NOWOŚCI PAZNOKCIOWE
Czyli małe zamówienie z SammyDress

Dzisiaj będzie krótko, zwięźle i na temat :D Mamy środę, co znaczy, że do Świąt pozostało już niewiele, więc założę się, że i u Was trwają przygotowania, a wolnego czasu tyle co na lekarstwo. Także idę na rękę i sobie, pisząc krótszego posta, i Wam, oszczędzając czas na jego czytaniu ;) Także przejrzyjcie szybko co to ja tam znowu paznokciowego na SammyDress wynalazłam i wracajcie do obowiązków ;)
I tak, wiem, że Wigilia już niebawem, a w wielu miejscach w Polsce na ziemi leży śnieg, a termometry pokazują temperatury poniżej zera. Ale tak na dobrą sprawę to dziś jeszcze mamy kalendarzową jesień, więc gdyby ktoś był zainteresowany to zapraszam na Sammydress Fall Clothes 2017 Promotion.

tło: bluzka, torebka  |  pędzle

Już od dłuższego czasu szukałam dobrych narzędzi do tworzenia zdobień, ale chciałam czegoś w rozsądnej cenie. W pierwszej kolejności skusiłam się na (nie zupełnie taki tani) pędzelek z Aliexpress, który wszyscy polecali. Chyba nawet pojawił się kiedyś na blogu. Ale cóż, u mnie się nie sprawdził... Ale podejrzewam, że trafiłam na jakąś felerną sztukę, bo nie wyglądał tak jak u innych.
Ale nie o tym teraz ;) Na ten zestawik zdecydowałam się głównie ze względu na jego niską cenę i piękny, kwiatowy wzór na rączkach. Stwierdziłam, że nawet jeśli się nie sprawdzą to ładnie będą się prezentowały na zdjęciach ;)
Jeszcze ich nie próbowałam, ale już teraz mogę powiedzieć, że jeden z tych cieniutkich się rozwarstwia, więc raczej się nie sprawdzi. Reszta zapowiada się ciekawie. Będę testować przy świątecznym zdobieniu ;)

tło: żakiet  |  pędzle

Byłam go niesamowicie ciekawa. Pomyślałam, że będzie to łatwiejszy sposób na zdobienia. No cóż tu dużo pisać? Po prostu nie działa. Powinien funkcjonować na zasadzie korektorów do długopisu - potrząsamy i przyciskając malujemy. Nie wiem czy moja sztuka zaschła, zatkała się, czy może jeszcze coś innego, ale najzwyczajniej nie dozuje żadnego produktu. Od razu leci do kosza.

tło: torebka  |  marker

Żeli raczej nie używam, wolę lakiery hybrydowe. Jednak ten kolor mnie zauroczył i nie mogłam się powstrzymać. W opakowaniu wygląda przepięknie. Miałam pewne problemy z jego nałożeniem, bo najzwyczajniej nie jestem do takiej konsystencji przyzwyczajona. Utwardza się bardzo dobrze, ale krycie ma kiepskie (albo ja po prostu nie umiem się z żelami obchodzić, także chętnie przyjmę wszystkie rady). Mam też pewne zastrzeżenia co do ostatecznego wyglądu - powierzchnia żelu nie jest równa (możecie to zobaczyć na wzorniku). Ale kolor rzeczywiście robi wrażenie, więc jeżeli uda mi się wypracować dobrą technikę pracy z taką konsystencją to na pewno będę po niego sięgała.

tło: torebka  |  żel

Co myślicie o tym zamówieniu? Znacie któryś z produktów? Używacie żeli do paznokci? Czy trzymacie się hybryd? A może preferujecie tradycyjne lakiery? Macie dla mnie jakieś rady dotyczące stosowania żeli? Jak tam Wasze przygotowania do świąt? Choinka już ubrana?

~ wredna

42 komentarze:

  1. Pedzelki sa naprawde piekne. Z checia je zamowie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zamówienie,bardzo podobają mi się żele do paznokci,hybrydy,ale sama zazwyczaj maluję paznokcie normalnymi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzelki do zdobień by mi się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe kolory. :)
    Dodaję do obserwowanych, zainspirowałaś mnie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio zamówiłam podobny żel i czekam aż przyjdzie oby był tak fajny jak Twój, pędzelki przepięknę.
    Choinka już ubrana ! :P
    https://qwxzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładne pędzelki:)
    A ten żel-daje piękny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  7. ten żel wygląda super! Pięknie błyszczy! :D Sama dopiero zaczynam przygodę z paznokciami jednak już się na maxa wkręciłam :D Na razię bawię się tylko w hybrydy :D Ale kto wie... może będą i żele :)

    zapraszam również do mnie na bloga :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie pędzelki by mi się bardzo przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pędzelki cieszą oczy już samym wyglądem :D Jestem ciekawa jakie cudeńka nimi stworzysz :D Jeżeli chodzi o ten marker, to bardzo żałuję, że nie działa... Pokładałam w nim spore nadzieje :D Żel wygląda ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam ciekawa tego markera, a tu taka klapa :D
      No, a pędzelki będziemy testować :D

      Usuń
  10. Pędzelki prezentują się genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pędzelki mają ładną obudowę :)
    Ja osobiście wolę same hybrydy, ale mam kruche paznokcie i czasem proszę kosmetyczkę o żel żeby mi zaraz nie połamały się.

    Ja muszę pokój posprzątać do świąt:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wizualnie pędzelki już wyglądają super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że sprawdzą się równie dobrze ;)

      Usuń
  13. pędzelki wyglądają fajnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę sprawić sobie taki komplet pędzelków :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny efekt kameleona :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ja używam tylko zwykłych lakierów, ani hybrydy ani nic mnie nie kręci ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ledwo hybrydę w jednym kolorze sobie umiem zrobić :D ale te patyczki, pisaczki z różnymi końcówkami wow jakie śliczne mają rączki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja kiedyś zamawiałam torebkę i była super. Lakiery spoko.
    Zostaję u Ciebie i zapraszam przy okazji do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. W sumie też muszę pomyśleć o jakimś zestawie pędzelków :) Te są urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie pędzelki zawsze się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pędzle wyglądają bardzo ładnie, tak samo żel do paznokci. :) Dzisiaj robiłam pierniczki, babeczki dyniowe (okazały się pyszne). :) Choinka już ubrana. Jutro dalsza część przygotowań. :) Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ciasta też już popieczone ;) Choinkę ubraliśmy wczoraj ;)
      Dziękuję bardzo i również życzę wesołych, spokojnych i klimatycznych Świąt Bożego Narodzenia oraz szczęścia w Nowym Roku ;)

      Usuń
  22. Szkoda,że produkty okazały się niewypałem.


    Wesołych świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. great post dear. i really like the way your blog looks.
    i followed you and i hope that you'll follow me too.

     CcaammBlog 

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam pomysł, że sama będę robiła sobie paznokcie, ale zakończyło się to tak, że kiepsko mi wytrzymywały ;/ Mam nadzieje, że u Ciebie jest inaczej ;p Taki żarcik, wybacz :)
    PS wysyłam do siebie zaproszenie

    OdpowiedzUsuń
  25. Super wyglądają te pędzelki :) Jestem ciekawa jak Ci pójdzie zdobienie :)


    Wesołych Świąt :*

    charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Pędzelki do zdobienia paznokci wyglądają naprawdę nieźle! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem zachwycona pędzelkami :)
    Zostawiam na Twoim blogu obserwkę i zapraszam na mojego również o paznokciach https://mylovelylnails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładne pędzelki i śliczne kolorki. :) miłego świętowania.

    OdpowiedzUsuń
  29. Pędzelki do zdobień są śliczne. A ten żel po prostu kosmiczny :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje. To bardzo wiele dla mnie znaczy.

Za każdy przemyślany komentarz odwdzięczam się tym samym.
Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga i vice versa.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu.

***

I appreciate all the comments and followers. It means the world to me.

If you leave a well-thought-out comment I will comment back.
I don't mind following each other, as long as you are willing to visit my blog and vice versa.
If you join to my followers, please let me know in a comment.