/ Zamknięte / ROK BLOGA, PODZIĘKOWANIE I ROZDANIE
Czyli jeden konkurs i dwie nagrody!

Witajcie! Ależ się cieszę :D Aż nie wiem od czego zacząć ;) Okey, po kolei. Ci, którzy uważnie czytają bloga, Ci wiedzą, że 10 września minął dokładnie rok od opublikowania pierwszego posta na Wredna z Wyboru. Chciałabym Wam za to jeszcze raz podziękować, bo bez Was bloga by nie było ;) Nawet nie wiecie ile dla mnie znaczy to, że jesteście. Dlatego, tak jak obiecałam, mam dla Was dzisiaj małą niespodziankę ;) Razem z Olą przygotowałyśmy dla Was rozdanie, w którym do zgarnięcia będą dwie nagrody! Wszystkie szczegółowe informacje dotyczące wzięcia udziału w naszym konkursie znajdziecie poniżej.


Może zacznijmy od tego, co należy zrobić, aby wziąć udział w losowaniu. Rozdanie jest formą podziękowania naszym czytelnikom za to, że są z nami i współtworzą nasze platformy, dlatego jedynym obowiązkowym warunkiem jest obserwowanie obu blogów. No i oczywiście zamieszczenie komentarza z wzorem zgłoszenia, który znajdziecie poniżej. A, żeby wszystko było jasne i czytelne:

Obowiązkowo:
- obserwacja bloga Wredna z Wyboru;
- obserwacja bloga PospolitaOla;
- zamieścić komentarz z kompletnym wzorem zgłoszenia.

Dodatkowe losy:
- udostępnienie, podlinkowanego do tego posta (lub tego u Oli), bannera konkursowego (Instagram, Facebook, Google+, sidebar bloga - za każde udostępnienie dodatkowe punkty);
- obserwacja na Instagramie (anna.sheira).

W losowaniu mojej nagrody dodatkowe punkty otrzymają również top komentatorzy z dnia 17.09.2017, jeśli zdecydują się wziąć udział w zabawie. Są to: Kathy Leonia, Patrycja Gryszko, Rose i Luna.


A co jest do wygrania? W losowaniu, które odbędzie się na moim blogu będziecie mogli zgarnąć burgundową paletę cieni (mam taką samą, możecie ją zobaczyć i poczytać o niej tutaj); płynną pomadkę do ust Popfeel w kolorze LA11; zestaw 15 pędzli; naszyjnik; sztuczne rzęsy; książkę Richelle Mead - Królowa cierni.

Regulamin
1. Rozdanie trwa od 17.09.17 do 17.10.17 do godziny 23.59.
2. Organizatorem rozdania są autorki blogów Wredna z Wyboru i PospolitaOla.
3. Aby wziąć udział w rozdaniu należy mieć ukończone 18 lat lub posiadać pisemną zgodę rodzica bądź opiekuna prawnego.
4. W rozdaniu wygrywają dwie osoby. Do każdej z nich trafi jedna nagroda.
5. Jedna osoba może zgłosić się na obu blogach, tym samym próbując swojego szczęścia w losowaniu obu nagród.
6. Zwycięzcy zostaną wyłonieni i poinformowaniu w ciągu 7 dni od zakończenia rozdania.
7. Na odpowiedź ze strony osób wylosowanych czekamy 3 dni, po tym czasie wybrane zostaną kolejne osoby.
8. Nagrody wysyłamy jedynie na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej.
9. Aby rozdanie odbyło się musi wziąć w nim udział minimum 50 osób.
10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29. lipa 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm).

Wzór zgłoszenia
Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako:
2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako:
3. Mój adres e-mail:
* * *
4. Udostępniam banner:
- Instagram: Nie/Tak, (link)
- Facebook: Nie/Tak, (link)
- Google+: Nie/Tak, (link)
- sidebar bloga: Nie/Tak, (link)
5. Obserwuję na Instagramie: Nie/Tak, jako:

No to teraz do przyjemnych rzeczy. Obejrzyjcie sobie moją nagrodę z bliska. A, żeby zobaczyć co możecie zgarnąć od Oli to klikajcie tutaj.


Dzisiaj zakończenia z szeregiem pytań nie będzie, ale żeby zachować strukturę moich postów coś tam do Was napiszę :) A więc, chciałabym Wam jeszcze raz bardzo serdecznie podziękować za wszystko! No i życzyć powodzenia w rozdaniu ;)

~ wredna

75 komentarzy:

  1. Gratuluje rocznicy :)

    Co do jesieni, każdy lubi co innego. Widocznie tonie twoja pora roku :)
    Ooo... szkoda, bo Bracia naprawdę należą do najlepszych polskich zespołów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i kolejnych pomyślnych lat w blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje kochana :) Życzę wszystkim powodzenia w konkursie, ja tym razem sobie odpuszczę ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł! Wasi czytelnicy maja dobrze ♥️ Gratuluje wytrwałości w prowadzeniu bloga😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję rocznicy 😊 Moja była 11 września, więc za rok możemy świętować razem 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę kolejnych rocznic bloga, a biorącym udział w rozdaniu - powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super, gratuluję, świetna nagroda

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne paczuszki, powodzenia wszystkim. A Ciebie kochana obserwuję! :)
    x, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję rocznicy

    Powodzenia dla biorących udział w rozdaniu

    OdpowiedzUsuń
  10. Such pretty things. Love the eye shadow palette and brushes.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  11. przede wszystkim gratuluję z okazji rocznicy!
    i chętnie wezmę udział w rozdaniu
    Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: paulinowo
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: paulinowo
    3. Mój adres e-mail: paulinaoni@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję roczku i życzę dalszej satysfakcji z prowadzenia bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Kathy Leonia
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Kathy Leonia
    3. Mój adres e-mail: kathyleonia88@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjne nagrody <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/komplet-dresowy-disneya.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę kolejnych rocznic:) Nagrody ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  16. Co za wspaniała wiadomość.
    Wydaje mi się, że warto świętować takie rocznice.
    Ach, koniecznie muszę życzyć Ci kolejnych takich rocznic i wiele radości z blogowania! :)
    Pozdrawiam serdecznie :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  17. Brawo gratuluje pierwszej rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję kochana pierwszej rocznicy! No to teraz już z górki :) swoją drogą świetny pomysł na rozdanie, sama chyba będę organizować taką rozdawajkę, bo i u mnie zbliża się rocznica :) oczywiście zgłaszam się, do konkursu :)
    Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Ayuna Chan (i to już od dawna)
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Ayuna Chan
    3. Mój adres e-mail: neko_chan@vip.onet.pl
    * * *
    Udostępniam banner:
    - sidebar bloga: Tak, ayuna-chan.blogspot.com w narzędziówce na dole :)
    Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: hi_ayuna
    pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję rocznicy! :) A pędzle są cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyjmij moje gratulacje z tej niezwykle ważnej okazji jaką jest pierwsza rocznica istnienia bloga. Życzę Ci dalszych sukcesów oraz mnóstwa pomysłów na posty. :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam wrażenie, że czytam tego bloga dłuużej niż rok ;).
    Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: love summer
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: love summer
    3. Mój adres e-mail: lovesummer7800@gmail.com
    Nie udostępniłam banera, nie obserwuję na insta.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje okraglej rocznicy. Ja obserwuje tylko Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję rocznicy i samych sukcesów w prowadzeniu bloga :) :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale cudowności można wylosować :) Może wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny zestaw pędzli :)

    Zapraszam na nowy post, a w nim 100 faktów o mnie! :-)
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam i obserwuję

    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapoznałam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Sylwia Orzechowska
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Sylwia Orzechowska
    3. Mój adres e-mail: sylviaaa100@interia.pl
    * * *
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Tak https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/786403208231683
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Nie
    5. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: sylviaorzechowska

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Cllaudia
    2. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Cllaudia
    3. Mój adres e-mail: jozepha123@gmail.com
    * * *
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Nie
    5. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: cllaudetted

    OdpowiedzUsuń
  28. zapozanałam się i akceptuje regulamin
    1. obserwuje bloga Pospolita Ola jako:Izabela Cetera
    2. obserwuje bloga Wrednaz Wyboru jako: Izabela Cetera
    3. moj E-MAIL : izabela.cetera@op.pl
    4. Udostepniam banner:
    - IG : nie
    - fb : TAK
    - Google +: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1954654194746507&id=100006058368829
    - sidebar bloga : nie
    5. obserwuję na IG : Takjako : izabela.cetera

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Elżbieta Świtulska
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Elżbieta Świtulska
    3. Mój adres e-mail: lizzie@wp.pl
    * * *
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Tak https://www.facebook.com/elzbieta.switulska/posts/1874928735869057?pnref=story
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Nie
    5. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: lizzie33333

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Mini Nowak
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Mini Nowak
    3. Mój adres e-mail:obiektyw0@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. 1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: myskina0
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: brak
    3. Mój adres e-mail: a_rey@wp.pl
    * * *
    4. Udostępniam banner: nie
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Nie
    5. Obserwuję na Instagramie: Nie

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Anna Domagała
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Anna Domagała
    3. Mój adres e-mail: nulla15@vp.pl
    * * *
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie/Tak, (link) tak https://www.instagram.com/p/BZRY_dah9th/
    - Facebook: Nie/Tak, (link) tak https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1758101944261865&id=100001862307963
    - Google+: Nie/Tak, (link) nie
    - sidebar bloga: Nie/Tak, (link) nie
    5. Obserwuję na Instagramie: Nie/Tak, jako: bury9521

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.

    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Karolina Włodarczyk
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Karolina Włodarczyk
    3. Mój adres e-mail: charlizerose@onet.pl
    * * *
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Tak : charlizerose.blogspot.com (po prawej stronie)
    5. Obserwuję na Instagramie: Nie

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako:Jasmine Vise
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako:Jasmine Vise
    3. Mój adres e-mail:bernadetaaa@interia.pl
    * * *
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Tak:https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/2028591860695016
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Nie
    5. Obserwuję na Instagramie: Nie

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Luna
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Luna
    3. Mój adres e-mail: oceanswoichmarzen@gmail.com
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie/Tak, (link) nie
    - Facebook: Nie/Tak, (link) nie
    - Google+: Nie/Tak, (link) nie
    - sidebar bloga: tak ocean-swoich-marzen.blogspot.com
    5. Obserwuję na Instagramie: Nie

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapoznałam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Marzycielka Patty
    2. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Marzycielka Patty
    3. Mój adres e-mail: marzycielkapatt@gmail.com
    * * *
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Tak https://plus.google.com/u/0/104533696282434685114/posts/Hs7UBBE6wHt
    - sidebar bloga: Nie
    5. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: opssmyjustin

    OdpowiedzUsuń
  37. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: myskina0
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: myskina0
    3. Mój adres e-mail: a_rey@wp.pl
    * * *
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Nie
    5. Obserwuję na Instagramie: Nie

    poprawione ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Ann
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Ann
    3. Mój adres e-mail: ania98_89@o2.pl
    * * *
    4. Udostępniam banner:
    - Google+: tak https://plus.google.com/u/0/100637272840533100136
    5. Obserwuję na Instagramie: Tak jako: andziok14

    OdpowiedzUsuń
  39. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako Lady Skywalker
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako Lady Skywalker
    3. Mój adres e-mail: veronie8@wp.pl
    * * *
    5. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako werdelrey

    OdpowiedzUsuń
  40. Zapoznałam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Ania Wanna
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Ania Wanna
    3. Mój adres e-mail: 09kwa123@gmial.com
    * * *
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Nie
    5. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: Ala Mias

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo gratuluję Ci rocznicy i życzę dalszych blogowych sukcesów. Naprawdę podziwiam zapał do pisania, sama wiele razy chciałam stworzyć bloga, jednak brak mi systematyczności. Mam szczerą nadzieję, że konkurs się odbędzie, bo paletka, którą można u Ciebie wygrać ma wprost cudowne kolory, idealne na jesień!

    Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Weronika Szubert
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Weronika Szubert
    3. Mój adres e-mail: weronikaxszubert@gmail.com
    * * *
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: tak: https://www.instagram.com/p/BZbR-OjlXvj/?taken-by=czarneroshe
    - Facebook: nie
    - Google+: tak, link: https://plus.google.com/u/1/108624006595491161065
    - sidebar bloga: nie
    5. Obserwuję na Instagramie: tak, jako: czarneroshe (https://www.instagram.com/czarneroshe)

    OdpowiedzUsuń
  42. 1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Mini Nowak
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako:Mini Nowak
    3. Mój adres e-mail:obiektyw0@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Klaudia Mituś
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Klaudia Mituś
    3. Mój adres e-mail: klaudia-mit@wp.pl
    * * *
    4. Udostępniam banner:
    - Facebook: https://www.facebook.com/klaudia.mitus

    5. Obserwuję na Instagramie jako: claudia.mitt

    OdpowiedzUsuń
  44. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Zaczytana56 MamaDela
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Zaczytana56 MamaDela
    3. Mój adres e-mail: dela56ad.wrob@gmail.com
    * * *
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Tak: https://plus.google.com/u/0/105698218508894857875/posts/hzaY56PGj5Q
    - sidebar bloga: Nie
    5. Obserwuję na Instagramie: Nie

    OdpowiedzUsuń
  45. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Zuzanna K
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Zuzanna K
    3. Mój adres e-mail: zuzannaknn@gmail.com
    * * *
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Tak, https://plus.google.com/u/0/102410194079847842555/posts/gyqDZESo4n4
    - sidebar bloga: Nie
    5. Obserwuję na Instagramie: Nie

    OdpowiedzUsuń
  46. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Vivi
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Vivi
    3. Mój adres e-mail: itka_xx@wp.pl
    * * *
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    -Facebook:Tak https://www.facebook.com/beautypieknoblog/photos/a.318270215012448.1073741832.301095156729954/825245324314932/?type=3&theater

    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Nie
    5. Obserwuję na Instagramie: Nie

    OdpowiedzUsuń
  47. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulami
    obs-Magdalena B
    obs-Magdalena B

    lady1307@interia.pl
    google+https://plus.google.com/u/0/108943940629135319339

    OdpowiedzUsuń
  48. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Karolina Mróz
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Karolina Mróz
    3. Mój adres e-mail:littlexcare@gmail.com

    google+ https://plus.google.com/u/0/116531278545903988299

    OdpowiedzUsuń
  49. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Anna Hh
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Anna Hh
    3. Mój adres e-mail: jo-jo-a@wp.pl
    * * *
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Tak, http://malinowyskarbiec.blogspot.com/
    5. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: malinowyskarbiec

    OdpowiedzUsuń
  50. 1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: MD BŻ
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: MD BŻ
    3. Mój adres e-mail: groundbreakingbeauty@gmail.com
    * * *
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Tak - https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=559714531026526&id=100009639524549&pnref=story
    - Google+: Tak - https://plus.google.com/u/0/105703095601663735185/posts/QyvAJSjYQGT
    - sidebar bloga: Tak - https://groundbreaking-beauty.blogspot.com/
    5. Obserwuję na Instagramie: Nie

    OdpowiedzUsuń
  51. Powodzenia życzę, dalszych sukcesów, bo widać ile pracy wkładasz w to miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Joanna Joanna
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Joanna Joanna
    3. Mój adres e-mail: asiasamm@onet.pl
    * * *
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Tak, (https://www.facebook.com/photo.php?fbid=187628985114146&set=a.187629125114132.1073741829.100016011370601&type=3&theater)
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Nie
    5. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: sammasia

    OdpowiedzUsuń
  53. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Ewelina Wielochowska
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Ewelina Wielochowska
    3. Mój adres e-mail: ewcius1991@vp.pl
    5. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: @ewelinawielochowska

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratuluję rocznicy:)
    Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako:Martyna Mateja
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Martyna Mateja
    3. Mój adres e-mail: martyna.mateja@interia.pl
    * * *
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Nie
    5. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: capricorn0196

    OdpowiedzUsuń
  55. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Samanta Kowalczyk
    2. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Samanta Kowalczyk
    3. Mój adres e-mail:
    xxbangbang@wp.pl
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Tak, https://www.instagram.com/p/BaEiaYgHlsU/
    - Facebook: Tak, https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1580972598655978&id=100002297588095
    - Google+: Tak, https://plus.google.com/103759634614236822193/posts/SaJwnd94VVm
    - sidebar bloga: Nie
    5. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: xbangbang

    OdpowiedzUsuń
  56. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Sylwia Aga Matuszyk
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Sylwia Aga Matuszyk
    3. Mój adres e-mail: agssymi@gmail.com
    * * *
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Tak - http://agssymi.blogspot.com/
    5. Obserwuję na Instagramie: Tak jako: agssymi_blog

    OdpowiedzUsuń
  57. 1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Chabrowa Czytelniczka
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Chabrowa Czytelniczka
    3. Mój adres e-mail: chabrowacczytelniczka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratuluję bardzo sukcesów na blogu! Rok to już kawałek czasu :) Osiągnęłaś razem z Olą naprawdę piękne wyniki - pozazdrościć :)
    Wezmę udział u Ciebie, ponieważ bardzo kusi mnie ta paletka oraz książka :)

    Zapoznałam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Olimpia Sybidło
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Olimpia Sybidło (lecz tu nie jestem pewna, ale raczej nie zmieniałam nazwy)
    3. Mój adres e-mail: olimpiasybidlo@poczta.onet.eu
    * * *
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Nie
    5. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: olipiafi

    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Serenitka B
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Serenitka B
    3. Mój adres e-mail: akasha162@interia.eu
    * * *
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Tak, https://www.facebook.com/monika.bochman/posts/1830152427024820
    - Google+: Tak, https://plus.google.com/u/0/118252643667994991897/posts/i3EhmaQvk8a
    - sidebar bloga: Tak http://www.browneyedgirlworld.pl/
    5. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: serenitka

    OdpowiedzUsuń
  60. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Klaudusia ;*
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Klaudusia ;*
    (obserwacje może wyświetlać jako Klaudia sz, ale raczej to podane wyżej.)
    3. Mój adres e-mail: Klaudii344@wp.pl
    * * *
    5. Obserwuję na Instagramie: Tak, klaudusiaczek666.

    OdpowiedzUsuń
  61. Zapoznałam się i akceptuje regulamin.

    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: BARBARA DANIELSKA
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: BARBARA DANIELSKA
    3. Mój adres e-mail: basia.danielska@interia.pl
    * * *
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: TAK, https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=519461271727123&id=100009897648150
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Nie
    5. Obserwuję na Instagramie: Nie

    OdpowiedzUsuń
  62. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Klaudia M
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Klaudia M
    3. Mój adres e-mail: Klaudia.m@x.wp.pl
    * * *
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: TAK https://www.facebook.com/izabela.orlinska.7/posts/1161676337310655
    - Google+: TAK https://plus.google.com/u/0/107413678601572278647/posts/ho6f4k1RymK
    - sidebar bloga: Nie
    5. Obserwuję na Instagramie: jako xklaudiax12

    OdpowiedzUsuń
  63. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Kinia Ragazza
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Kinia Ragazza
    3. Mój adres e-mail: ragazzablog99@gmail.com
    * * *
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: https://web.facebook.com/permalink.php?story_fbid=488693328174636&id=100011019187989
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: https://ragazza99.blogspot.com/
    5. Obserwuję na Instagramie: ragazzablog99

    OdpowiedzUsuń
  64. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Monika Szypa
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Monika Szypa
    3. Mój adres e-mail: tamlin2@op.pl
    * * *
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie/Tak, (link) nie
    - Facebook: Nie/Tak, (link) nie
    - Google+: Nie/Tak, (link) nie
    - sidebar bloga: Nie/Tak, (link) nie
    5. Obserwuję na Instagramie: Nie/Tak, jako: tamlin111

    OdpowiedzUsuń
  65. 1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako:W. Ku
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: W. Ku
    3. Mój adres e-mail: wenka92@gmail.com
    * * *
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: tak https://plus.google.com/u/0/110973102525472856752/posts/7vPSpM7ehs8
    - sidebar bloga: Nie
    5. Obserwuję na Instagramie: tak: wenniku

    OdpowiedzUsuń
  66. Gratuluję roku bloga! :D

    Zapoznałam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: My life My dreams
    2. Obserwuję bloga Pospolita Ola jako: My life My dreams
    3. Mój adres e-mail: mylifemydreams@interia.pl
    ***
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Tak https://plus.google.com/u/0/100289373143054763429/posts/DCfMfjjD6Ft
    - sidebar bloga: Nie
    5. Obserwuje na Instagramie jako: _sierotka_

    OdpowiedzUsuń
  67. Zapoznałam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Krystyna helt
    2. Obserwuję obloga Pospolita Ola jako: Krystyna helt
    3. E-mail: r.helt@wp.pl
    4. Udostępniłam banner:
    - Instagram - nie
    - Facebook - nie
    - Google+ - nie
    - sedebar bloga: nie
    Obserwuję na Instagramie: - nie

    OdpowiedzUsuń
  68. 1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Saszka K
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Saszka K
    3. Mój adres e-mail: saszka234@gmail.com
    * * *
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Tak, https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1994672060810068&id=100008018799239&pnref=story
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Nie
    5. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: saszkasledzitrendy

    OdpowiedzUsuń
  69. 1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: LaVi
    2. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: LaVi
    3. Mój adres e-mail: sunnylavi@gmail.com
    4. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Nie
    5. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: @basiagrieger

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje. To bardzo wiele dla mnie znaczy.

Za każdy przemyślany komentarz odwdzięczam się tym samym.
Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga i vice versa.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu.

***

I appreciate all the comments and followers. It means the world to me.

If you leave a well-thought-out comment I will comment back.
I don't mind following each other, as long as you are willing to visit my blog and vice versa.
If you join to my followers, please let me know in a comment.