KWIATY W KOBIECYM WYDANIU
Całkiem elegancka stylizacja idealna na wiosnę

Pogoda ostatnio dopisuje i nareszcie pozwala na zrobienie zdjęć na zewnątrz :D Temperatury idealne do noszenia moich ukochanych sukienek. Ostatnio stwierdziłam, że mam ich w szafie zdecydowanie za mało! Koniecznie muszę uzupełnić braki ;)
Dzisiaj przychodzę do Was ze stylizacją, z której nie do końca jestem zadowolona. Owszem, na zdjęciach może to jakoś wygląda, ale sukienka jest sporo za duża, a to ponoć rozmiar 32... No, chyba nie... Wizyta u krawcowej mnie nie ominie, bo bardzo chciałabym sobie tę kieckę zostawić. Buty też okazały się nietrafione, bo o rozmiar za duże :D Polecą w świat ;) Jedyny udany element to naszyjnik ;) Ten z pewnością będę nosiła.

sukienka bonprix  |  buty bonprixbiżuteria bonprix  |  torebka no-name

Co sądzicie o mojej stylizacji? Jak tam Wasza szafa? Przygotowani na sezon wiosenno-letni? Lubicie kwiatowe wzory? Czy może jednak wolicie sięgać po gładkie materiały? Korzystacie z pięknej pogody? Czujecie już lato? Czy na razie jeszcze nie myślicie o plaży?

~ wredna

48 komentarzy:

  1. Świetne buty! :) I w ogóle nie widać na zdjęciach, że sukienka jest na Ciebie za duża. Ja na ten sezon chyba nigdy nie będę gotowa, czyli trzeba improwizować jak zawsze XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ramiączka sukienki były związane, więc nie była już tak długa, a w talii mam mocno zaciśnięty pasek ;) No i ręką zakrywam najbardziej odstające elementy ;)

      Usuń
  2. fajna sukienka;)
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna sukienka, szkoda,że okazała się za duża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że krawcowa coś na to zaradzi ;)

      Usuń
  4. Bardzo ładna sukienka! Osobiście z nimi nie przepadam, a ta wygląda na potencjalnie nadającą się do noszenia w moim wykonaniu, a to spore osiągniecie. :D

    Bardzo ładnie wyglądasz! Na zdjęciach kompletnie nie widać, że jest za duża, aby udało się ją udoskonalić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale co się musiałam przy tym nagimnastykować to moje :D

      Usuń
  5. Też swteirdziłam, że mam zdecydowanie za mało sukienek w szafie i koniecznie muszę sobie jakieś fajne, zwiewne sprawić :)
    Twoja jest bardzo ładna i w moj ukochany kwiatowy wzor <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie Ci w tej sukience. Wcale nie widać, żeby była za duża, ale wiadomo na zdjęciach trudno oddać rzeczywistość dokładnie taką jaka jest lub doskonale sobie z tym poradziłaś. ;) Kwiatowe wzory są bardzo dziewczęce, lubię po nie sięgać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W stanie surowym zdecydowanie nie wygląda dobrze, ba wyglądam w niej jakbym pożyczyła od starszej siostry :D

      Usuń
    2. Oby krawcowa coś zaradziła. ;)

      Usuń
  7. Bardzo ładna sukienka i ogólnie całość ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak pięknie kobieco i zmysłowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zestawienie, wyglądasz w nim bardzo kobieco! Uwielbiam takie kroje sukienek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio również bardzo polubiłam, ale nigdzie nie mogę znaleźć takiego fasonu w moim rozmiarze...

      Usuń
  10. Bardzo fajna, letnia stylizacja. Plus za to, że nie jest cukierkowa!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, u mnie to nie ciężko o cukierkową stylizację :D Mam bardzo dziewczęcy styl ;)

      Usuń
  11. Ale cudowny look bardzo kobiecy SUPER:*


    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że rozmiar nie ten ale na pewno da to się odkręcić, albo dokręcić by było odpowiednio i dobrze :) Wyglądasz ślicznie, wspaniale że pojawił się post ze stylizacją, mam nadzieję że będzie takich więcej i więcej :) Ja jestem przygotowana na sezon letni, sukienki wypadają mi już z szafy, naprawdę, łamią mi się wieszaki a i tak pewnie dokupię coś jeszcze w lumpeksie :) Tylko muszę dokupić sobie spodenek, bo chyba troszkę przeżyłam się w pasie i nie we wszystkie już wchodzę. To uczucie, kiedy wydaje mi się że nie przytyłam ani kilo a moje spodenki wciskam na siłę a i tak zostają na udach :D
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, zazdroszczę tak pełnej szafy sukienek ;) U mnie spodenek dostatek, a i tak rzadko po nie sięgam ;) Zdecydowanie bardziej wolę spódnice i właśnie sukienki ;)

      Usuń
    2. Mogłybyśmy się zamienić szafami, bo ja właśnie wolę spodenki :) Szkoda tylko, że pierwsze co mi tyje to kuper i spodenki wymieniam co rok.

      Usuń
    3. Dlatego właśnie wolę sukienki :D Szczególnie te rozkloszowane :D Nawet jak mi się przytyje to wciąż są dobre, bo i mnie przybywa tylko w biodrach, pupie i udach :D

      Usuń
  13. świetna sukienka, też ostatnio szukam podobnej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna sukienka :) sama mam sporo sukienek w kwiaty, a i tak wciąż mi mało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie tych w kwiaty mam mało i potrzebuję więcej :D

      Usuń
  15. Zwiewna, letnia i dziewczęca sukienka :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja bardzo ładna, gorzej z rozmiarem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kwiaty w tym sezonie rządzą bezapelacyjnie :) ja dorwałam z hm sukienkę i bluzkę ze zwykłego sklepu i jestem zakochana w tym motywie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z HM miałam kiedyś cudowną, idealną sukienkę w kwiaty, ale niestety "wyrosłam" z niej wszerz :D

      Usuń
  18. Nice post dear! :)


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że za duża. Mi się marzy właśnie taka, tylko maxi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, maxi wyglądałaby zjawiskowo ;) Ale ja chyba jestem do długich sukienek za niska ;(

      Usuń
  20. Podobają mi się ostatnio te wszystkie kwieciste sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna sukieneczka ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. Stylizacja na zdjęciach wygląda bardzo ładnie i nie widać żeby była za duża :D A w rzeczywistości? No niestety jest sporo za duża... Ale dla takiej ładnej sukienki, to warto wydać jeszcze te 20 zł na krawcową, żeby później w niej śmigać :D Buty ładne, szkoda, że i na mnie są za duże... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie wiem, czy poprawki u krawcowej nie wyjdą drożej ;) Tyle, ile trzeba w niej zmienić...

      Usuń
  23. Bardzo ładnie Ci w tej sukience i generalnie do twarzy Ci w ciemniejszych barwach :) Butki idealnie pasują do całości ubioru - jestem na tak, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie widać, żeby sukienka była duża czy coś, ale podejrzewam że efekt tego jest ten pas, wystarczy mocniej zacisnąć i jakoś ją ułożyć. Tak czy siak wizyta u krawcowej obowiązkowa, bo sukienka pasuje Ci tak bardzo, że zdjęcia oglądałam już trzeci raz ♥ No sukienka rewelacja ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję ;) Mnie również podoba się to jak wygląda ;) Szczególnie, że większość rzeczy w mojej szafie jest raczej dziewczęca niż kobieca ;)

      Usuń
  25. Love this floral dress! A print I can't get enough of.
    So ready for summer!!!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje. To bardzo wiele dla mnie znaczy.

Za każdy przemyślany komentarz odwdzięczam się tym samym.
Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga i vice versa.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu.

***

I appreciate all the comments and followers. It means the world to me.

If you leave a well-thought-out comment I will comment back.
I don't mind following each other, as long as you are willing to visit my blog and vice versa.
If you join to my followers, please let me know in a comment.