam nadzieję, że i wrześniowe pociągnie dobrą passę ;)

      Usuń
  8. bardzo podoba mi się efekt, jaki na skórze daje ten rozświetlający balsam Unani :) tej wielkiej butli balsamu chyba nie uda mi się zużyć do końca, tym bardziej, że nie wiem jak Twój balsam, ale mój ma termin przydatności, bodajże, do połowy grudnia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój tak samo ;) Ale to już nie moje zmartwienie, bo oddałam go siostrze ;) Mi nie leżał jego zapach ;)

      Usuń
  9. nigdy nie mialam okazji przetestowac pudeleczka z shinybox. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna zawartość pudełka

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie czekam na to pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Balsamy z drobinkami bardzo lubię :) To coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Generalnie tak jak piszesz, szału nie ma;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szału nie ma, ale tragedii też nie ;) A jest dobrze ;) Wiadomo, mogłoby być lepiej, ale nie będę narzekała, całkiem się z zawartością polubiłam ;)

      Usuń
  14. Maski Dermaglin zawsze sie przydadza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jakoś nic takiego oprócz maseczek mnie nie zaciekawiło;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak średnio w tym miesiącu z zawartością tego pudełka, moim zdaniem :D Widzę tylko dwa produkty, które z chęcią bym wypróbowała - balsam do ciała i maskę z keratyną. Reszta zdecydowanie nie dla mnie :D
    Jestem ciekawa czy polubisz się z tym puddingiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsam do ciała będziesz mogła potestować ;) Chociaż takich mazideł masz już całe mnóstwo ;p

      Usuń
  17. Moim zdaniem jest dobrze, ale zdecydowanie bez szału. Żaden z kosmetyków nie wzbudził we mnie wielkiej ekscytacji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsze mleczko chętnie bym przygarnęła, bo lubię mieniące się drobinki. :) Balsamem do ciała też bym nie pogardziła. Maska do włosów jak najbardziej przydatna. ;) Za tradycyjnymi maseczkami nie przepadam, wolę te w płachcie. <3 Zawartość całkiem udana. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz drobinki to polecam olejek do ciała w sprayu z Avon ;) Uwielbiam go ;) Może nie nawilża zbyt dobrze, ale rewelacyjnie pachnie i cudnie nabłyszcza ;)

      Usuń
  19. Moim zdaniem bardzo udane pudełko. Pewnie wykorzystałabym wszystkie rzeczy. Najbardziej zainteresowało mnie mleczko do ciała i maska do włosów.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Całkiem fajna zawartość, choć nie ma rzeczy która bym mnie mega zaciekawiła.

    OdpowiedzUsuń
  21. Widziałam już to pudełko na innym blogu i prawdę mówiąc jedynie w oko wpadła mi maska Novex - jestem jej bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ajćććć z chęcią wypróbowałabym tego jedwabistego mleczka do ciała, skoro polecasz, a że i ja jestem fanką wszelakich balsamów, masełek itd to myślę, że i z tym bym się polubiła <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze polecić nie mogę, bo go nie próbowałam, ale wydaje się ciekawe ;) No i ten zapach <3

      Usuń
  23. Love these full sized products inside of your box!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne ale ja jednak nie byłabym do końca zadwolona z zawartości.

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam markę O'Herbal i polecam Ci ją z całego serca, ale akurat z balsamów nie jestem zadowolona... Ciekawe czy siostrze przypadnie do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama bym ten balsam wypróbowała, ale zapach zupełnie mi nie leży. Nie mogę go znieść, więc to byłaby męczarnia :D

      Usuń
  26. Pudełka to zdecydowanie nie moja bajka :) Nigdy nie miałam motywacji do ich recenzowania, opisywania. Część kosmetyków była trafiona, druga część zupełnie niepotrzebna i w efekcie zrezygnowałam z tych niespodzianek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, opisanie tych pudełek jest bardzo praco- i czasochłonne. Ale myślę, że warto, szczególnie te dwa ostatnie wzmocniły moją motywację :D

      Usuń
  27. Do mnie przemawia tylko ten pudding :D Serio - nie wiem jakoś w innych shinyboxach mam wrażenie, że były ciekawsze rzeczy, z tego to naprawdę użyłabym tylko tego puddingu, a resztę oddała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz ;) To właśnie pokazuje jak każdy z nas się różni i jak odmienne mamy wymagania i preferencje ;)

      Usuń
  28. Oh very interesting besuty box
    nice products
    xx

    OdpowiedzUsuń
  29. Odpowiedzi
    1. Ja nie narzekam, bo produkty tej marki bardzo lubię ;) Wręcz przeciwnie, bardzo mnie one cieszą ;)

      Usuń
  30. Olej arganowy i balsam do ciała to coś co z chęcią bym przygarnęła ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. No ja uważam, że zawartość fantastyczna :) szczerze bardzo mi się podoba i uważam że pudełeczko warte jest pochwały bo jest w nim wszystkiego po trochu :) cóż mogę więcej dodać? Miłego testowania, próbowania :) koniecznie daj znać jak z tym puddingiem! czy dobry? zjadliwy? jako fan jedzenia chętnie się dowiem :D
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością dam znać ;) Na razie leży w szufladzie. I przyznam szczerze, że o nim zapomniałam :D Może dzisiaj, jak najdzie mnie na niego ochotą, to spróbuję ;)

      Usuń
  32. Ten pudding bym skosztowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam to pudełko i mi również przypadło do gustu :) Takie mogłyby być co miesiąc, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  34. Niby nie jest zła ta zawartość, ale wrażenia też nie robi, ja bym się rozczarowała :P

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje. To bardzo wiele dla mnie znaczy.

Za każdy przemyślany komentarz odwdzięczam się tym samym.
Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga i vice versa.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu.

***

I appreciate all the comments and followers. It means the world to me.

If you leave a well-thought-out comment I will comment back.
I don't mind following each other, as long as you are willing to visit my blog and vice versa.
If you join to my followers, please let me know in a comment.