ZNANE ZAPACHY W PRZYSTĘPNEJ CENIE?
Perfumy od Exscenti + Rozdanie

Wiecie, że nie przepuszczę żadnej okazji, żeby wypróbować jakieś nowe zapachy. Tym bardziej, jeśli dana marka była mi wcześniej nieznana. Tak też było w przypadku Exscenti. Moje flakoniki wybierałam opierając się jedynie piramidami zapachowymi, nie chciałam posiłkować się recenzjami innych, żeby w żaden sposób nie dać wpłynąć na swoją opinię. Myślałam, że będzie to dla mnie coś nowego, na to przynajmniej wskazywały nuty. Okazało się jednak, że marka oferuje zapachy inspirowane droższymi odpowiednikami. No i jak na złość wybrałam akurat te, które w swojej kolekcji już posiadam. Ale nie narzekam. Dlaczego? O tym niżej.
A dla co wytrwalszych, na końcu posta miła (mam nadzieję) niespodzianka.


O marce słów kilka
Perfumy tworzone są w rodzinnej manufakturze. Cenimy sobie jakość, zmysł i dostępność. Także dostępność cenową, dlatego też ceny naszych perfum nie są wygórowane. Są takie, by móc często cieszyć się nowymi zapachami. Zachęcamy do różnorodności sięgania po nowe zapachy i flirtowania z nimi.
Cenimy sobie jakość, zmysł i dostępność.Także dostępność cenową, dlatego też ceny naszych perfum nie są wygórowane. Są takie, by móc często cieszyć się nowymi zapachami. Ponieważ zachęcamy do różnorodności sięgania po nowe zapachy i flirtowania z nimi, używania kilku różnych perfum.Stworzenia własnej garderoby zapachowej, która wyraża zmienność nastroju, pozwala opowiedzieć własną historie zapachem, jest dopełnieniem różnych stylizacji.
W asortymencie marki znajdziecie 6 zapachów dla kobiet i 3 dla mężczyzn. Oczywiście, nie ma się co sugerować takim podziałem i jeśli mamy odmienny gust to potraktować je, po prostu, jako 9 perfum. Na stronie producenta nie znalazłam takiej informacji, ale dam sobie rękę uciąć, że ich kompozycje są inspirowane znanymi wypustami olfaktorycznymi.

Opakowanie
Perfumy mają jednakowe kartoniki, które różnią się jedynie wielkością, w zależności od pojemności flakonika. Szata graficzna jest prosta i skromna, ale ładna i elegancka. Białe, matowe pudełeczka zdobi jedynie błyszczący, złoty napis i logo marki. Z tyłu dostajemy wszystkie niezbędne informacje, wraz z dokładnym składem, danymi producenta i datą ważności.
W środku kryją się drogo wyglądające flakoniki z przezroczystego szkła. One również utrzymane są w tym samym stylu. Różnią się tylko kształtem buteleczki i korkiem, również w zależności od pojemności. Wszystkie łączy jednak biała nalepka ze złotym logo marki i nazwą (a raczej numerem) perfum. 
Żadnych zastrzeżeń nie mam do samych aplikatorów, bo dozują one odpowiednią mgiełkę, nie zacinają się i nie przeciekają. Jeśli jednak chodzi o same korki to problem mam jedynie z No2. Nie wiem czy trafiła mi się felerna sztuka, ale nie da się go do końca zamknąć, w wyniku czego nietrudno i upadek. 


Exscenti 6
Rozkoszuj się słodyczą codzienności, zasmakuj EXSCENTI N° 6
Charakter zapachu: rozkosznie słodki
Nuty głowy: kwiat pomarańczy, słodki kwiat jabłoni, bergamotka
Nuty serca: jaśmin wielkolistny, pudrowy irys, orzech włoski, róża, akcent frezji
Nuty bazy: dymna paczula, kremowa wanilia, bob tonka
Pojemność: 100 ml
Termin ważności: 4 lutego 2024
Cena: 49,99 zł (teraz 34,99 zł)
Zapach podobny do: Lancome, La Vie Est Belle
Kategoria zapachowa: owocowo-kwiatowa (też: kwiatowo-gourmand)
Początek jest dosyć rześki. Dokładnie wyczuwam wszystkie nuty głowy. Słodkie kwiaty owocowe i cierpka bergamotka. Jednak ten początkowy wybuch wiosennych woni szybko zaczynają tłumić kwiaty, a głównie jaśmin. To, co bardzo mnie zaskoczyło to fakt, że rzeczywiście wyczuwam tutaj orzech włoski. Nie taki świeży, dopiero co wyłuskany, ale suszony, delikatnie gorzki za sprawą swojej skórki. 

O ile rozpoczęcie nie naprowadziło mnie od razu na podobieństwo do wypustu od Lancome, tak po kilkunastu minutach jestem pewna, że Exscenti 6 były nimi inspirowane. Powoli na prowadzenie zaczyna wychodzić wanilia i dominować całość. Wraz z bobem tonką nadają całości słodkiego, gourmandowego wydźwięku. Na tym etapie jest niezwykle podobny do swojego pierwowzoru, jednak nie identyczny. Wciąż pozostaje cierpko-kwaśny. Może to paczula, może bergamotka, może jaśmin, a może mieszanka wszystkich powyższych. 

Końcówka jest spokojna (o ile tak można w ogóle te perfumy określić), ciepła i jednolita, ale nadal ciężka, niemalże kremowa. Na tym etapie pozostaje z nami jedynie wanilia, a głębi dodaje nowa, gęsta nuta fasolki tonka. Gdzieś w głębi wciąż błąka się nam ta zagadkowa ostra nuta, ale teraz daje się już przykryć puchatej pierzynce kremowej słodkości, pełnej cukru, ale wciąż podanej z klasą.


Exscenti 2
Wyraź swoją zmysłowość, szyk i grację, otul się prowokującym zapachem EXSCENTI N° 2
Charakter zapachu: zmysłowo prowokujący
Nuty głowy: bergamotka, soczysty arbuz, owoce leśne z akordem zielonych liści
Nuty serca: jaśmin, róża, konwalia, delikatny akcent lilii wodnej
Nuty bazy: ziemista paczula, drzewo sandałowe, piżmo, bob tonka
Pojemność: 50 ml
Termin ważności: 4 lutego 2024
Cena: 34,99 zł (teraz 24,99 zł)
Zapach podobny do: ???
Kategoria zapachowa: owocowo-kwiatowa
Początek to cała masa cierpkiej bergamotki ze sporą dozą zielonych liści (bo samych owoców nie czuję zupełnie). Na tym etapie mój nos nie wyczuwa żadnej słodyczy, a jedynie kwaśno-gorzki aromat uzupełniony całą masą zieleniny. Ach, gdzież ten mój arbuz, na którego tak bardzo liczyłam? Nie ma go, zupełnie. 

Po jakimś czasie w kompozycji zaczyna się pojawiać coś nowego. Coś, co przełamuję tę cierpką całość i nadaje owocowej słodyczy. Mogą to być te owoce leśne, jednak mój nos wyczuwa tutaj granat. Na tym etapie niezwykle przypominają mi Euphorię od Calvina Kleina. Gdzieś w tle może błąkać się nam mieszanka róży i jaśminu, jednak wolą one pozostać w cieniu i zupełnie nie dominować kompozycji, a jedynie wspomóc tę odrobinę słodyczy w zmianie wydźwięku zapachu. Teraz, całość podoba mi się znacznie bardziej. 

I na koniec wracamy do początku. Znów dominuje bergamotka, tym razem z drobnym akcentem nie tylko zielonych liści, ale także tych leśnych owoców. Jednak ich słodycz osłabła i teraz zupełnie pozwala zdominować się zielono-cierpkim aromatom. W tej ostatniej fazie dopada nas jeszcze prawdziwie ziemista paczula, która sprawia, że mój nos przekonać się do tej kompozycji nie może. Teraz przypomina mi wypust od Vabun, który kiedyś miała moja siostra, a dokładniej No1.


Exscenti 3
Przywołaj orzeźwiające wspomnienie lata i poczuj wolność z EXSCENTI N° 3
Charakter zapachu: promiennie świeży
Nuty głowy: nuty drzewne, świeże jabłko, wodne akordy
Nuty serca: konwalia, słodki jaśmin, soczyste owocowe leśne
Nuty bazy: przytulne piżmo, mleczne drzewo sandałowe, ambra
Pojemność: 15 ml
Termin ważności: 4 lutego 2024
Cena: gratis przy zakupie 2 zapachów
Zapach podobny do: Dolce&Gabbana, Light Blue
Kategoria zapachowa: kwiatowo-owocowa
Otwarcie jest cytrynowe, bardzo cytrynowe. Zupełnie jakbyście polali się sokiem z tego owocu. Na szczęście nie jest to zapach syntetyczny, a bardzo zbliżony do naturalnego. Po chwili zaczynam też wyczuwać zielone, świeże, chrupiące jabłuszko. Ach, cóż to jest za duet. Świeży, kwaśno-słodki i niezwykle orzeźwiający. A głębi całej kompozycji dodaje cedr. Tak, to będzie zapach idealny na letnie upały. Już nie mogę się doczekać kiedy użyję go tą porą roku. Ta kompozycja zdecydowanie nie jest zwykła czy oklepana. 

Po jakimś czasie cytrusom zaczyna towarzyszyć słodycz. Błąka się gdzieś w tle, to zapewne ambra i piżmo, z małą pomocą jaśminu. Całość coraz bardziej zaczyna mi się podobać. Niezwykły zapach. Nigdy wcześniej czegoś takiego nie wąchałam. Po kilku godzinach dołącza do nas delikatnie pudrowy aspekt, który zawdzięczamy białej róży. Ale nie obawiajcie się, nie przyćmiewa ona świeżych owoców, a dodaje jedynie szyku i elegancji.

Wcześniejsze fazy bardzo pasują mojemu nosowi, ale to, jak ten zapach się kończy... Niebo. Jest delikatnie, miękko, wręcz pudrowo. Nie umiem stwierdzić, który ze składników nadaje tak unikatowy efekt. Może to mieszanka piżma i bursztynu? Jedyne określenie, które przychodzi mi na myśl to słodki puder - piękny i absolutnie nie duszący, ze skrytą w tle cytryną. Przywodzi mi na myśl letnie wieczory ;) W tej postaci mogłabym go nosić nawet jesienią ;)


Projekcja i trwałość
Najlepiej, na obu polach, wykazuje się No6. Pachną intensywnie i długo. Przez pierwsze kilka godzin roztaczają się na około metr, po jakimś czasie trzymają się bliżej skóry, ale wciąż można je wyczuć dalej niż na szerokość ramion. Na ubraniach i włosach potrafią utrzymać się dobre 12 godzin. 
Troszkę gorzej, pewnie ze względu na świeżą kompozycję, zachowują się No3. Jednak wciąż nie mogę napisać, że są słabe, albo nawet, że są delikatne. Na początku są dosyć intensywne i projektują na szerokości ramion. Po jakimś czasie stają się bliskoskórne. Co do trwałości to nie mam zastrzeżeń. Jak na swoją kategorię to utrzymują się przyzwoicie. Takie 5-6 godzin możemy nimi cieszyć otoczenie. Podobnie wypadają No2. 

Rozdanie
A teraz coś dla Was. Wraz z marką Exscenti przygotowaliśmy rozdanie, w którym do wygrania będzie nowiusieński, zafoliowany 50 ml flakonik perfum No2, a dodatkowo zestaw próbek wszystkich dostępnych zapachów.
A co należy zrobić, aby wziąć udział w rozdaniu? Jedynymi warunkami są: obserwowanie bloga Wredna z Wyboru oraz przeczytanie i zaakceptowanie regulaminu, pozostałe punkty są nieobowiązkowe, ale zwiększają Waszą szansę w wygraniu (każda czynność = dodatkowy głos w losowaniu). 
Obowiązkowe:
- obserwacja bloga Wredna z Wyboru;
- zamieszczenie komentarz z kompletnym wzorem zgłoszenia.
Dodatkowe losy:
- udostępnienie, podlinkowanego do tego posta, bannera konkursowego (Instagram, Facebook, sidebar bloga - za każde udostępnienie dodatkowe punkty);
- obserwacja na Instagramie (anna.sheira);
- polubienie profilu Lingwi na facebooku;
- obserwacja na Instagranie profilu Lingwi;
- obserwowanie profilu Instagram Exscenti;
- polubienie profilu Exscenti na facebooku.
W losowaniu dodatkowe punkty otrzymają również top komentatorzy z dnia 03.04.2019, jeśli zdecydują się wziąć udział w zabawie. Są to: Kathy Leonia, Window of Fashion, Ayuna i Dookoła Świata.


Regulamin
1.Rozdanie zostaje przedłużone do 03.05.19 godz. 23.59.
2. Organizatorem rozdania jest autorka bloga Wredna z Wyboru, a sponsorem nagrody Exscenti.
3. Aby wziąć udział w rozdaniu należy mieć ukończone 18 lat lub posiadać pisemną zgodę rodzica bądź opiekuna prawnego.
4. W rozdaniu wygrywa jedna osoba. 
5. Zwycięzca zostanie wyłoniony i poinformowany o wygranej, w ciągu 7 dni od zakończenia rozdania.
6. Na odpowiedź ze strony osoby wylosowanej czekam 3 dni, po tym czasie wybrany zostanie kolejny uczestnik.
7. Nagrodę wysyłam jedynie na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej.
8. Aby rozdanie odbyło się musi wziąć w nim udział minimum 50 osób.
9. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29. lipa 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm).

Wzór zgłoszenia
Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako:
2. Mój adres e-mail:
* * *
3. Udostępniam banner:
- Instagram: Nie/Tak, (link)
- Facebook: Nie/Tak, (link)
- sidebar bloga: Nie/Tak, (link)
4. Obserwuję na Instagramie: Nie/Tak, jako:
5. Lubię profil Lingwi na facebooku: Nie/Tak, jako:

6. Obserwuję Lingwi na Instagramie: Nie/Tak, jako:
7. Obserwuję Instagram Exscenti: Nie/Tak, jako:
8. Polubiłam/łem profil facebook Exscenti: Nie/Tak, jako:



Podsumowując...
Perfumy same w sobie są dobre. Ich kompozycje utrzymane są na wysokim poziomie, nie pachną tak tanie mgiełki z kiosku. Nie rozczarowują również swoimi parametrami, bo zarówno ich projekcja, jak i trwałość są dobre. Pięknie prezentują się na toaletce i są przyjazne dla portfela. Ubolewam jedynie nad faktem, że dwa z trzech mam już w swojej kolekcji, a No2 nie przypadły mi do gustu. No3 zachowam, bo go uwielbiam, ale No6 już poleciał do siostry. Ale cóż, to już moja wina, i nie wpływa to na ostateczną ocenę kosmetyków.
Moja ocena: 4/5

Znacie markę Exscenti? Próbowaliście ich perfum? Jak się u Was sprawdziły? Jakie zapachy posiadacie? A może nie słyszeliście wcześniej o firmie? Zachęciłam Was do zapoznania się z jej ofertą? Jakie kompozycje najbardziej Was intrygują?

~ wredna

30 komentarzy:

  1. Ja przy wyborze perfum też sugeruję się piramidami zapachowymi, a nie cudzym zdaniem :) Podoba mi się formuła tego posta, wiele jest zamienników poświęconych kolorówce, więc taki post poświęcony perfumom jest fajną nowinką dla osób, które rzeczywiście są zakochane w perfumach i od nich uzależnione (sama znam kilka takich osób :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, o zamiennikach perfum mogłabym stworzyć post, bo sama sporo szukam informacji na ten temat ;) I nie mam tu na myśli tylko marek, które oferują stricte takowe, ale i zupełnie inne, które oferują zapachy podobne do droższych ;)

      Usuń
  2. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Elżbieta Świtulska
    2. Mój adres e-mail: elzbieta.switulska@onet.pl
    * * *
    3. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Nie
    4. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: lizzie33333
    5. Lubię profil Lingwi na facebooku: Tak, jako: Elżbieta Świtulska
    6. Obserwuję Lingwi na Instagramie: Tak, jako: lizzie33333
    7. Obserwuję Instagram Exscenti: Tak, jako: lizzie33333
    8. Polubiłam/łem profil facebook Exscenti: Tak, jako: Elżbieta Świtulska

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej marki, ale lubię owocowo-kwiatowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapowiadają sie ciekawie- choć od lat jestem wierna trzem zapachom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że cena tych perfum zdecydowanie zachęca :) Do tego mają piękne, eleganckie flakoniki!

    OdpowiedzUsuń
  6. O marce nie słyszałam, ale zapachu inspirowanego La Vie est Belle jestem bardzo ciekawa 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze- wspaniała recenzja. Po prostu rozpływam się czytając każde słowo. Blogger perfekcjonizm. Idealny wpis. Zdjęcia przecudne i z charakterem, jednocześnie minimalistyczne. Powinnaś napisać poradnik, jak prowadzić idealnego bloga! <3 Cudowne rozdanie (ja bym się nie zgłosiła?) :)
    Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Ayuna Chan
    2. Mój adres e-mail: neko_chan@vip.onet.pl
    * * *
    3. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Nie (po tych zmianach nie wiem jak to zrobić xd)
    - sidebar bloga: Tak ayuna-chan.blogspot.com
    4. Obserwuję na Instagramie: Tak jako hi_ayuna
    5. Lubię profil Lingwi na facebooku: Tak, jako: Klaudia Lisowska
    6. Obserwuję Lingwi na Instagramie: Tak jako hi_ayuna (swoją drogą zaobserwowałam dopiero, bo zauważyłam że nie obserwuję a jestem pewna że obserwowałam! moja mała sąsiadka musiała mi coś w telefonie naklikać :D)
    7. Obserwuję Instagram Exscenti: Tak, jako: hi_ayuna
    8. Polubiłam/łem profil facebook Exscenti: Tak, jako: Klaudia Lisowska
    Naprawdę świetny konkurs!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i życzę powodzenia w rozdaniu ;)
      Ach, a z tym Google+ to chyba już nieaktualne :D Muszę edytować posta, zupełnie zapomniałam, że się pozmieniało ;) Dziękuję za info ;)

      Usuń
    2. Dziękuję! No właśnie wiedziałam o tych zmianach, o całej likwidacji google + ale myślałam, że może u Ciebie jeszcze działa, bo gdzieś czytałam że wyłączany będzie stopniowo, chodź nie wiem jak to możliwe :D szkoda, bo lubiłam tą platformę :/

      Usuń
    3. Ja jakoś szczególnie z niej nie korzystałam, także nie odczuję zbytnio tej zmiany ;) A jak lubiłaś to trzeba szukać czegoś podobnego ;) Korzystasz może z DDOB, albo zblogowani.pl? Myślę, że mogą Ci się te portale spodobać ;)

      Usuń
  8. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: chlebek147741
    2. Mój adres e-mail: chlebek147741@gmail.com
    Prywatność
    Konto Google
    * * *
    3. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Nie
    4. Obserwuję na Instagramie: Nie
    5. Lubię profil Lingwi na facebooku: Nie
    6. Obserwuję Lingwi na Instagramie: Nie
    7. Obserwuję Instagram Exscenti: Nie
    8. Polubiłam/łem profil facebook Exscenti: Nie

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych perfum, ale prezentują się bardzo fajnie :) Fajny pomysł z napisaniem, do czego podobne są te zapachy. Czasem lepiej wybrać tańsze zamienniki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ;) Szczególnie, jeśli chce się sprawdzić, czy dany zapach spodoba nam się na dłuższą metę ;) Później można zainwestować w oryginał ;)

      Usuń
  10. ciekawe zaachy! piekne zdjecia i genialne pedzelki :D
    powodzenia wszytskim;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Todo es genial! Tu blog es precioso, espero verte pronto por mi blog y saber tu opinión en mi último post! Feliz día! 💛💛💛

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo estetyczne i eleganckie opakowania mają te perfumy! Jetsetm bardzo ciekawa ich zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglądają ślicznie i z pewnością ładnie będą się prezentowały na toaletce ;)

      Usuń
  13. Uwielbiam zapachy, dlatego z pewnością bym chciała zobaczyć jak pięknie pachną te perfumy:) Powodzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też zawsze decyduję po nutach zapachowych ❤❥

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Paulina Pintal
    2. Mój adres e-mail: paulinapintal1@wp.pl
    * * *
    3. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - sidebar bloga: Tak http://paulinapintal.blogspot.com/
    4. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: xx_paulix
    5. Lubię profil Lingwi na facebooku: Tak, jako: Paulina Pintal
    6. Obserwuję Lingwi na Instagramie: Tak, jako: xx_paulix
    7. Obserwuję Instagram Exscenti: Tak, jako: xx_paulix
    8. Polubiłam/łem profil facebook Exscenti: Tak, jako: Paulina Pintal

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako:Aga Kamil
    2. Mój adres e-mail:
    Agaikamil7@gmail.com
    3. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie/
    - Facebook: Nie/
    - sidebar bloga: Nie
    4. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: agneskamileska
    5. Lubię profil Lingwi na facebooku: Tak, jako: Agnieszka Milewska
    6. Obserwuję Lingwi na Instagramie: tak jako: agneskamileska
    7. Obserwuję Instagram Exscenti:Tak, jako: agneskamileska
    8. Polubiłam/łem profil facebook Exscenti: Tak, jako: Agnieszka Milewska

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapoznałam się i akceptuję regulamin
    1.Obserwuję bloga Wredna z wyboru Jako: krystyna helt
    2.e-mail: r.helt@wp.pl
    3.Udostępniam banner:
    -Instagram: Nie
    -Facebook: Tak https://www.facebook.com/krystyna.helt
    -sidebar bloga: Nie
    4.Obserwuję na Instagramie : Tak jako: Krystyna helt
    5.Lubię profil Lingwi na FB Tak jako: Krystyna Helt
    6.Obserwuję Lingwi na Instagramie Tak jako: Krystyna helt
    7.Obserwuję Instagram Exscenti Tak jako: Krystyna helt
    8.Polubiłam profil Exscenti Tak jako: Krystyna helt

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Anna Bobrowska
    2. Mój adres e-mail: annbobrowska1986@wp.pl
    * * *
    3. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - sidebar bloga: Nie
    4. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: Verona1086
    5. Lubię profil Lingwi na facebooku: TAK, jako: Anna Bobrowska
    6. Obserwuję Lingwi na Instagramie: Tak, jako: Verona1086
    7. Obserwuję Instagram Exscenti: Tak, jako: Verona1086
    8. Polubiłam profil facebook Exscenti: Tak, jako: Anna Bobrowska

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapoznałam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Teresa Bobrowska
    2. Mój adres e-mail: teresabobrowska52@gmail.com
    * * *
    3. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - sidebar bloga: Nie
    4. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: theresse52
    5. Lubię profil Lingwi na facebooku: TAK, jako: Teresa Bobrowska
    6. Obserwuję Lingwi na Instagramie: Tak, jako: theresse52
    7. Obserwuję Instagram Exscenti: Tak, jako: theresse52
    8. Polubiłam profil facebook Exscenti: Tak, jako: Teresa Bobrowska

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapoznałem się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Jan Bobrowski
    2. Mój adres e-mail: jan200652@wp.pl
    * * *
    3. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - sidebar bloga: Nie
    4. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: johnny2052
    5. Lubię profil Lingwi na facebooku: TAK, jako: Jan Bobrowski
    6. Obserwuję Lingwi na Instagramie: Tak, jako: johnny2052
    7. Obserwuję Instagram Exscenti: Tak, jako: johnny2052
    8. Polubiłem profil facebook Exscenti: Tak, jako: Jan Bobrowski

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapoznałem się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Krzysztof Bobrowski
    2. Mój adres e-mail: chris061088@wp.pl
    * * *
    3. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - sidebar bloga: Nie
    4. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: chrisone88
    5. Lubię profil Lingwi na facebooku: TAK, jako: Krzysztof Bobrowski
    6. Obserwuję Lingwi na Instagramie: Tak, jako: chrisone88
    7. Obserwuję Instagram Exscenti: Tak, jako: chrisone88
    8. Polubiłem profil facebook Exscenti: Tak, jako: Krzysztof Bobrowski

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam! Kiedy będą wyniki konkursu Wygraj perfumy Exscenti? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja osobiście znanymi zapachami jestem dość zmęczona. Tak myślę, czy nie zacząć sobie kupować niszowych perfum. Koleżanka od lat używa i mówi, że to dużo lepszy wybór bo można się w tłumie wyróżnić. Tu https://lulua.pl/produkt/blackpepper-50-ml-edp/ zamówię sobie próbkę Blackpepper, bo podobno mega zapach i sprawdzę czy do mnie przemówi

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje. To bardzo wiele dla mnie znaczy.

Za każdy przemyślany komentarz odwdzięczam się tym samym.
Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga i vice versa.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu.

***

I appreciate all the comments and followers. It means the world to me.

If you leave a well-thought-out comment I will comment back.
I don't mind following each other, as long as you are willing to visit my blog and vice versa.
If you join to my followers, please let me know in a comment.