ROZDANIE Z OKAZJI 100 TYS. WYŚWIETLEŃ! * Przedłużone *
Czyli wielkie podziękowania i ukłon w Waszą stronę

Tak! Stało się ;) Nie wiem czy ktoś z Was zauważył to zanim zobaczył tytuł tego posta, ale licznik na blogu pokazał 100,000! To takie niesamowite ;) Kiedy zakładałam tego bloga nie myślałam, że tyle osiągnę, ale nie podejrzewałam również jak ważna stanie się dla mnie relacja z Wami. Bo to wszystko to oczywiście Wasza zasługa! Nawet nie wiecie jak bardzo jestem Wam za to wdzięczna ;) I nie mam tutaj teraz na myśli cyferek - statystyk, a to, że mam możliwość dzielenia się z Wami moją pasją, moimi przemyśleniami, ale też za to, że i Wy powierzacie mi swoją opinię ;)
A jaki jest lepszy sposób na okazanie wdzięczności i podziękowaniem Wam za to wszystko, jak nie rozdanie? :D Już od kilku tygodni je planowałam i w niektórych postach coś tam o tym wspominałam ;) I dzisiaj wszystko stanie się jasne ;)


Jak wziąć udział w rozdaniu?
Wisienkę na torcie zostawmy sobie na koniec, a zacznijmy od tego, co należy zrobić, aby wziąć udział w rozdaniu.
Z racji tego, że jest to podziękowanie dla moich czytelników to jedynym warunkiem jest obserwowanie bloga, pozostałe punkty są opcjonalne i zwiększają jedynie Wasze szanse na wygraną.
Obowiązkowe:
- obserwacja bloga Wredna z Wyboru;
- zamieszczenie komentarz z kompletnym wzorem zgłoszenia.
Dodatkowe losy:
- udostępnienie, podlinkowanego do tego posta, bannera konkursowego (Instagram, Facebook, Google+, sidebar bloga - za każde udostępnienie dodatkowe punkty);
- obserwacja na Instagramie (anna.sheira).
W losowaniu dodatkowe punkty otrzymają również top komentatorzy z dnia 26.04.2018, jeśli zdecydują się wziąć udział w zabawie. Są to: Kathy Leonia, Patrycja Gryszko, Dookoła Świata i Rose.

Regulamin
1. Rozdanie trwa od 26.04.18 do 26.05.18 do godziny 23.59. Rozdanie zostaje przedłużone do 02.06.18 godz. 23.59.
2. Organizatorem rozdania jest autorka bloga Wredna z Wyboru.
3. Aby wziąć udział w rozdaniu należy mieć ukończone 18 lat lub posiadać pisemną zgodę rodzica bądź opiekuna prawnego.
4. W rozdaniu wygrywa jedna osoba. 
5. Zwycięzca zostanie wyłoniony i poinformowany o wygranej, w ciągu 7 dni od zakończenia rozdania.
6. Na odpowiedź ze strony osoby wylosowanej czekam 3 dni, po tym czasie wybrany zostanie kolejny uczestnik.
7. Nagrodę wysyłam jedynie na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej.
8. Aby rozdanie odbyło się musi wziąć w nim udział minimum 50 osób.
9. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29. lipa 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm).


Wzór zgłoszenia
Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako:
2. Mój adres e-mail:
* * *
3. Udostępniam banner:
- Instagram: Nie/Tak, (link)
- Facebook: Nie/Tak, (link)
- Google+: Nie/Tak, (link)
- sidebar bloga: Nie/Tak, (link)
4. Obserwuję na Instagramie: Nie/Tak, jako:

Co możecie wygrać
No i najlepsze zostawiłam na koniec ;) Mam nadzieję, że nagroda przypadnie Wam do gustu i z chęcią o nią zawalczycie. W jej skład wchodzi:
- Focallure Everchanging, paleta cieni do oczu. Mam taką samą, możecie o niej poczytać tutaj, tutaj i tutaj. Od razu zaznaczę, że ta jest nowa, wciąż zafoliowana i przy wysyłce dobrze ją zabezpieczę, jednak nie mogę zagwarantować, że cienie nie będą potrzaskane, bo moja do mnie dotarła już uszkodzona. Mnie jednak to nie przeszkadza i po te odcienie lubię sięgać, więc mam nadzieję, że i Wam przypadnie do gustu.
- Aube, dwufazowy płyn do demakijażu.Nowy, nieotwierany. Jedynie raz wyciągnięty z pudełka.
- Kueshi, woda micelarna. Jest to wersja miniaturowa, tzw. travel size o pojemności 100 ml.
- Beaver Tea Tree, odżywka do włosów. Miniaturka o pojemności 50 ml.
- Naobay Vitality & Shine, szampon do włosów. Wersja miniaturowa o pojemności 100 ml.
- Kobo Fashion Color, pomadka do ust w formie kredki. Kolor 202 Natural.
- MIYO Outstanding, błyszczyk do ust. 
- W7 Night Light, matowy rozświetlacz do twarzy. Raz sprawdzony na dłoni.
- Bielenda Instant Cover, sztyft na odrosty i siwe włosy. W czarnym kolorze. Mnie się nie przyda i nikt z mojego otoczenia czarnych włosów nie ma, więc może Wy będziecie mieli z niej większy pożytek ;)
- Arden Beauty Elizabeth Arden, perfumy. Miniaturka o pojemności 10 ml. 
- Smart Girls Get More Super Matt, matowa pomadka do ust. Kolor nr 06 Berry Me. Użyta raz do zrobienia swatcha na dłoni.
- Rihao, paleta cieni do powiek. O niej pisałam tutaj. Kolorki zostały jedynie zeswatchowane, także nie jest ona zupełnie nowa. 
- Bielenda Blue Detox, maska metaliczna do twarzy. 
- Efektima SunFree-Spa, chusteczki samoopalające do twarzy i ciała. 2 sztuki.
- Biały Jeleń, aksamitna kuracja do pielęgnacji dłoni. Próbka o pojemności 2 ml.
- Vabun for Lady No1, perfumy. Próbka.


Jak podoba Wam się nagroda? Weźmiecie udział w rozdaniu? Jeśli nie to dlaczego? Macie dla mnie jakieś wskazówki odnośnie bloga? Co mogę zrobić, aby posty bardziej trafiały w Wasze gusta? Jakie wpisy czytacie najchętniej?

~ wredna

55 komentarzy:

  1. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Mysia Familia
    2. Mój adres e-mail: m.front@onet.pl
    * * *
    3. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Tak - https://www.facebook.com/mysiafamilia/posts/1780203395378138
    - Google+: Tak - https://plus.google.com/u/0/+PannaMysia/posts/ReDgs2Zbz3m
    - sidebar bloga: Tak - http://mysia-familia.blogspot.com/p/konkursy-blogowe.html
    4. Obserwuję na Instagramie: Tak jako mysia_familia

    PS Gratulujemy ser-decznie sukcesu i życzymy Ci... miliona wyświetleń! Wiemy jak ważna jest dla Ciebie każda odsłona i każdy komentarz, bo i nas cieszy niezmiernie każdy nowy czytelnik zaglądający na blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie ;) Bardziej niż same wyświetlenia liczą się dla mnie komentarze, bo to właśnie dzięki nim wiem czy to co robię idzie w dobrym kierunku ;) Dziękuję za wzięcie udziału w rozdaniu i życzę powodzenia!

      Usuń
    2. To prawda - wyświetlenia bloga bez dobrego słowa czytelników byłyby bez wartości :)

      Usuń
  2. Obserwuje jako marrstyle
    Mooj adres e-mail : marrstyle@poczta.onet.pl
    3. Nie
    nie
    nie
    4. nie

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: swiaturody159
    2. Mój adres e-mail: swiaturody159@gmail.com
    * * *
    3. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Tak https://swiaturody159.blogspot.com
    4. Obserwuję na Instagramie: Tak: swiaturoody

    Gratuluję takiej liczby wyświetleń i oczywiście, życzę ich jak najwięcej!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję 100-tysięcy wyświetleń i życzę ich jeszcze więcej :D
    Życzę wszystkim powodzenia! Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Magdalena B
    2. Mój adres e-mail: lady1307@interia.pl
    * * *
    3. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie/
    - Facebook: Nie
    - Google+: Tak, https://plus.google.com/u/0/108943940629135319339
    - sidebar bloga: Ni
    4. Obserwuję na Instagramie: Nie

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne rozdanie? Kochana, wspaniale! Oczywiście wezmę udział :) I gratuluję wyświetleń. Niby zwykłe liczby, statystyki a cieszą, sama wiem to i znam z własnego doświadczenia :) życzę Ci jak najwięcej wyświetleń!
    Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Ayuna Chan
    2. Mój adres e-mail: neko_chan@vip.onet.pl
    * * *
    3. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Tak nie wiem jak dodać konkretnego linka dlatego wklejam link do mojego profilu informacja o konkursie będzie na początku :D
    https://plus.google.com/u/0/110642968814009204348
    - sidebar bloga: Tak ayuna-chan.blogspot.com w "biorę udział"
    4. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: hi_ayuna
    gdybym wygrała, ale bym miała inspirację na wpis na blogu :D
    ha ha!
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję kochana, to spora liczba :) A będzie na pewno jeszcze dużo razy większa! :D Spróbuję troszkę swojego szczęścia w rozdaniu, czemu nie :)

    Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Lazurkowa Sztuka
    2. Mój adres e-mail: lazurkowasztuka@gmail.com
    * * *
    3. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Tak https://plus.google.com/110722730915731829331/posts/JTWpXh7FUvC
    - sidebar bloga: Nie
    4. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: LazurkowaSztuka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pewnie, próbuj! ;) Nie masz nic do stracenia ;) Powodzenia życzę ;)

      Usuń
  8. Gratuluję wyświetleń, życzę powodzenia innym :)
    Posty masz ciekawe i szczere, nic nie zmieniaj:) Podobnie wygląd - schludnie i pięknie. Najchętniej czytam recenzje, denka, lubię przeglądać swatche ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za opinię i takie miłe słowa <3 Recenzje pojawiają się dosyć często, nad denkami pracuję, a swatche staram się pokazywać jak najczęściej ;)

      Usuń
  9. Gratuluję tych 100.000! Oby tak dalej! Ja Twojego bloga bardzo lubię, ciekawe posty i naprawdę cudowny wygląd! *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję fantastycznej liczby wyświetleń. Oby tak dalej :)
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Iwona
    2. Mój adres e-mail: iwonka.bloguje@interia.pl
    * * *
    3. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: TAK: http://iwonka-bloguje.blogspot.com
    4. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: iwonka.bloguje

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Klaudusia ;*
    2. Mój adres e-mail: Klaudii344@wp.pl
    * * *
    4. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: Klaudusiaczek666

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Aniia Miroszka
    2. Mój adres e-mail: 11lip85@gmail.com
    * * *

    4. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: ania603

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: ANRU.pl
    2. Mój adres e-mail: anrublog@gmail.com
    * * *
    3. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Nie
    4. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: anrublog

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję tak okrągłej cyfry! Oby jeszcze więcej wyświetleń.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako:PaulinaN
    2. Mój adres e-mail: paola1117@wp.pl
    * * *
    3. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Nie
    4. Obserwuję na Instagramie: Nie

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Ewelina Wielochowska
    2. Mój adres e-mail: ewcius1991@vp.pl
    * * *
    3. Udostępniam banner:
    - Facebook: Tak https://www.facebook.com/acneandskin/posts/1507980522643728
    - Google+: Tak https://plus.google.com/106586023438394583166/posts/jefR1UfzhTm?hl=pl
    - sidebar bloga: Tak https://skinandtheacne.blogspot.com
    4. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: @ewelinawielochowska

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję 100 000 wyświetleń, świetny konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo serdecznie Gratuluję Ci tylu wyświetleń! :* Z chęcią wezmę udział w rozdaniu. Nagroda ful wypas. :)

    Zapoznałam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Window of Fashion by Moni
    2. Mój adres e-mail: windowoffashion@gmail.com
    * * *
    3. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Tak, https://plus.google.com/u/0/+WindowofFashionbyMonika/posts/RFJzqXZNf6W
    - sidebar bloga: Nie
    4. Obserwuję na Instagramie: Nie

    OdpowiedzUsuń
  19. Congratulations.
    Have a wonderful weekend.
    Xoxo from Portugal

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Kto nie próbuje ten nie pije szampana, prawda?
    Obserwuję jako Sara Gołaś
    E-mail: sar.shy.ofc@gmail.com
    Nie robiłam niczego dodatkowego.
    Gratuluje 100 tysięcy to ogromna liczba !

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne rozdanie, nie mieszkam w Polsce więc nie biorę w nim udziału;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. W takim razie chetnie sie zglosze :)
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Dookola Swiata
    2. Mój adres e-mail: dookola-swiata-w-jeden-dzien@wp.pl
    3. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Tak https://www.facebook.com/dookola.swiata.blog/
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Tak https://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapoznałam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Klaudia M
    2. Mój adres e-mail: Klaudia.m@x.wp.pl
    * * *
    3. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: TAK https://www.facebook.com/izabela.orlinska.7/posts/1288311774647110
    - Google+: TAK https://plus.google.com/+KlaudiaM/posts/Z1uogUW1GrF
    - sidebar bloga: Nie
    4. Obserwuję na Instagramie: Tak jako xklaudiax12

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapoznałam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Izabela Cetera
    2. Mój adres e-mail: izabela.cetera@op.pl
    * * *
    3. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: TAK
    - Google+: nie
    - sidebar bloga: Nie
    4. Obserwuję na Instagramie: Tak jako izabela.cetera

    OdpowiedzUsuń
  25. udostepnienie konkursu na FB tak : https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=2048152875396638&id=100006058368829

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Marzycielka Patty
    2. Mój adres e-mail: marzycielkapatt@gmail.com
    * * *
    3. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Tak
    https://plus.google.com/u/0/104533696282434685114/posts/NRaBs4B6SqR
    - sidebar bloga: Nie
    4. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: opssmyjustin

    OdpowiedzUsuń
  27. 1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: pinkraspberry90s
    2. Mój adres e-mail: ewaa101@gmail.com
    * * *
    3. Udostępniam banner:
    - Instagram: Tak: https://www.instagram.com/p/BiPNPg-D4T6/
    - Facebook: Nie
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Nie
    4. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: callmestarfire

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Aknezz B
    2. Mój adres e-mail: aknezz.blogspot@gmail.com
    * * *
    3. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Nie
    4. Obserwuję na Instagramie: Nie

    OdpowiedzUsuń
  29. Naprawdę gratuluje takiej ilości wyświetleń :) Dobra robota.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Paulina Wójcik
    2. Mój adres e-mail:paulina.wojcik1607@gmail.com
    ***
    3. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Nie
    4. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako Paulina07177

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Lyanna
    2. Mój adres e-mail: ryska91@o2.pl
    * * *
    3. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Nie, ale w osobnej zakładce https://lynnspassions.blogspot.com/p/bannery.html
    4. Obserwuję na Instagramie: Nie

    OdpowiedzUsuń

  32. This is so inspiring!
    I love the post:)
    Dilek ...

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: lyanna gl
    2. Mój adres e-mail:
    annaglesner@gmail.com
    ***
    3. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Tak:)))))))
    - sidebar bloga: Nie
    4. Obserwuję na Instagramie: Tak, annaglesner

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako:Ciepły kącik (Martyna Zawierucha)
    2. Mój adres e-mail: martynazawierucha@wp.pl
    * * *
    3. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Tak, https://www.facebook.com/martyna.zawierucha.549/posts/1814609818601924
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Nie
    4. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: martyna_zawierucha

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapoznałam się i akceptuję regulamin!

    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Aniela M
    2. Mój adres e-mail: nadamagdamus@gmail.com
    * * *
    3. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Tak - https://www.facebook.com/aniela.muszalska/posts/2025907650954679
    - Google+: Tak -
    https://plus.google.com/u/0/117412021253762782682/posts/HEJ25uSY9Ro
    - sidebar bloga: NIE
    4. Obserwuję na Instagramie: anielamuszalska

    GRATULACJE!
    i życzenia na dalsze dni, tygodnie, miesiące...
    konsekwencji w rozwijaniu pasji,
    odkrywania nowych talentów, niegasnącego źródła inspiracji oraz radości z dzielenia się tym z innymi :) !

    OdpowiedzUsuń
  36. Nagroda świetna :D i jak dla mnie wszystko jest dobrze na Twoim blogu i nie ma co ulepszać, ale fakt, że coraz trudniej uzyskać stałych czytelników i trzeba wszystko urozmaicać

    Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Anna Hh
    2. Mój adres e-mail: jo-jo-a@wp.pl
    * * *
    3. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Tak, http://malinowyskarbiec.blogspot.com/
    4. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: malinowyskarbiec

    OdpowiedzUsuń
  37. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Dominika Gil
    2. Mój adres e-mail: gilmisia11@wp.pl
    * * *
    3. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Tak https://plus.google.com/u/0/111265342854925757500/posts/GWCUS6yP5E6
    - sidebar bloga: Nie
    4. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: dominika__gil

    OdpowiedzUsuń
  38. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Ola C
    2. Mój adres e-mail: oluunka@gmail.com
    * * *
    3. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Nie
    4. Obserwuję na Instagramie: Nie

    OdpowiedzUsuń
  39. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Beata Kandzia
    2. Mój adres e-mail: beatakandzia@gmail.com
    * * *
    3. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Tak: https://www.facebook.com/beata.kandzia.52/posts/2121335324744552
    - Google+: Tak: https://plus.google.com/u/0/110061712332260582292/posts/T5Du1GtfoiC
    - sidebar bloga: Nie
    4. Obserwuję na Instagramie: Nie

    OdpowiedzUsuń
  40. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Karolina Ka
    2. Mój adres e-mail: karolina.k.1995@wp.pl
    * * *
    3. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Nie
    4. Obserwuję na Instagramie: Nie

    OdpowiedzUsuń
  41. 1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: nr147
    2. Mój adres e-mail: nr104@wp.pl
    * * *
    3. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Tak, https://plus.google.com/u/0/112502117553488530889/posts/TzpHRaF29ie
    - sidebar bloga: Nie
    4. Obserwuję na Instagramie: Nie

    OdpowiedzUsuń
  42. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Iwona Michałowska
    2. Mój adres e-mail: michalowska_iwona@wp.pl
    * * *
    3. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Nie
    4. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: ajwonkaaa

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Zaczytana56 MamaDela
    2. Mój adres e-mail: dela56ad.wrob@gmail.com
    * * *
    3. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Tak: https://plus.google.com/u/0/105698218508894857875/posts/XokKmDwSWHd
    - sidebar bloga: Nie
    4. Obserwuję na Instagramie: Nie

    OdpowiedzUsuń
  45. Gram dla żony :)
    Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Peter49 Ceniacyksiazki
    2. Mój adres e-mail: peter.49.ceniacy.ksiazki@gmail.com
    * * *
    3. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Tak: https://plus.google.com/u/0/115323437474183891714/posts/4aaf1xZQ1gY
    - sidebar bloga: Nie
    4. Obserwuję na Instagramie: Nie

    OdpowiedzUsuń
  46. Zapoznałam się z regulaminem i akceptuję jego treść.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Ada Frąckowiak
    2. Mój adres e-mail: aducha6662@o2.pl
    3. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Ni
    - Google+: Tak, (https://plus.google.com/115989368335562598335?hl=pl)
    - sidebar bloga: Nie
    4. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: aducha6662

    OdpowiedzUsuń
  47. 1.Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: krystynahelt
    2.E-mail: r.helt@wp.pl
    3.Udostępniłam baner:
    Instagram: Tak
    Facebook - Nie
    4.Obserwuję na Instagramie jako: krystynahelt

    OdpowiedzUsuń
  48. 1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Karolina Jodko
    2. Mój adres e-mail: karolina2701@poczta.fm

    ***

    3. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Tak/ https://www.facebook.com/karolina.jo.927/posts/206569493474884
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Nie
    4. Obserwuję na Instagramie: Nie

    OdpowiedzUsuń
  49. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga Wredna z Wyboru jako: Iwona K (Ivi)
    2. Mój adres e-mail: ivi.kalinowska@gmail.com
    * * *
    3. Udostępniam banner:
    - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Nie
    - sidebar bloga: Tak, https://ivi-art.blogspot.com/
    4. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako:ivi.kali

    OdpowiedzUsuń
  50. Cześć,
         Czy szukasz renomowanego pożyczkodawcy, zmęczonego odrzuceniem przez banki i hipoteką, czy jesteś zmęczony poszukiwaniem funduszy na finansowanie swojej firmy, czy też jesteś zawstydzony finansowo, że nie możesz spłacić swojego długu i rachunków? Czy myślisz o uzyskaniu pomocy finansowej? a teraz nie spiesz się i zdobądź dziś Gwarantowaną i Bezpieczną Pożyczkę, skontaktuj się z nami poprzez e-mail: sureways_financialaid@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje. To bardzo wiele dla mnie znaczy.

Za każdy przemyślany komentarz odwdzięczam się tym samym.
Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga i vice versa.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu.

***

I appreciate all the comments and followers. It means the world to me.

If you leave a well-thought-out comment I will comment back.
I don't mind following each other, as long as you are willing to visit my blog and vice versa.
If you join to my followers, please let me know in a comment.