ROZPOCZĘCIE ROKU Z ROSEGAL
Czyli elegancka propozycja stylizacji

Rozpoczęcie roku już tuż, tuż. A na takiej uroczystości trzeba jakoś wyglądać. Dzisiaj chciałam Wam pokazać, że można skompletować elegancki strój z Rosegal. Na początku myślałam o tradycyjnym biało-czarnym stroju, ale później pomyślałam: "A może retro dresses?". I tak oto powstała moja dzisiejsza propozycja.

sukienka  |  buty  |  torebka

Na Rosegal trwają aktualnie letnie wyprzedaże. Możecie tam dorwać rzeczy tańsze o 33%. Mam też dla Was kupon zniżkowy na dodatkowe 10 %: RGEN.
You want some new clothes, why not taking a look over here? Summer sales ongoing, all from 33% off. Use code RGEN for another 10% off! Surprise code: RGEN

Co sądzicie o mojej propozycji? Uważacie, że rozpoczęcie roku równa się wyłącznie czarno-białym barwom? A może jesteście zdania, że ważne, aby wyglądać elegancko, a dobór kolorystyczny to kwestia indywidualna? Jak Wy zamierzacie się ubrać tego dnia?

~ wredna

11 komentarzy:

  1. Myśle, że jednak na rozpoczęcie roku szkolnego/akademickiego jednak strój jest narzucony i powinnismy wybierać opcje "na galowo" czyli same stonowane kolory (czarny, granat, ciemnoszary, biały, grafit). Czerwień chyba nie bardzo tutaj pasuje 😊 Ale taka sukienka jest fajna na inne wyjście, np. na randkę czy kolacje 😊 ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest prześliczna, ale na rozpoczęcie roku szkolnego jednak postawiłabym na klasyczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na rozpoczęcie roku szkolnego zawsze wybierałam tradycyjny galowy strój. Myślę, że zbytnie kombinowanie nie jest wskazane. Aby ożywić czarno-biały outfit można pokusić się o dodatki w innym kolorze, np. złote baleriny zamiast czarnych. Aby nie wiało nudą można też zabawić się fakturą materiałów, z których zrobione są rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na rozpoczęcie roku szkolnego jednak strój klasyczny :) Ale sukienka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buciki <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/poprawa-pamieci-podczas-czytania-twoja.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się bardzo podoba,stylizacja urzekła mnie swoim oryginalnym charakterem.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Połączenie zdecydowanie nie na rozpoczęcie roku szkolnego, choć sam zestaw mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. That red Floral Sleeveless Vintage Fit and Flare Dress from Rosegal looks beautiful, and at a very reasonable price. When I look at the dress I imagine it being worn to a dance - I'm sure it would move beautifully.

    http://www.full-brief-panties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna propozycja :D, a buty wymiatają :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka - Tak
    Reszta - Nie

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje. To bardzo wiele dla mnie znaczy.

Za każdy przemyślany komentarz odwdzięczam się tym samym.
Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga i vice versa.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu.

***

I appreciate all the comments and followers. It means the world to me.

If you leave a well-thought-out comment I will comment back.
I don't mind following each other, as long as you are willing to visit my blog and vice versa.
If you join to my followers, please let me know in a comment.