NOWE CIĘCIE BEZ WIZYTY U FRYZJERA?
A new haircut without a hairdresser?

I don't know if it's only me, but everytime I want to change my hairstyle I have some doubts and a kind of fear. Well, you never know if the new haircut is going to suit you. But there's a solution to that problem and namely wigs. They can be put on and taken off and allow us to see how a particular style looks on us and how we feel in this kind of haircut. They also give the opportunity to try new hair colors. I have always dreamt of dyeing my hair but I have been too afraid that the new shade wouldn't be flattering.


And today I have some hairstyles and colors that caught my fancy on UniWgs website. You can find there a wide variety of products, both made of human hair and synthetic wigs, as well as some accessories, toppers and hair pieces. If you're not sure about a type and style of a wig that would be suitable for you then go ahead and try searching by occasion, for example Wigs for summer. I'm pretty sure you'll find a perfect match for yourself.
* * *
Nie wiem czy ktoś z Was też tak ma, czy to tylko ja, ale zawsze jak mam ochotę na nowe cięcie włosów to obawiam się, że wybrana przeze mnie fryzura nie będzie mi pasowała. Jest sposób na przetestowanie nowego uczesanie dzięki perukom. Peruka to coś co można przymierzyć i ściągnąć, a przy okazji zobaczyć jak wyglądamy i jak czujemy się w danych włosach. Dają nam również możliwość wypróbowania innych kolorów. Mnie zawsze marzyła się koloryzacja, ale zawsze obawiałam się, że nowy kolor nie będzie twarzowy. Jeżeli też macie takie obawy to polecam wypróbować peruki.
A dziś chciałam Wam pokazać kilka propozycji, które wpadły mi w oko na stronie UniWigs. Zarówno ze względu samego cięcia, jak i koloru. Znajdziecie tam całe mnóstwo produktów, zarówno z włosów ludzkich, jak i syntetycznych, a także akcesoria i fragmenty włosów. Jeśli nie jesteście pewni, jaki model wybrać to warto pokusić się o przefiltrowanie strony zgodnie z okazją, np. peruki na lato. Jestem pewna, że każdy znajdzie tam coś dla siebie.

1 | 2

1 | 2

1 | 2

Co sądzicie o moich propozycjach? Myślicie, że peruki to dobre rozwiązanie na przetestowanie nowej fryzury? Też boicie się wizyt u fryzjera? Czy chętnie próbujecie na sobie nowe cięcia? A może lubicie po prostu nosić peruki?

~ wredna

6 komentarzy:

  1. Fajne są takie peruki moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza peruka, ta brązowa prezentuje się wspaniale. ;) Ja do fryzjera nie chodzę. Proszę Mamę, żeby podcięła mi końcówki. :D Nikt nie zna lepiej moich włosów niż ona. ;) Chodzi o to, że kręcą się w każdą stronę i trzeba wiedzieć, ile podciąć, żebym mogła spinać grzywkę (aby nie była za krótka). ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł, nie trzeba niszczyć swoich włosów, a można wyglądać inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uważam że peruki są swietnym pomysłem zamiast drastycznego cięcia lub farbowania którego można żałować, Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie to wygląda :) szybko i ładnie można zmienić swój wygląd :) Niszczarki pozdrawiają.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje. To bardzo wiele dla mnie znaczy.

Za każdy przemyślany komentarz odwdzięczam się tym samym.
Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga i vice versa.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu.

***

I appreciate all the comments and followers. It means the world to me.

If you leave a well-thought-out comment I will comment back.
I don't mind following each other, as long as you are willing to visit my blog and vice versa.
If you join to my followers, please let me know in a comment.