BIUSTONOSZ DO ZADAŃ SPECJALNYCH
Czy warto zamawiać z chińskich stron?

Jeżeli ktoś z Was czyta mojego bloga już od jakiegoś czasu to zapewne wie, że kilka miesięcy temu byłam na dwóch weselach. Takie wydarzenia wiążą się oczywiście z wydatkami, myślę, że wszystkie panie to znają - sukienka, szpilki, buty na zmianę, żakiet, biżuteria, fryzjer, makijażystka. Można wydać majątek. Szczególnie, kiedy wydarzenie to dotyczy kogoś nam bliskiego. Oczywiście nie powinnyśmy zapominać o bieliźnie. Sporo sukienek wymaga czegoś bardziej specjalistycznego niż tradycyjny biustonosz. Tak było też w moim przypadku, bo zamarzyła mi się gorsetowa sukienka bez ramiączek ;) A wszystkie drobne kobitki będą wiedziały jak to jest z tymi stanikami strapless - ciężko znaleźć coś co będzie w obwodzie na tyle wąskie, żeby się trzymało ;) No i oczywiście sam ten element bielizny może kosztować krocie. Ja postanowiłam spróbować trochę zaoszczędzić i sprawdzić, czy biustonosz z chińskiej strony, a dokładniej z Rosegal, spełniłby się w tej roli.


Strapless - co to właściwie znaczy?
Zdaję sobie sprawę z tego, że nie każdy interesuje się tematem specjalistycznej bielizny i może nie do końca wiedzieć co ten termin strapless właściwie oznacza. Już śpieszę z tłumaczeniem. Otóż samo słowo strapless pochodzi z języka angielskiego (a jakżeby inaczej) i z tego co kojarzę nie doczekało się jeszcze fachowego odpowiednika w języku polskim. A wystarczy powiedzieć, że oznacza biustonosz, który nie posiada ramiączek. I tyle ;) Oczywiście często ma on elementy, których brak w tradycyjnych stanikach; elementy, które mają pomóc mu pozostać w miejscu.
W przypadku tego konkretnego modelu są to: silikonowe gumy przy obwodzie, cienki silikonowy pasek pod miseczkami i zapięcie na trzy haftki. 
Poza tymi komponentami typowymi dla biustonosza specjalistycznego, mamy też push-up, który jest spotykany w najzwyklejszych stanikach.


Jakość wykonania
Powiem Wam szczerze, że byłam sceptycznie nastawiona do tego biustonosza ;) Myślałam, że przyjdzie coś, czego nie będzie się dało nosić ;) No i byłam pozytywnie zaskoczona.
Oprócz źle przyszytego dolnego paska, który nie przeszkadza w użytkowaniu, nie zauważyłam żadnych mankamentów w wykonaniu. Pokusiłabym się nawet o stwierdzenie, że może konkurować z bielizną ze sklepów.
Dzięki posiadanym zabezpieczeniom dobrze trzyma się skóry i nie przesuwa w trakcie noszenia. A wiedzcie, że mam z tym ogromny problem. Teoretycznie powinnam sięgać po rozmiar 60/65B, ale niesamowicie ciężko jest taki znaleźć w rozsądnej cenie. Tutaj, mimo tego, że oznaczenie wskazuje na 70B, obwód jest malutki i idealnie się dla mnie nadaje. 
Troszkę gorzej jest z miseczkami. Proponowałabym iść jeden rozmiar w górę, bo przy moim małym B te są ciut za małe. Co prawda, nie ma tragedii, ale po co się męczyć, skoro można kupić większe ;) Taka moja mała rada dla tych, którzy są nim zainteresowani ;)


Ale po co mi to?
Tak jak już wspomniałam, bielizna w takim kroju będzie idealna na wszelkie większe wyjścia, na które przywdziewacie wymyślne sukienki. Ale nie tylko, bardzo dobrze sprawdzi się do hiszpanek, w których odkrywacie ramiona, a także do koszulek na cieniutkich ramiączkach. Spokojnie możecie sięgać po takie biustonosze przy bluzkach, które są mocno wycięte przy dekolcie i odsłaniałyby ramiączka tradycyjnych staników. Ponadto, będą wybawieniem przy półprzezroczystych elementach
Ten model ma dodatkowo całkiem mocno wycięty "dekolt", także bez problemu założycie go do mocno wyciętych sukienek i topów.

biustonosz  |  body  |  żakiet  |  bransoletka

Cena i dostępność
Staniki tego typu kupicie niemal wszędzie, a już na pewno w sklepach typowo bieliźnianych. Jednak jeżeli chodzi o ten konkretny model, dostaniecie go na stronie Rosegal, dokładniej tutaj, za $23.65, a teraz w bardzo przyzwoitej cenie $9.22 ;)

Podsumowując...
Może nie jest to ideał, ale chyba nie ma co takowego oczekiwać po chińskim produkcie. Ja jestem zadowolona i myślę, że na większe okazje lub do bardziej wymagającej garderoby będę go zakładała. Spełnia swoje zadanie i nie przesuwa się w trakcie noszenia. Dodatkowo jego beżowy kolor sprawia, że jest bardzo uniwersalny i nada się pod niemal każdy element ubioru.
Moja ocena: 4-/5

Znacie ten produkt? Co o nim sądzicie? Uważacie, że biustonosze specjalne są potrzebne? A może umiecie się obejść bez nich? Zdecydowalibyście się na zakup takiego stanika na chińskiej stronie? Czy jednak wolicie coś droższego, ale sprawdzonego?

~ wredna

46 komentarzy:

  1. I like this bra ^_^
    Great post and very nice blog.
    I follow you ^_^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja znowu biust mam większy i przy sukienkach czy bluzkach z odkrytymi ramionami mam spory problem z dobraniem takiego biustonosza. Chyba jeszcze nie znalazłam takiego, w którym nie miałam wrażenia, że zaraz mi wszystko wypadnie :( I dlatego na takie wyjścia zazwyczaj sięgam jednak po sukienki z rękawkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, dziewczyny z większym biustem chyba muszą sporo zainwestować w taką bieliznę.

      Usuń
  3. Jeśli miałabym zamawiać w ciemno to chyba wybór padłby na ten biustonosz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech, znam ten ból i wiem, jak to jest nosić stanik w nietypowym rozmiarze. Ja zanim znajdę to moje 65D, to mija sto lat xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, widzę, że Ty masz jeszcze trudniejsze zadanie niż ja...

      Usuń
    2. No właśnie zazwyczaj panie dają mi np 65B z którego wylewa mi się biust i patrzą przepraszająco, bo przy tym obwodzie nie mają większych miseczek... Porażka :/

      Usuń
  5. awesome post!
    Follow for follow ? please let me know in my blog<3
    https://stargazershia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiadam na pytanie z posta! Oczywiście ze warto a w szczególności z Aliexpress:) Piękne Body!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zawsze miałam kłopot z znalezieniem biustonosza zamówiłam sobie taki mam już go 2 miesiąc i jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie kupno biustonosza to katorga... przez internet pewnie nawet bym nie trafiła z rozmiarem :D. Na mój rozmiar to większość biustonoszy ma dla mnie za duży obwód :/ muszę szukać i szkuaać

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam tego typu biustonosza, ale myślę, że nie zdecydowałabym się na zakup takiego z chińskiego sklepu. Właściwie to w ogóle nie zdecydowałabym się na zakup online, bo z doświadczenia wiem, że muszę się namierzyć, żeby znaleźć idealny. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że się nie przesuwa. Przydałby mi się taki biustonosz do niektórych letnich bluzek i sukienek

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama potrzebuję takiego stanika, jednak nie zdecydowałabym się na biustonosz z Chińskiej strony. Wystarczy mi fakt, że te z sieciówek szybko się niszczą, dlatego czasami wolę zainwestować i mieć jeden porządny niż kilka, które za chwile się zepsują :) W tym roku koniecznie poszukam takiego staniczka, bo zawsze warto mieć choć jeden tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie by się chyba ten biustonosz nie sprawdził, no chyba że sukienka byłaby takiego kroju, że dodatkowo trzymałaby mniej więcej biust.
    Ładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo przydatny element garderoby, zwłaszcza jeśli ktoś lubi nosić sukienki/bluzki odsłaniające ramiona. :) Wtedy jest wręcz niezbędny. :D Super, że tak miło się zaskoczyłaś jakością stanika. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę się w taki zaopatrzyć :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zastanawiałam się czy sobie nie zamówić, mogłam wziąć bo by się przydał :P. Też lubię gorsetowe sukienki ;).

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie biustonosze są super rozwiązaniem zwłaszcza przy bluzkach bez ramiączek albo sukienkach. Mnie by się taki przydał :)

    pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy jeszcze nie zamawiałam bielizny, ale chyba trzeba się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na takich stronach to trochę loteria ;) Z niektórych jestem zadowolona, z innych mniej ;)

      Usuń
  18. Gostei da peças ótima dica.
    Beijos

    https://glamour-02.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja z reguly zle sie czuje w takiej bieliznie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, do najbardziej komfortowych to takie biustonosze nie należą, ale czasami warto się przemęczyć ;)

      Usuń
  20. Świetny! Zamówiłam podobny, tylko mniejszy, bardziej wcięty :) nie pamiętam z jakiej strony, jak już przyjdzie to mi się przypomni :) Postanowiłam sobie taki zamówić, mam nadzieję że będzie na mnie dobry, bo do tej pory po prostu wyciągałam ramiączka z moich biustonoszy :D sądzę, że takie rozwiązanie będzie dużo wygodniejsze :) uważam też, że taki biustonosz każda z nas powinna w szafie mieć, bardzo praktyczna rzecz :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie się prezentuje :D

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio noszę się jedynie w braletkach, ale wydaje się fajny. Buziaki :*
    mój blog | mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  23. Raczej bym się na taki biustonosz nie zdecydowała. Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Latem myślałam o takim biustonoszu, bo nie lubię wystających ramiączek spod sukienki. Zamówienie go to jednak ryzyko, nie wiem czy dobrałabym dobrze rozmiar

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny on jest:D mi się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja przy bluzkach/sukienkach z odkrytymi ramionami po prostu wyjmuję ramiączka ze zwykłego stanika i jak na razie w zupełności mi to wystarcza, haha :D
    Jestem ciekawa, jak sprawdziłby się u mnie taki :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. w sumie fajny, chyba go sobie zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Znam ten ból, też mam problem, gdy zamarz mi się sukienka bez ramiączek

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam taki jeden biustonosz i w sumie to sprawdza się dobrze, żałuję tylko, że zamówiłam go w ciemnym kolorze i do prześwitujących bluzek się nie nada :D To body to masz ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Niezbędny do wielu bluzek i sukienek :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zazwyczaj noszę tradycyjne biustonosze,ale warto mieć jeden w szafie tego typu właśnie do jakiś hiszpanek lub sukienek bez ramiączek itp :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Rozmiar B to moje marzenie - sama muszę funkcjonować z malutkimi A...:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to zależy od biustonosza, ale zazwyczaj wypada mi A-B ;) Także stwierdzam, że mam małe B ;) Ale dobrze mi z tym ;) Kiedyś miałam kompleksy, a teraz nie zamieniłabym swojego biustu na żaden inny ;)

      Usuń
  34. Dobrze, ze są takie bllogi jak Twoje:D Chciałem zrobić dziewczynie prezent i kupić jej stanik. Jak się zapewne domyślacie... kompletnie się na tym nie znam a nie chciałem isc na latwizne i podpytac kolezanek:p Ostatecznie mi troche w tym pomoglas i wyszlo dobrze:) tu kupowałem partnerce prezent:D jak czyta to jakis facet to polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Faktycznie biustonosz prezentuje się bardzo ładnie i jestem przekonana, że również gdzieś taki u siebie mam w szufladzie. Jednak na ten moment najbardziej odpowiadają mi biustonosze push up https://www.etam.pl/biustonosze-push-up których chyba zresztą ma najwięcej.

    OdpowiedzUsuń
  36. Lepsze samonośne serio, moim zdaniem mocniej się trzymają ciała i nie zmieniają pozycji nawet całą noc. Ten szczególnie https://julimex.pl/pl/p/Biustonosz-samonosny-do-glebokich-dekoltow-Vbra%2C-bezowy/1641 jak masz głęboki dekolt to tylko taki można założyć tak naprawdę. Bardotka jak nie masz rękawów to ok. Ale dojdą przezroczyste plecy i już się nie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie próbowałam, chyba jednak wolę sobie kupić. W sklepie internetowym https://www.fashion4.pl proponują bardzo duży wybór biustonoszy

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje. To bardzo wiele dla mnie znaczy.

Za każdy przemyślany komentarz odwdzięczam się tym samym.
Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga i vice versa.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu.

***

I appreciate all the comments and followers. It means the world to me.

If you leave a well-thought-out comment I will comment back.
I don't mind following each other, as long as you are willing to visit my blog and vice versa.
If you join to my followers, please let me know in a comment.