JAK SPAKOWAĆ SIĘ NA WYJAZD?
Podróżne opakowania All In Packaging

Sezon wakacyjno-urlopowy możemy chyba uznać za rozpoczęty. Pogoda ostatnio dopisywała, więc większość poczuła już letni klimat. Ja sama na długi weekend wybieram się na mini-wakacje, także tematyka akurat na topie.
Nie wiem jak Wy, ale Wredna z Wyboru zawsze ma problemy z pakowaniem. W końcu lepiej wziąć więcej i nie skorzystać niż czegoś zapomnieć. Walizka wiecznie upchana i do zapięcia potrzeba co najmniej dwóch osób. W takich sytuacjach z pomocą przychodzą nam specjalnie opakowania, które ograniczą zajmowaną przestrzeń. Zazwyczaj pół bagażu wypełniały mi kosmetyki, bo ich pełne rozmiary są dosyć wielkogabarytowe. Teraz, spokojnie mogę zabrać więcej!


O stronie słów kilka
Dzieki All In Packaging zdobędą Państwo najbardziej optymalne opakowania dla swoich produktów. Nasza oferta zawiera tysiące komponentów opakowaniowych: butelki, rozpylacze, nakrętki, atomizery, tubki, pudełka. Ponadto, umożliwiamy realizację i wdrożenie każdego, niestandardowego pomysłu na opakowanie. Oferujemy szeroką gamę usług dodatkowych: projektowanie, etykietowanie i inne.
Dla każdego coś dobrego. Ze strony All In Packaging skorzystają nie tylko turyści, którzy pragną ograniczyć przestrzeń, jaką zajmują ich kosmetyki, ale także firmy i osoby, które poszukują profesjonalnej oprawy swoich produktów.


Jakie opakowania wybrać?
Nie jest to kwestia tak oczywista, jak może się wydawać. Kiedy przymierzałam się do zamówienia myślałam, że to będzie pestka, ale okazało się to nieco bardziej skomplikowane.
Najważniejsza sprawa to rozważenie tego, co zajmuje nam najwięcej miejsca, a jednocześnie czego nie potrzebujemy aż takiej ilości. Radzę wybierać pojemniki o jak najmniejszej pojemności, bo to one pozwolą nam zaoszczędzić najwięcej miejsca.
Ja zdecydowałam się na dwa 50 ml opakowania, jedno z nich posłuży jako pojemnik na płyn micelarny, w drugi planuję przelać płyn do higieny intymnej. W tak małe buteleczki warto zabierać kosmetyki, których nie używamy zbyt dużych ilości, tak aby mieć pewność, że nam ich nie zabraknie.
Trzy 100 ml, transparentne buteleczki zamówiłam z myślą o produktach, których zużycie muszę kontrolować. I tak, postanowiłam je wykorzystać na szampon, żel pod prysznic, trzeci pozostaje na razie bez przeznaczenia, ale dobrze sprawdzi się na jakiś balsam lub żel do twarzy, jeśli z takowych korzystacie.
Słoiczki są świetne na kremy. Mniejszy pomieści wystarczającą ilość specyfiku pod oczy, natomiast większy do twarzy.
Buteleczka z atomizerem posłuży mi jako podróżne opakowanie na mgiełkę lub tonik.


Oszczędność miejsca
Głównym zadaniem korzystania z takich opakowań jest oczywiście oszczędzanie miejsca w, już i tak przeciążonych, bagażach. Dla tych, którzy są sceptycznie nastawieni do tego typu rozwiązań mam kilka zdjęć, które pokażą, jak dużą pojemność walizki czy torby uda nam się zaoszczędzić sięgając po takie opakowania.
Teraz nie wyobrażam sobie powrotu do starego zwyczaju zabierania pełnych opakowań kosmetyków. To ulga dla moich pleców, bo bagaż nie waży już tak dużo; dla moich nerwów, bo pakowanie nie jest już tak frustrujące; no i dla mojego portfela, bo nie muszę przy każdym wyjeździe kupować miniaturek.


Bezpieczeństwo w podróży
To, czego się obawiałam to to, że opakowani będą nieprzystosowane do podróży. Niby są do tego specjalnie przeznaczone, ale to lekkie zdenerwowanie mi zostało. Jednak muszę przyznać, że mój wyjazd nie zakończył się żadną katastrofą. Nie potrzebowałam plastikowych woreczków, które uchroniłyby pozostałe rzeczy w przypadku niespodziewanego wypadku. Żaden z pojemników się nie uszkodził i doskonale zachował zawartość w środku.


Wybieracie się w tym roku na wakacje? Jeśli tak to dokąd? A jeśli nie to może macie jakieś inne zastosowanie dla tego typu pojemników? Zabieracie ze sobą na wyjazdy pełnowymiarowe produkty? Czy korzystacie z miniaturek i przelewacie zawartość do mniejszych opakowań? Co sądzicie o stronie All In Packaging i ich ofercie?

~ wredna

25 komentarzy:

  1. Ostatnio właśnie takie kupowałam, bo nie mogłam wziąć większych pojemności :/. Gdy mam taką możliwość, czasami przelewam produkty, czasami nie, zawsze mi potem zostają w tych pojemniczkach i o nich zapominam ;P. Jednak jeśli nie mamy miejsca, to warto użyć tych buteleczek ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli chodzi o mnie- to kompletnie nie potrafię się pakować. Zawsze czegoś zapomnę lub wezmę czegoś za dużo :D ale działam z podobnej metody by zaoszczędzić miejsce w kosmetyczce. Z tym, że mam pełno takich maluśkich buteleczek po innych kosmetykach :) Można czasem kupić takie mikroprodukty. Po wykończeniu myję buteleczkę i już jest opakowanie na kolejny produkt :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupowanie miniatur jest nieekonomiczne i nieekologiczne, więc takie rozwiązanie jest dużo fajniejsze :_

    OdpowiedzUsuń
  4. Wkrótce znowu mnie to czeka,ale po latach mam już sposób na pakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podstawa wyjazdowej kosmetyczki na rowni z miniaturami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi! All products look fantastic.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie samo pakowanie się na wakacje jak najbardziej potrafi być niezłą męczarnią. Ja jeszcze zawsze przed wyjazdem pamiętam o tym aby wykupić dodatkowe ubezpieczenie. W sumie korzystając z kalkulatora https://kioskpolis.pl/ubezpieczenia-na-wakacje/ możemy w dosłownie kilka chwil obliczyć składkę na nasze ubezpieczenie wakacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na każdy swój wyjazd zaopatruje się w ubezpieczenie turystyczne z https://rankomat.pl/kalkulator/ubezpieczenia-turystyczne/ bo jest tam fajne zestawienie ofert firm ubezpieczeniowych z całego internetu. Obsługa na bardzo wysokim poziomie i polisa w 3 minuty wysyłana online.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyczka to podstawa, dodatkowo warto pomyśleć o ubezpieczeniu AC, ot tak na wszelki wypadek :) https://ubezpieczamy-auto.pl/ubezpieczenie-assistance/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli chodzi o ubezpieczenia to ja zawsze patrzę na te zestawienie https://www.ubezpieczeniaonline.pl/firmy/0.html i widzę, które ubezpieczenia w danym momencie są atrakcyjne cenowo. Po dokonaniu analizy zawsze kupuje na wyjazd dobre ubezpieczenie turystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli chodzi o oszczędzanie https://lowcachwilowek.pl/ to można to robić na wiele sposobów. Moim zdaniem każdy musi znaleźć jakiś odpowiedni dla siebie i po prostu z niego korzystać. A jak każdy dobrze wie oszczędzać na czarną godzinę zawsze warto, ponieważ nigdy nie wiadomo co nas spotka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo pożyczanie pieniędzy jest dla ludzi, ale ważne jest to, by pamiętać o terminowej spłacie tych pieniędzy. Nie każdy oczywiście ma z tym problem, ale w razie problemu to zawsze dostępna jest konsolidacja chwilówek . Naprawdę polecam, bo nie ma lepszej i szybszej metody na uporanie się ze swoimi długami

      Usuń
  13. Jestem pod wrażeniem. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie pakowanie zaczyna się 2 dni przed wyjazdem. Robię listę produktów, które muszę zabrać i szykuję to co do wyprasowania. Rano dzień przed planowaną podróżą prasuję wszystko i układam do walizki, a wieczorem lampka winka relaks i cieszę się, że jutro wyjazd hehehe :D Tak zawsze na spokojnie to najlepszy patent. Nie zapominajcie jeszcze o wykupieniu ubezpieczenia turystycznego. Dla mnie to Must Have! Na https://www.mfind.pl/ubezpieczenie-turystyczne/kalkulator/ zawsze sprawdzam aktualnie najlepszą finansowo ofertę i ubezpieczam się z 2 tygodnie wcześniej. Z doświadczenia wiem, że lepiej dmuchać na zimne. Raz już płaciłam w euro za leczenie w szpitalu po odwodnieniu więc dziękuję bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie najważniejsza jest dobra organizacja. Dzień wcześniej muszę być spakowana, a dwa dni wcześniej tak na prawdę wszystko zaczynam szykować, prasować itd. Wyprane rzeczy też za wczasu :D Kupiłam sobie kiedyś taką dużą walizkę na https://akcesoria-podrozne.pl/ i organizer do walizki i powiem Wam, że to świetna rzecz. Organizer tworzy nam swego rodzaju szafę w walizce. Tak naprawdę, jak gdzieś wyjeżdżam to nie muszę się nawet wypakowywać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie sam wyjazd turystyczny jest bardzo fajnym przeżyciem i ja również często lubię wyjeżdżać. W szczególności bardzo często podróżuję samochodem za granicę. Już nawet czytałem na stronie https://kioskpolis.pl/winiety-gdzie-je-kupic-i-ile-kosztuja/ gdzie można kupić winiety i w jakich cenach one są.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  22. W sumie same podróże od zawsze mi się podobały i jeśli tylko mam okazję to oczywiście także wiele podróżuję. Teraz praktycznie z firmy https://autocampingi.pl/wynajem/ wypożyczam sobie przyczepę kempingową i moim zdaniem jest to bardzo dobry wybór.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja zawsze mam problem ze spakowaniem się i muszę 10 razy się zastanawiać czy nie wzięlam za dużo niepotrzebnych rzeczy :) Teraz uczę się podróżować z mniejszym bagażem i jak na razie idzie mi dobrze. Na dalekie wyjazdy kupuję też ubezpieczenie turystyczne na: https://mubi.pl/ubezpieczenie-turystyczne/, żeby mieć pewność pomocy w razie wypadku.

    OdpowiedzUsuń
  24. Spakuj mnie! Ja już jestem zmęczona, a wylot do Egiptu za dwa dni. Jeszcze w wolnej chwili czytam artykuły na http://sharmelsheikh.pl/, żeby wiedzieć co zwiedzić. Chcemy wykorzystać te 10 dni w pełni.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje. To bardzo wiele dla mnie znaczy.

Za każdy przemyślany komentarz odwdzięczam się tym samym.
Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga i vice versa.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu.

***

I appreciate all the comments and followers. It means the world to me.

If you leave a well-thought-out comment I will comment back.
I don't mind following each other, as long as you are willing to visit my blog and vice versa.
If you join to my followers, please let me know in a comment.