NEUTRALNIE I TROCHĘ BŁĘKITU
Poniosło mnie trochę z uzupełnianiem szafy

A może nawet nie trochę, a po całości. Nie dość, że stale zamawiam paczki ubraniowe to jeszcze, średnio dwa razy w tygodniu, odwiedzam ciucha. Moja szafa niedługo tego nie wytrzyma. Na razie się jeszcze trzyma, więc póki mogę jeszcze coś do niej upchnąć to wciąż możecie się spodziewać hauli ubraniowych. Planuję też zrobić wpis o moich lumpeksowych zdobyczach, ale do tego potrzebuję dużo czasu, cierpliwości i weny.
Dzisiaj kolejna porcja ciuszków z FemmeLuxe. Będzie trochę basiców, neutralnie, ale i z odrobiną błękitu. Ogólnie z zamówienia jestem zadowolona, więc serdecznie zapraszam do czytania i oglądania.


Wygodnie w błękicie
Zacznijmy od jedynego kompletu w tym zamówieniu. Jest to dokładnie ten sam zestaw co poprzednio, jedyną różnicą jest kolor. Kiedy zobaczyłam go na stronie stwierdziłam, że muszę mieć, bo odcień jest piękny. Niestety, chyba nie jest mi w nim do twarzy. Mam wrażenie, że w bieli wyglądałam lepiej.
Jednak poza tym jest super. Wygodny, dobrze leży, rozmiar S sprawdzi się i dla mniejszych osób (ja noszę XS, czasami nawet XXS), ale będzie pasował nawet na M. Także czy schudniesz, czy przytyjesz, komplet się do Ciebie dostosuje!
Jedyna drobna wada to materiał - poliester, więc raczej na ciepłe dni nie polecam.


Z czernią się nie pomylisz!
Kolejna rzecz w mojej szafie w tym uniwersalnym kolorze. I kolejna, z której jestem niesamowicie zadowolona. Po pierwsze, pisałam Wam już, że koszulki z FemmeLuxe są bardzo dobrej jakości. Skład to 100% bawełny i to czuć. Dzięki temu, pomimo swojego ciemnego koloru, sprawdzi się nawet w cieplejszych temperaturach. Ponadto, jest niezwykle wygodna i bardzo ładnie się układa. Jest to crop-top, ale taki, który u mnie (mam półtora metra wzrostu, więc nie ma się co sugerować) zakrywa pępek. Czyli długość, jaką lubię najbardziej. Sprawdzi się za równo do noszenia przy domu, bo zupełnie nie ogranicza ruchów, jak i do ludzi, myślę, że nikt by mnie nie wyśmiał. A nawet, jakby ktoś miał taki kaprys, to można wykorzystać do spania, jako piżamę. Ja jeszcze nie wiem czy zdecyduję się na jedno konkretne przeznaczenie, ale z pewnością będę nosiła.


Błękitna laguna
Kolejna koszulka i kolejny strzał w dziesiątkę. Co tu dużo pisać? Świetny skład, przyjemny materiał, ciekawy nadruk, śliczny kolor, wygodna, o idealnej długości. Przepraszam za tę wyliczankę, ale mam wrażenie, że ciągle się powtarzam.
Myślałam, że będzie to ten sam T-shirt, który już kiedyś zamawiałam (żółty z logo 96), ale ta jest nieco dłuższa. Fason ma rzeczywiście podobny, bo jest oversize'owa pomimo swojego rozmiaru XS i ma nieobrębiony, ścięty dół, który delikatnie się zawija ku górze. W każdym razie, jestem bardzo zadowolona.


Podstawowa biel
Była czerń, więc teraz przyszła kolej na kontrast. Zwykły, biały crop-top o T-shirtowym kroju. Niby nic specjalnego, ale myślę, że nie raz uratuje mi ... życie. Często mam ochotę włożyć dopasowaną spódnicę i wtedy klops, wszystkie bluzki się odznaczają (bo noszę je jedynie włożone do środka). I wybawcą okazują się właśnie takie krótkie bluzeczki. Swego czasu miałam ich sporo, ale po 25 urodzinach zaczęłam się ich sukcesywnie pozbywać w przekonaniu, że już mi nie przystoi ich nosić.
Ostatnio jednak miałam wyżej opisaną historię ze spódniczką i od tamtego czasu wszędzie szukam takich topików.
Jakościowo nie ma rewelacji, bo to poliester, ale mam nadzieję, że się w nim nie ugotują. Chrztu bojowego jeszcze nie miał, ale zapowiada się całkiem dobrze, także trzymajcie kciuki.


Znacie stronę Femme Luxe? Mieliście okazję wypróbować ubrania z ich asortymentu? Co o nich sądzicie? Jak podobają się Wam moje propozycje? Która najbardziej przypadła Wam do gustu? A którą uznacie za niewypał?

~ wredna

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie Ci w tym błękitnym komplecie <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2020/07/lawendowe-love.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ostatnio trochę szaleję z ubraniowymi zakupami ;D Kolor tego kompletu jest mega! I biały crop top super. Ja z taką długością mam odwrotnie ;D tak ja nie nosiłam to teraz w wieku 26 lat zaczęłam kupować ;D i fakt do spódniczek super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten T-shirt z palmami, tylko koralowy i też jestem z niego bardzo zadowolona. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zamówienie, bardzo ciekawe ubrania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks for sharing such pretty sportwear!
    Welcome to visit https://ladybest.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje. To bardzo wiele dla mnie znaczy.

Za każdy przemyślany komentarz odwdzięczam się tym samym.
Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga i vice versa.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu.

***

I appreciate all the comments and followers. It means the world to me.

If you leave a well-thought-out comment I will comment back.
I don't mind following each other, as long as you are willing to visit my blog and vice versa.
If you join to my followers, please let me know in a comment.