CZY JA MAM DÉJÀ VU? PRZECIEŻ TO JUŻ BYŁO!
Takie samo zamówienie z Rosegal?

Tak patrzę i patrzę na to zamówienie i nie mogę odeprzeć wrażenia, że to już było, że sytuacja się powtarza... Widząc tytuł posta większość z Was pomyślała pewnie, że zakupiłam te same produkty co wcześniej. Cóż, i tak, i nie :D
Dokładnie tego samego kosmetyku tutaj nie znajdziecie, a jednak... A jednak coś mi mówi, że już ostatnio miałam podobne wpadki. Jeżeli chcecie wiedzieć o czym mówię to zapraszam do posta tutaj. Bo będzie w dzisiejszym wpisie sporo odniesień do tego właśnie haulu.
Ale o tym niżej. A odbiegając trochę od tematu. Jak zapewne zauważyliście, bo przegapić tego się chyba nie da, że Dzień Zakochanych jest już za rogiem ;) Oczywiście Rosegal również o tym pomyślał i zorganizował promocję Rosegal Valentine's Day 2018 Sales. Także, jeśli wciąż szukacie czegoś dla drugiej połówki to zapraszam ;)


Rosalind, hybrydowe lakiery do paznokci
Sześćdziesiąt kolorów do wyboru. Dobry pędzelek jest kluczowym elementem. Idealne włókna z ogromną wytrzymałością i odpowiednią ilością, która umożliwia gładkie i równomierne nałożenie lakieru na paznokcie. Materiały importowane z Niemiec. Certyfikat zgodności CE.
Waga netto: 25 g
Moje kolory: W13 (brokatowy), E24 (delikatny róż z drobinami)
Pojemność: 7 ml
Cena: $9.13 ≈ 32,16 zł (teraz $5.14 ≈ 17,22 zł)
Termin ważności: brak informacji
Do kupienia: tutaj
I tutaj mamy pierwszy element mojego déjà vu. Jednak to było planowane ;) Lakiery chińskie bardzo lubię i dobrze mi się sprawdzają. Tych z Rosalind jeszcze nie próbowałam, ale już się nie mogę doczekać, bo ten kolor z drobinami różowo-niebiesko-białymi bardzo mi się podoba i już mam pewien pomysł na zdobienie z jego wykorzystaniem ;) Drugi jest raczej brokatowym topem, solo potrzebowałby wielu warstw dla pełnego pokrycia. Ale jeśli jesteście zdeterminowani i cierpliwi to - śmiało! ;)
INGREDIENTS: Polyurethane Acrylate Oligomer (50-60%), Anti-Setting Agent (1-5%), Special Acrylate Oligomer (20-30%), Photoinitiator (1-5%), Ethyiene Glycol Methacrylate (10-20%), Pigment / Glitter (8-10%).


Focallure, sypki pigment
Gwarancja wysokiej jakości. Każdy pigment zapakowany w oddzielny słoiczek w małym, poręcznym opakowaniu. Długotrwały. Zawiera wysokiej jakości składniki, które zapewniają blask i połysk. Łatwe w użyciu zarówno dla profesjonalistów, jak i amatorów.
Mój odcień: Rose Gold
Gramatura: 4,5 g
Cena: $6.93 ≈ 23,22 zł (teraz $4.35 ≈ 14,57 zł)
Termin ważności: 24 miesiące od otwarcia
Do kupienia: tutaj
I kolejny, acz planowany, element mojego déjà vu. Wiecie już o czym mówię? Ten i poprzednie pigmenty zamówiłam mniej-więcej w tym samym czasie, więc nie wiedziałam jeszcze czego po nich oczekiwać. Powiecie pewnie, po co decydować się na aż trzy kolory produktu, kiedy nic o nim nie wiem. Ale te odcienie są tak piękne, że nie mogłam się oprzeć ;) Jak już czytaliście poprzedniego posta to wiecie, że muszę je rozpracować i nauczyć się tych cudeniek używać.
INGREDIENTS: Simethicone, Dimethicone, CI15850, KI4, CI75300, CI77007, CI77015, CI77019, CI77400, CI77480, CI77489, CI77718, CI77742.


Zestaw gąbek do makijażu
Zestaw trzech gąbeczek w różnych kolorach i rozmiarach. Idealnie sprawdzą się w trzech etapach robienia makijażu - nałożeniu podkładu, konturu i korektora. Gwarancja wysokiej jakości, która umożliwi płynną i gładką aplikację kosmetyków. W celu uzyskania delikatnego krycia należy użyć zwilżonych narzędzi.
Ilość sztuk w opakowaniu: 3
Cena: $6.70 ≈ 22,45 zł (teraz $5.26 ≈ 17.62 zł)
Termin ważności: 3 miesiące od otwarcia
Do kupienia: tutaj
Jedyny element tego zamówienia, który nie wzbudza we mnie myśli: Przecież to już było :D Cały zestaw wrzuciłam do koszyka dla tej najmniejszej gąbeczki ;) Brakowało mi takiej w kolekcji ;) Potrzebowałam takiego maleństwa do rozprowadzania korektora pod oczami. Wszystkie są dosyć miękkie i podejrzewam, że dobrze się sprawdzą, ale ta najmniejsza to przeszła samą siebie. Jest tak mięciutka i elastyczna, że nie mogę się doczekać, kiedy jej użyję ;)


Rihao, paleta cieni do powiek
Wyraźne kolory z gładką i jedwabną strukturą. Uwolnij swoją kreatywność i stwórz idealny makijaż na imprezy, wyjścia. Idealna dla profesjonalistów i laików. 
Moja wersja: A Litter Love
Ilość cieni w opakowaniu: 10
Cena: $7.79 ≈ 26 zł
Do kupienia: tutaj
I ta paleta to kropla, która przepełniła czarę. Niby tego kosmetyku wcześniej nie zamawiałam, ale sam fakt, że jest to paleta cieni daje mi poczucie déjà vu. A dodatkowo fakt, że zdecydowałam się na zupełnie inną wersję kolorystyczną już upewnia mnie w fakcie, że historia się powtarza.
Ale do samej palety. Wygląda trochę jak takie kosmetyki dla dzieci :D No i same cienie też dobrze by się jako zabawka nadawały... Zupełnie nie dla mnie, więc albo pójdzie w świat, albo zorganizuję jakieś rozdanie ;) Co Wy na to? ;)
Składu Wam nie podam, bo na palecie niby jest, ale napisany po chińsku... Także na niewiele mi się te krzaczki zdadzą.


Podsumowując...
To już było. Zdecydowanie. Ale nie ma się co użalać nad powtarzającą się historią, tylko przejść do konkretów. Najbardziej cieszą mnie lakiery i z nich też jestem bardzo zadowolona. Dodatkowo mam spore nadzieje co do pigmentu i gąbeczek. Paleta to totalna klapa. Nie dość, że dostałam wersję kolorystyczną inną niż zamawiałam, to jeszcze zupełnie nie trafia ona w mój gust.
Skoro "to już było" to hipokryzją byłoby danie całości innej niż poprzednio oceny ;)
Moja ocena: 3+/5

Co sądzicie o moim zamówieniu? Znacie którąś z rzeczy? Jak się Wam sprawdza? Zdarzyło się Wam, że pomylili wersję jakiegoś produktu? Kłóciliście się o swoje? A może pogodziliście się i wykorzystaliście to, co dostaliście? Zainteresowało Was coś z mojego zamówienia?

~ wredna

58 komentarzy:

  1. Lakiery z chińskich stron bardzo lubię :D Są dobre jakościowo, a wybór kolorystyczny jest ogromny, czego chcieć więcej? :D
    Jeżeli chodzi o paletę, to kolory całkiem fajny, najbardziej podoba mi się trzeci i czwarty od końca :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakiery super:) paleta ciekawa aczkolwiek nie moje kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słabo wyszło z tą paletą... gąbeczki mi wpadły w oko!

    OdpowiedzUsuń
  4. lakiery są super ale paletka widać że nie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne jest to białe drzewko, gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy to element stojaka na biżuterię :D Moja siostra zamówiła go na zawieszalnia.pl ;)

      Usuń
  6. Hybrydki i ten sypki pigment bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam gąbeczkę od nich jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesting product, look really useful!
    Great post. Enjoy in a day, darling!♥

    Visit my blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat nic by mi się nie przydało, nawet gąbeczek nie używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Paletka ma śliczne kolorki, ale niestety nie są one dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak i nie dla mnie ;) Zdecydowanie bardziej wolę neutralne odcienie ;)

      Usuń
  11. Fajnie, że z lakierów jesteś zadowolona, a szkoda, że ten zakup paletki średnio udany. Ja w paletach wolę chyba jednak ciemniejsze kolory, brązy, czernie i tym podobne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie zamawiałam nic z tych stron, jednak kiedy coś kupuję, np na allegro i przyjdzie niezgodne z zamówieniem...zawsze się kłócę;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zazwyczaj domagam się swojego, ale wiem, że w obu przypadkach wersje kolorystyczne, które wybrałam są już wykupione, więc na niewiele zdadzą się moje reklamacje ;)

      Usuń
  13. paleta faktycznie jakoś nie zachwyca, ale lakiery już tak :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie tylko mnie się paleta nie podoba :D Wygląda jak taka typowa od chińczyka za 3 zł :D

      Usuń
  15. Slyszlam mnóstwo pozytywnych opiniach o lakierach z chińskich stron!
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobają mi się gąbeczki, sama kupuję takie na chińskich stronach i jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam gąbeczki też z ROsegal i odziwo są bardzo mięciutkie :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. A jak z pigmentacją tej palety? Nigdy nie używałam chińskich paletek i zastanawiam się jak wypadają na tle innych :)
    Zapraszam do siebie -> KLIK♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pigmentacja jak widać ;) Tragedii nie ma, ale nie jest to jakość najwyższych lotów ;) Można na chińskich stronkach znaleźć znacznie lepsze ;)

      Usuń
  19. Mnie również brakuje takiej malutkiej gąbeczki,też musiałabym sobie taką sprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. pigmentacja jest naprawdę fajna tych cieni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsza może nie jest, ale szczyt jakości to to nie jest ;) Są inne paletki z chińskich stronek, które są o niebo lepsze ;)

      Usuń
  21. Ta paletka wydaje się być ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja tych gąbeczek, jajeczek nie lubię :(

    OdpowiedzUsuń
  23. własnie mam na sobie lakier hybrydowy tej marki :) jestem zadowolona;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już się nie mogę doczekać kiedy ich użyję ;) Niestety muszą jeszcze trochę poczekać, bo wczoraj złamałam paznokcia do samej skórki ;(

      Usuń
  24. fajne kolory cieni :D odważne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się nie podobają ;) Zupełnie nie dla mnie ;) Zastanawiam się właśnie co z tą paletą zrobić ;)

      Usuń
  25. Jakoś nigdy nie zamawialam z tej strony jak coś to z Aliexpress, boję się że jak coś zamówię to później zbankrutuje, tyle fajnych rzeczy podobno można tam znaleźć. A lakiery zamawialam z Ali i mi się sprawdził co do paletki nie moje kolory :)
    Pozdrawiam i zapraszam do Siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Aliexpress też bardzo lubię zamawiać ;) Moja pierwsza porcja lakierów hybrydowych pochodzi właśnie stamtąd ;) I sporo pędzli ;D

      Usuń
  26. Kolory lakierów bardzo ładne :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  27. Paletka jest przepiękna ! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to kwestia gustu ;) Ja osobiście bym jej raczej nie wybrała ;)

      Usuń
  28. Zamówiłam sobie też te lakiery i czekam aż mi przyjdą :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja ostatnio też sporo nazamawiałam ale o dziwo nuc z działu beauty.

    OdpowiedzUsuń
  30. Super post, ładne lakiery :*
    Paletka prezentuje się bardzo ładnie, ale kolory nie w moim guście i faktycznie wyglądają jak dla dzieci :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  31. zamówiłam na aliexpress lakiery z Rosalind, ciekawe jak się spisza:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Paletka jest świetna ^^
    Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam kolor jednego lakieru Rosalind. Minusem jest kiepska trwałość, ale jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Słyszałam już dużo o tych lakierach i szczerze mówiąc bardzo mnie ciekawią :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Moja druga połówka nie byłaby chyba zadowolona z takiego prezentu. ;)
    A tak serio, całkiem fajne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Chyba dam gąbeczkom drugą szansę ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. O kurczę! Mi się nigdy nie zdarzyło dostać co innego niż zamawiałam... Ale "chińskie" lakiery bardzo lubię, szczerze mówiąc bardziej niż te znanych firm :)

    Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podobnie jak ja ;) Muszę przyznać, że te chińskie (nie wszystkie oczywiście, tylko niektóre marki) biją Starlack na głowę ;)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje. To bardzo wiele dla mnie znaczy.

Za każdy przemyślany komentarz odwdzięczam się tym samym.
Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga i vice versa.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu.

***

I appreciate all the comments and followers. It means the world to me.

If you leave a well-thought-out comment I will comment back.
I don't mind following each other, as long as you are willing to visit my blog and vice versa.
If you join to my followers, please let me know in a comment.