SHINYBOX SUMMER VIBES - EDYCJA LIPCOWA
Czy zawartości przywróciła mi wiarę w takie pudełka?

No i kolejne pudełeczko ShinyBox u mnie ;) Przyznam szczerze, że bardzo szybko upłynął mi czas od recenzji poprzedniego. Ale to pewnie dlatego, że tydzień spędziłam w Bieszczadach, a czerwcowa edycja boxa przyszła do mnie z lekkim opóźnieniem. Ostatnie zawartości nie do końca mnie do siebie przekonywały, z większości raczej nie byłam zachwycona. Już powoli zaczęłam tracić wiarę w tego typu niespodzianki. Czy tym razem zostałam pozytywnie zaskoczona?


O lipcowym pudełku
Summer Vibes czyli esencja lata skryta w lipcowym pudełku ShinyBox. Poznaj wakacyjny niezbędnik kosmetyczny i podaruj sobie chwilę relaksu z najnowszym boxem.
W pudełku znajdujemy, oczywiście, ulotkę z rozpiską zawartości. Oprócz tego w tej edycji dostajemy również kod rabatowy do wykorzystania na zestaw miesięczny Collibre, -20% na wszystkie kosmetyki na stronie StaraMydlarnia (w tym również próbkę kremu do twarzy z witaminą C oraz voucher na plan zdrowotno-medyczny DrBarbara.


Hello Nature, masło do ciała Olejek Kokosowy
Masło do ciała OLEJEK Z KOKOSA, daje poczucie głębokiego nawilżenia, skóra staje się miękka i aksamitna w dotyku.
Produkt pełnowymiarowy. Jeden z sześciu wariantów: odżywka Olejek z Jagód Acai; olejek Arganowy do ciała; masło do ciała Olejek Konopny; maska Olejek z Jagód Acai; maska Olejek Kokosowy; masło do ciała Olejek Kokosowy.
Pojemność: 250 ml
Cena: 24,99 zł
Termin ważności: 6 miesięcy od otwarcia
Na wstępie powiem, że (moim zdaniem) trafił mi się najlepszy wariant ;) Chociaż wszystkie opcje są  ciekawe. Jak wiecie uwielbiam wszystko co kokosowe, więc bardzo mnie cieszy, że to masło tym orzechem pachnie ;) I to takim prawdziwym, rewelacyjnie! Kosmetyk ma dosyć rzadką konsystencję, która bardziej przypomina balsam, ale przyznam, że ostatnio takie znacznie bardziej mi odpowiadają. Jest jeszcze przed testami, ale już nie mogę się doczekać, żeby się nim wysmarować ;) Jedyny minus to to, że opakowanie nie było zabezpieczone folią aluminiową. Nie dość, że wylało się na wieczko (czego nienawidzę) to jeszcze po pierwszym odkręceniu jest już otwarte ;) No cóż, będę miała wymówkę, żeby go używać :D Chociaż nawilżaczy do ciała mam spory zapas i kilka otwartych :D
SKŁAD: Aqua (Water), Caprylic/Capric Triglycerides, Isopropyl Palmitate, Cetearyl Alcohol, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Glycerin, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Panthenol, Ethylhexylglycerin, Dimethicone, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Parfum (Fragrance).


Fa, Island Vibes Fiji Dream, antyperspirant w spray'u
Odkryj antyperspirant Fa Island Vibes Fiji dream o zapachu arbuza i kwiatu ylang-ylang. Formuła z technologią Duo Release zapewnia długotrwałą ochronę przed przykrym zapachem aż do 48h. Nie zawiera alkoholu. Przeciwdziała powstawaniu plam.
Produkt pełnowymiarowy. Jeden z trzech wariantów: Fiji Dream antyperspirant w kulce; Fiji Dream antyperspirant w spray'u; Bali Kiss antyperspirant w spray'u.
Pojemność: 150 ml
Cena: 8,19 zł
Od wielu lat nie używam antyperspirantów w spray'u, jestem wierna tym w kulce, więc bardziej byłabym zadowolona właśnie z takiego wariantu. Myślę, że jakoś ten dezodorant zużyję, może dla odświeżenia w trakcie dnia. Podoba mi się pomysł na wakacyjne zapachy ;) Aromat arbuza bardzo lubię, ale ylang-ylang mi nie leży :D Ale przyznam, że całość jest całkiem przyjemna dla nosa ;) Na szczęście ta żółta roślinka nie jest mocno wyczuwalna i kompozycja jest soczyście, słodko-arbuzowa ;) Ja tutaj też wyczuwam jakieś malinki albo mango :D Coś mniej wodnistego, a właśnie bardziej ulepnego ;) Aczkolwiek podoba mi się ;) Choć przyznam, że wersji Bali Kiss (mango, kwiat wanilii) jestem bardziej ciekawa ;)
SKŁAD: Butane, Propane, Ethylhexyl Palmitate, Aluminum Chlorohydrate, Isobutane, Cyclomethicone, Dimethicone, Parfum, Isopropyl Myristate, Triethyl Citrate, Disteardimonium Hectorite, Hydrolyzed Corn Starch Octenylsuccinate, Propylene Carbonate, Limonene, Citronellol, Benzyl Alcohol, Linalool, Hydrated Silica, Silica, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Alpha-Isomethyl Ionone.


Collibre, Swiss Collagen Drink
Collibre Swiss Collagen Drink to płynny kolagen o smaku owoców tropikalnych. Kolagen, zwany BIAŁKIEM MŁODOŚCI i witalności, tworzy „konstrukcję” dla wszystkich tkanek człowieka. Bierze udział w podstawowych funkcjach życiowych niemal wszystkich układów i narządów. Po 25 roku życia organizm ludzki stopniowo traci zdolność jego odbudowy. Nie jesteśmy w stanie zablokować tego procesu, jednak możemy go spowolnić poprzez suplementację kuracjami kolagenowymi. Produkt pasteryzowany. Zalecana dzienna porcja do spożycia: 140 ml przez minimum 4 tygodnie. Mix. rodzajów.
Produkt pełnowymiarowy.
Pojemność: 140 ml
Cena: 9 zł
Termin ważności: 27 sierpnia 2018
Nigdy takich napojów nie piłam. W szafce wciąż stoi woda kokosowa z poprzedniego pudełka. Moim zdaniem tego typu suplementy są w tych pudełkach zbędne. Podobnie było z jakimiś tabletkami na metabolizm ThermLine Fast. Moim zdaniem powinniśmy zostać przy kosmetykach i akcesoriach urodowych ;) Szczerze, nie wiem czy to wypiję ;) Jakoś boję się takich specyfików. Jeśli ktoś z Was próbował to dajcie znać jak wrażenia :D
SKŁAD: Woda, Sok Cytrynowy z Zageszczonego Soku Cytrynowego, Hydrolizowany Kolagen [10000mg], Cukier, Izolaty Bialek, Stabilizator: Pektyny,  Aromaty, Barwnik: Beta-Karoten Dodane Witaminy: Witamina A, Witamina C, Witamina E, Krzem.


Tria, krem ujędrniający na dzień z ekstraktem z imbiru
Delikatna konsystencja kremu, świeża biel i przyjemny zapach powodują że poranna pielęgnacja staje się przyjemnością. Starannie dobrane składniki aktywne, użyte w idealnych proporcjach powodują, że krem jest rekomendowany jako baza pod makijaż.
Produkt pełnowymiarowy. Jeden z dwóch wariantów: krem regenerująco-nawilżający z ekstraktem z imbiru na noc; krem ujędrniający na dzień z ekstraktem z imbiru.
Pojemność: 50 ml
Cena: 49,95 zł
Termin ważności: październik 2018
Wiecie, że zawsze bardzo boję się stosować nowych kosmetyków do twarzy. Ostatnio, na szczęście, niewiele mnie uczula, ale złe wspomnienia nie dają o sobie zapomnieć. Sam krem wydaje się ciekawy. Ma fajną, dosyć gęstą konsystencję i treściwą formułę. Ponadto zamknięty jest w ślicznym, eleganckim, szklanym słoiczku ze srebrną zakrętką. Wizualnie robi wrażenie. Po testach na dłoni mogę podejrzewać, że ładnie nawilża i może rzeczywiście ujędrnia, bo czuję delikatne ściągnięcie, ale bynajmniej nie z wysuszenia. Pewnie w końcu odważę się zaaplikować go na twarz, ale na razie chcę wykończyć obecny krem. 
I kolejny minus za folię, która "zabezpieczała" kosmetyk. Wystarczyło jej dotknąć (dosłownie), a ona odeszła od opakowania w całości...
SKŁAD: Aqua (Water), C12-15 Alkyl Benzoate, Polysorbate 60, Cetearyl Alcohol, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Ethylhexyl Stearate, Propylene Glycol, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Cyclopentasilioxane, Cyclohexasioxane, Aluminium Starch Octenylsuccinate, Glyceryl Stearate, Octocrylene, Butyl Methoxydibenzoylmethane (Avobenzone), Sodium Hyaluronate, Soluble Collagen, Zingiber Officinalis (Ginger) Root Extract, Propylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Panthenol, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyltaurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 80, Disodium EDTA, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, BHA, Parfum (Fragrance), CI77019 (Mica), CI77981 (Titanium Dioxide).


Bishojo, krem wodny regenerujący dzień/noc
Błyskawicznie regeneruje i naprawia skórę. Stymuluje syntezę kolagenu i odnowę komórkową, przywraca skórze gładkość i elastyczność, poprawia jej koloryt. Zapewnia właściwe nawilżenie, likwiduje uczucie napiętej skóry. Lekka wodna konsystencja natychmiast wnika w skórę, zapewniając lepszą absorpcję substancji aktywnych.
Produkt pełnowymiarowy. Jeden z trzech wariantów: Bishojo, krem wodny regenerujący dzień/noc; Bishojo, krem wodny nawilżający dzień/noc; Stara Mydlarnia, Argan krem do rąk i paznokci.
Pojemność: 30 ml
Cena: 39,99 zł
Termin ważności: 6 miesięcy od otwarcia
No i kolejny krem w pudełku :D Tutaj będzie podobna sytuacja - na początku będę testować na dłoniach, dopiero potem na twarzy ;) Ale ten sobie poczeka ;) Ma dosyć małą pojemność i całkiem sporą cenę, więc podejrzewam, że może być ciekawy. Zainteresowało mnie zapewnienie producenta o poprawie kolorytu cery ;) Oj, to na pewno przetestujemy, bo w tej dziedzinie będzie miał spore pole do popisu ;)
Dodatkowo w pudełeczku znalazłam również próbkę kremu wygładzającego. Ten poleci do kogoś w jakiejś paczuszce ;) Raczej go nie wypróbuję ;)
SKŁAD: Aqua, Ethylhexyl Palmitate, Diethylhexyl Carbonate, Glycerin, Orbignya Oleifera Seed Oil, Hydrogenated Ethylhexyl Olivate, Hydrogenated Olive Oil Unsaponiables, Citrus Junos Fruit Extract, Sophora Japonica Flower Extract, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Caesalpinia Spinosa Gum, Polysorbate 20, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Hydrolyzed Collagen, Orchis Maculata Flower Extract, Allantoin, Panthenol, Sodium Hyaluronate, Hippophae Rhamnoides Oil, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, Parfum.


Stara Mydlarnia, Argan krem do rąk i paznokci
Odżywczy krem z olejem arganowym do pielęgnacji suchej i delikatnej skóry rąk oraz łamliwych i kruchych paznokci, zawierający bogactwo składników pochodzenia naturalnego. Egzotyczne masło Karite wraz z olejem arganowym zapobiegają utracie wody z naskórka, opóźniając procesy starzenia i poprawiając kondycję skóry i paznokci. Dla kompleksowego odżywienia recepturę uzupełniono o proteiny jedwabiu, witaminy B5 i E oraz alantoinę.
Produkt pełnowymiarowy. Jeden z trzech wariantów: Bishojo, krem wodny regenerujący dzień/noc; Bishojo, krem wodny nawilżający dzień/noc; Stara Mydlarnia, Argan krem do rąk i paznokci.
Pojemność: 75 ml
Cena: 17 zł
Termin ważności: 3 miesiące od otwarcia
Tak, tak i jeszcze raz tak! Krem do rąk :D Wiecie, że szukam ideału ;) Wciąż go nie znalazłam ;) Może ten się nim okaże ;) Na razie kończę jeszcze ten z Eveline, ale to już na samym dnie, także będą testy tego ze Starej Mydlarni ;) Przyznam szczerze, że zapowiada się dobrze ;) Cena całkiem wysoka, mam nadzieję, że adekwatnie do jakości ;) Sam wygląd bardzo mi się podoba i taki minimalizm, zdecydowanie, do mnie przemawia ;) Zapach też niczego sobie, także jestem pełna nadziei ;)
SKŁAD: Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Argania Spinosa Kernel Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Panthenol, Parfum, Allantoin, Hydrolyzed Silk, Tocopherol Acetate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Imidazolidinyl Urea, Potassium Sorbate, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Benzyl Salicylate, Citronellol, Geraniol, Hydroxycitronellal, Evernia Prunastri Extract.


Raisin, zestaw naklejek wodnych na paznokcie
Naklejki wodne na paznokcie to niezwykle łatwe i oryginalne rozwiązanie na stylowy manicure. Naklejki marki Raisin można naklejać zarówno na lakiery klasyczne jak i hybrydowe. Ich aplikacja jest szybka i prosta, a każdy arkusz zawiera minimum 10 pojedynczych naklejek. Mix. rodzajów.
Produkt pełnowymiarowy.
Liczba sztuk w zestawie: 3
Cena: 5 zł 
Wiecie, że jestem freakiem paznokciowym, więc takie naklejeczki, jak najbardziej, mnie ucieszyły. Wszystkie wzory, które dostałam bardzo mi się podobają i z pewnością kiedyś wylądują na moich pazurkach ;) Niestety obecnie stale noszę je króciutko obcięte i golutkie, bo nabawiłam się onycholizy... Zanim wyleczę to pewnie troszkę mini :D Ale spokojnie, naklejki się nie zmarnują i bardzo możliwe, że kiedyś na blogu zobaczycie je w akcji ;)
Dodatkowo w opakowaniu znalazłam również kod rabatowy na 20% do wykorzystania w sklepie Raisin.


Biotanique MultiBiomask, masla Lift&Ultra Clean
To unikalne połączenie dwóch specjalistycznych Masek. Maska Ultra Oczyszczająca nałożona w strefie T dzięki połączeniu Aktywnego Węgla i glinki Kaolin zdetoksykuje i zmatowi cerę oraz zredukuje widoczność porów, natomiast Maska Liftingująco-Odmładzająca wykorzystuje przeciwstarzeniowe działanie filtrowanego wyciągu ze Śluzu Ślimaka, regenerując, wzmacniając i nawadniając skórę. Jeden produkt - kompleksowa pielęgnacja!
Produkt pełnowymiarowy. 
Pojemność: 2 x 5 ml
Cena: 4,79 zł
Termin ważności: kwiecień 2019
Za każdym razem piszę, że kiedyś te wszystkie maseczki wykorzystam. Cóż, jeszcze nie spróbowałam żadnej. Chyba jednak lęk przed reakcją alergiczną jest większy niż ciekawość. Podejrzewam, że wystarczyłoby mi się przemóc raz i poszłoby z górki. Nie wiem, nie mówię nie, może kiedyś. Na razie czeka mnie remanent w pudełku z maseczkami, część oddam, część sobie zostawię, a przeterminowaną część wyrzucę. Trzymajcie za mnie kciuki, żebym kiedyś w końcu się odważyła ;)
SKŁAD: Maska liftingująco-odmładzająca: Aqua, Glyceryl Stearate, Hydrogenated Polydecene, Glycerin, Isononyl Isononanoate, PPG-3 Benzyl Ether Myristate, PEG-100 Stearate, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Cyclopentasiloxane, Cetearyl Alcohol, Stearic Acid, Dimethicone,  Snail Secretion Filtrate, Sodium Polyacrylate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum, Linalool, Limonene, Citronellol, Geraniol, CI 16185, CI 42090.
Maska ultra oczyszczająca: Aqua, Kaolin, Glycerin, Magnesium Aluminum Silicate, Betaine, Methylpropanediol, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Allantoin, Panthenol, Charcoal Powder, Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Diazolidinyl Urea.



Podsumowując...
Moim zdaniem jest to jedna z lepszych zawartości. Zdecydowanie podniosła mnie na duchu i przywróciła wiarę w ShinyBox ;) Najbardziej zadowolona jestem z kremu do rąk i masła do ciała ;) Ale myślę, że kremy również mi się sprawdzą, jak już się odważę ich użyć ;) Naklejki na pazurki też przywołały uśmiech na mojej twarzy ;) Antyperspirant z Fa to takie tam meh ;) Ni mnie ziębi, ni grzeje ;) Do zużycia. Jedyny bubel, moim zdaniem, tej edycji to drink z Collibre. Nie mogę się do takich suplementów przekonać.
Jeśli chcielibyście zakupić to pudełeczko to możecie to zrobić tutaj.
Moja ocena: 4/5

Znacie te pudełka? Lubicie taką zabawę? A może macie to konkretne? Co o nim sądzicie? Próbowałyście któregoś z ww. produktów? Jak się u Was sprawdziły? Byłybyście zadowolone z takiej zawartości? I co myślicie o produktach, które są dla Was nowościami? Skusicie się?

~ wredna

65 komentarzy:

  1. A jak dla mnie średnia zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega mi się podoba samo pudełko, śliczne jest;) Zawartość całkiem niezła. z Hello Nature miałam szampon, nie wiedziałam, że mają też produkty do ciała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprawa graficzna standardowa ;) Po ostatnich zmianach ujednolicili pudełka ;) Nie powiem, to różowo-fioletowe ombre bardzo mi się podoba, ale jednak ta niespodzianka i unikalność każdego wyglądu była ciekawsza ;)

      Usuń
  3. Jak zazwyczaj zawartości mnie nie porywają tak ta edycja mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne jest to pudełko, jestem bardzo zadowolona z zawartości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dotąd inne zawartości jakoś średnio mnie porywały, to wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;) Ta edycja przywróciła mi wiarę w te pudełka, bo po kilku ostatnich myślałam, że już do końca będzie tak bardzo przeciętnie.

      Usuń
  6. Zawartość zdecydowanie bogata :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawartość fajna aczkolwiek nie powala 😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze pisząc, nigdy w życiu nie zamawiałam tego typu boxa..zawartość całkiem niezła :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też byłam do nich sceptycznie nastawiona ;) W końcu kupuje się, tak naprawdę, kota w worku ;) Ale czasami taka niespodzianka bardzo cieszy ;)

      Usuń
  9. Pudełko warte uwagi :) Zainteresowała mnie ta marka Hello Nature.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie, że Ci się podoba ^^
    też nie lubię antyperspirantów w sprayu
    zapraszam na nowy wpis ♥
    nasurka.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawartość robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawartość jakoś mnie nie powala, nic niestety mnie nie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masło do ciała i krem do rąk- jak najbardziej bym się z tego ucieszyła. :) Mam nadzieję, że już niedługo wyleczysz paznokcie i będziesz mogła nam zaprezentować nowe naklejki. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już w piątek chciałam zaryzykować i wykonać jakieś mani, ale złamałam kolejny paznokieć... I niestety jeden znów zaczął odłazić od skórek... Oj, chyba czeka mnie długa walka.

      Usuń
  15. Koniecznie muszę wypróbować ten dezodorant Fa.
    Ja zdecydowanie bardziej wolę spraye niż kulki☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  16. Krem oraz kokosowe masło przygarnęłabym :D muszę powiedzieć, że teraz ta edycja jakoś wygląda lepiej, choć nie zachęciła mnie do kupna :D

    OdpowiedzUsuń
  17. dezodoranty FA kompletnie mi nie pomagają na pot;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie te w sprayu nie sprawdzają się w ogóle ;) Ale ma ładny zapach, który całkiem długo się utrzymuje, więc do odświeżenia, przy domu, się przyda ;)

      Usuń
    2. haha ja tak robię że buty odświeżam:D

      Usuń
    3. O, tego nigdy nie próbowałam :D Jak będę miała potrzebę to przetestuję :D

      Usuń
    4. spróbuj:D fajny i działający sposób;)

      Usuń
  18. Według mnie bardzo udany box! ;) krem kokosowy prezentuje się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pachnie jeszcze lepiej ;) Zobaczymy jak się sprawdzi ;)

      Usuń
  19. Muszę przyznać, że jest to jedno z najlepszych pudełek ShinyBoxa :D Zawsze były takie totalne średniaki, a teraz nawet wysoki poziom :) Sama kilka z tych produktów bym przygarnęła, na przykład ten antyperspirant, bo ich nigdy zbyt wiele :D A masło do ciała? Wow! Ja też je chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie zamawiałam shiny box, ale ciekawi mnie ten dezodorant z Fa, zwróciłam uwagę na bajeczne opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne jest te pudełko oraz jego zawartość! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa zawartość, zwłaszcza płynny kolagen :)
    Nigdy nie zamawiałam takiego pudełeczka, może czas to zmienić.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też uwielbiam wszystko to co kokosowe, więc zdecydowanie też najbardziej bym się ucieszyła z tej wersji :) Cała zawartość na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z tego całkiem fajnego grona, najbardziej w swym posiadaniu chciałabym mieć obydwa kremy do twarzy :) Generalnie zawartość ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ooo :d super to wyglada! jeszcze nigdy sie nie skusiłam na takie cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajna zawartość:) masło do ciała chętnie bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zawartość jest bardzo fajna, tylko czemu terminy kremów są takie krótkie...

    OdpowiedzUsuń
  28. moim zdaniem zawartość jest całkiem ok, szkoda że terminy ważności są dość krótkie bo to zmusza do zużycia danego kosmetyku w pierwszej kolejności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to chyba zacznę wszystkich kosmetyków na raz używać, bo w innym wypadku nie wyrobię się zanim się ich ważność pokończy :D

      Usuń
    2. Jak tak się nad tym zastanowić to wcale nie taki głupi pomysł :P

      Usuń
  29. Z pewnością jest to lepsze pudełko niż poprzednie ;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Powiedz mi, jak to się dzieje że uwielbiasz kokosa i co czytam o pudełku shinybix to jest tam w środku coś kokosowego? :D albo szczęście albo układ z producentem :D powiem szczerze, że w porównaniu do ostatnich kilku edycji to konkretne pudełeczko bardzo podoba mi się pod względem zawartości, naprawdę ciekawe kosmetyki :) wypróbowałabym chyba wszystko... muszę się w końcu przemóc i kupić jakieś pudełko chodź kosmetyki wypadają mi już z szafki... a co mi tam :D ... tak więc życzę miłego i udanego testowania :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I u mnie szafki pełne, zapasów na lata, a ja wciąż mam ochotę na jakieś nowości :D Chyba czas obdarować rodzinę i znajomych tymi kosmetykami, bo sama tego nie zużyję nigdy :D
      Ach ten kokos :D Może sugerują się moim wpisami, haha :D

      Usuń
    2. To dobry pomysł. Nie musisz kupować prezentów na urodziny, święta itd. skoro szafki pełne zawsze można coś komuś dać. Przemyślane! :D

      Usuń
    3. Takie kosmetyki raczej dorzuciłabym do prezentu ;) Jednak wolę mieć pewność, że mój podarunek trafi w gust osoby obdarowywanej ;) A zazwyczaj robię takie mini-prezenty znajomym bez okazji ;) Skoro u mnie ma tylko leżeć i się marnować to lepiej niech ktoś skorzysta ;)

      Usuń
    4. No pewnie, robię tak samo. Gdy mam jakiś kosmetyk wszystko jedno skąd, czy dostałam, czy kupiłam, czy wygrałam a mi się nie spodoba (chodź rzadko tak jest:D) to oddaję, moja sąsiadka zawsze jest chętna na tego typu prezenty :D

      Usuń
  31. Całkiem niezła zawartość w porównaniu z ostatnimi, które widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pozytywne zaskoczenie, jak dla mnie ;) Po ostatnich przeciętniaczkach nie byłam dobrze nastawiona ;)

      Usuń
  32. Świetne pudełko.

    Fantastyczny blog, obserwuję i zapraszam do mnie :)
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Super! Bardzo fajne produkty!! Obserwuje :*
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawa zwartość pudełka :) Bardzo ogrinalnie produkty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko czekać na recenzje tych produktów :)

      Usuń
    2. Na razie wszystkie czekają w zapasach, więc zanim je dobrze przetestuję to trochę minie :D

      Usuń
  35. Znam te pudełeczka z innych kosmetycznych blogów, ale mimo to nigdy go nie kupiłam. Jakoś wolę sama dobierać sobie kosmetyki :) Fajnie, że jesteś zadowolona z zawartości pudełka! Wcale się nie dziwię, że podchodzisz z dystansem do tych suplementów. Ja też bym nie była przekonana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zdania, że należy jak najwięcej substancji dostarczyć organizmowi w naturalny sposób ;) Poza tym słyszałam kiedyś, że te wszystkie suplementy to pic na wodę i że spora część to zwykłe witaminy...

      Usuń
  36. Mojej wiary zdecydowanie nie przywróciła ta edycja;) Ale zdjęcia piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Całkiem ciekawa zawartość. Używaj tych maseczek! ;P a jak nie to mogę przygarnąć haha

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna zawartość pudełeczka :D Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo podoba mi się to pudełko, najlepsze w tym półproczu :)

    OdpowiedzUsuń
  40. I love the Fa brand! I used to use it all the time when I lived in Europe!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  41. super zawartość tego pudełka :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje. To bardzo wiele dla mnie znaczy.

Za każdy przemyślany komentarz odwdzięczam się tym samym.
Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga i vice versa.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu.

***

I appreciate all the comments and followers. It means the world to me.

If you leave a well-thought-out comment I will comment back.
I don't mind following each other, as long as you are willing to visit my blog and vice versa.
If you join to my followers, please let me know in a comment.