SHINYBOX IT'S A GIRLS WORLD
Świat należy do kobiet, a czy należy do ShinyBox?

Jak na marzec przystało, tegomiesięczna edycja pudełka ShinyBox nawiązuje do Dnia Kobiet. Sam tytuł - It's a Girls World, jak i szata graficzna idealnie pasują do tematyki pudełka. Jak tylko zobaczyłam na stronie jak będzie wyglądał box to byłam bardzo podekscytowana, bo wizualnie idealnie wpada w moje gusta.
It's a Girls World to moje szóste pudełko ShinyBox i przyznam, że mimo iż nie zawsze jestem w stu procentach zadowolona z ich zawartości to zawsze z niecierpliwością czekam na kolejną edycję. Tym razem, gdy wzięłam przesyłkę do rąk to troszkę się rozczarowałam, bo było dwa razy lżejsze niż poprzednie ;) Ale nie ma co się uprzedzać już na samym początku ;) Zajrzyjmy do środka ;)


O marcowym pudełku
Czy można powiedzieć, że współczesny świat - bardziej niż kiedykolwiek wcześniej - należy do kobiet? My uważamy, że jak najbardziej! Dlatego przewrotnie parafrazujemy tytuł kultowego przeboju Jamesa Browna i w najbardziej kobiecym miesiącu roku zapraszamy Cię do Świata Kobiet! Świata pełnego miłości, piękna i namiętności, ale także świata, w którym możemy się realizować, mierzyć wysoko i osiągać wyznaczone cele. It's a Girls, Girls, Girls World!
Standardowo w pudełku znajdziemy również ulotkę z rozpiską zawartości, broszurkę informacyjną Nova Kosmetyki i kod rabatowy od Kontigo.

GoCranberry, olejek do makijażu twarzy i oczu
Olejek przeznaczony jest do oczyszczania każdego typu skóry. Delikatnie, ale skutecznie, usuwa makijaż i co dzienne zanieczyszczenia. Dzięki zawartości dobroczynnych olejów kosmetyk pozostawia skórę zregenerowaną, odżywioną i wolną od podrażnień.Otrzymywany w co najmniej drugim pudełku tej samej subskrypcji.
Produkt pełnowymiarowy.
Pojemność: 150 ml
Cena: 29 zł
Termin ważności: 6 miesięcy od otwarcia
Nigdy wcześniej nie używałam takiego produktu i jestem go bardzo ciekawa. Od jakiegoś czasu chciałam wypróbować takiego olejku. A dodatkowo ten produkt bazuje na żurawinie, którą wiecie, że uwielbiam ;) Mam jedynie nadzieję, że mnie nie uczuli. Producent zapewnia, że jest hipoalergiczny, więc mam nadzieję, że nie zrobi mi krzywdy ;) Pierwszy produkt i już strzał w dziesiątkę.
Samo opakowanie też zapowiada się bardzo dobrze - praktyczna i higieniczna pompka, którą należy przekręcić w celu odblokowania ;) Nie wiem czy odważę się użyć go w okolicach oczu, ale z pewnością będę nim usuwała makijaż twarzy. 
INGREDIENTS: Ingredients (INCI): Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Vaccinium Macrocarpon Seed Oil, Polyglyceryl-4 Isostearate*, Tocopheryl Acetate, Parfum.
*składnik z certyfikatem ekologicznym


Feel Free, antyoksydacyjny krem pod oczy bio
Unikalna formuła kremu zapewnia doskonałe nawilżenie oraz pomaga pozbyć się drobnych zmarszczek mimicznych. Marka Feel Free w swoich produktach promuje ideę powrotu do natury - troskę o środowisko naturalne oraz odpowiedzialne korzystanie z zasobów Ziemi. Dlatego też skład kosmetyku w niemal 99% stanowią substancje pochodzenia naturalnego oraz surowce z upraw organicznych.
Produkt pełnowymiarowy.
Pojemność: 20 ml
Cena: 67 zł
Termin ważności: 12 miesięcy od otwarcia
Ten produkt jest bardzo podobny do innego, który znalazłam w jednym z poprzednich pudełek. Nie dość, że jest to ten sam kosmetyk, ma niemalże identyczne opakowanie to jeszcze jest w tej samej pojemności ;) Niemniej, nie narzekam na to, że go w tegomiesięcznym pudełku znalazłam. Jeżeli sprawdzi się równie dobrze jak ten z Naobay to będę bardzo zadowolona. A ostatnio zastanawiałam się po jaki krem sięgnąć jak skończy mi się obecny. No i po problemie ;) Kolejny kosmetyk, z którego jestem zadowolona ;) So far so good ;)
INGREDIENTS: Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Glycerin, Polyglyceryl-2 Stearate, Oryza Sativa Starch, Glyceryl Stearate, Stearyl Alcohol, Propanediol, Hydrolyzed Hyaluronic Acid, Coffea Arabica Seed Extract*, Chamomila Recutita Flower Extract*, Pyrus Malus Fruit Extract*, Mentha Piperita Leaf Extract*, Benzyl Alcohol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Xanthan Gum, Citric Acid, Parfum, Limonene, Linalool.
* składniki z organicznej uprawy


Novex, maska nawilżająca włosy Mystic Black Baobab
Nowość. Głęboko nawilżająca maska do włosów z wyciągiem z baobabu, dedykowana dla włosów suchych, zniszczonych zabiegami chemicznymi oraz termicznymi. Zwiększa elastyczność włosów, zapobiega puszeniu oraz ułatwia rozczesywanie. Nie obciąża włosów, pozostawia je lekkie oraz pełne blasku. Regularnie stosowany przywróci włosom elastyczność, blask oraz ułatwi ich codzienną stylizację. Ma również działanie ochronne - zabezpiecza włosy przed działaniem silnych promieni słonecznych, wiatru, słonej i chlorowanej wody oraz silnego mrozu.
Wersja miniaturowa - travel size.
Gramatura miniaturki: 100 g
Gramatura pełnowymiarowego produktu: 400 g lub 1000 g
Cena miniaturki: 8 zł
Cena pełnowymiarowego produktu: 29 zł/400 g; $19.99/1000 g (ceny w złotówkach nie znalazłam)
Termin ważności: 12 miesięcy od otwarcia
Kolejna maska Novex znaleziona w pudełku ShinyBox. Jak wiecie, z tą poprzednią wersją niesamowicie się polubiłam, więc i tej jestem bardzo ciekawa. U mnie wszystkie kosmetyki do pielęgnacji włosów są mile widziane ;) Ta wersja również pięknie pachnie, choć tutaj czuję arbuza ;) Zapach przypomina mi takie owocowe gumy do żucia ;) Tak więc mamy kolejny produkt w marcowym pudełku, którego jestem ciekawa i po który z pewnością sięgnę ;) Na minus zasługuje jedynie znów mało praktyczne opakowanie...
INGREDIENTS: Aqua, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Zea Mays Starch, Cetrimonium Chloride, Parfum, Benzyl Alcohol, Hydroxyethyl Urea, Benzoic Acid, Hexyl Cinnamal, D-Limonene, Sorbic Acid, Linalool, Lactic Acid, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Adansonia Digitata Oil Afe/Proc.: 2.02.100-5/25351.463333/2017-11.


Bielenda, sztyft na odrosty i siwe włosy Instant Cover
Rewolucyjny sztyft, który skutecznie pokrywa odrosty i siwe włosy. Pomagają wydłużyć czas między kolejnymi farbowaniami, co zapobiega niszczeniu włosów. Idealnie dopasowują się do koloru włosów i nadają jednolity kolor. Nie przetłuszcza włosów i łatwo się zmywa. W zestawie znajdziesz jeden z 3 dostępnych kolorów: jasny brąz, brąz lub czarny.
Produkt pełnowymiarowy.
Gramatura: 4,3 g
Cena: 16,70 zł
Termin ważności: grudzień 2018
Pierwszy produkt, który zupełnie mi się nie przyda. Po pierwsze, nie farbuję włosów, a po drugie, z pewnością nie sięgnęłabym po kolor czarny, a taki mi się właśnie trafił. Co gorsze, nie mam nikogo, komu mogłabym go oddać. Najprawdopodobniej trafi do jakiejś paczki z rozdania, które planuję ;)
INGREDIENTS: Coco-Caprylate/Caprate, Polypropylene, Talc, Ozokerite, Cera Microcristalina, Zinc Oxide, Synthetic Wax, Copernicia Cerifera Cera, Caprylyl Glycol, Caprylhydroxamic Acid, Glycerin [+/-] CI77499, CI77492, CI15850.


Delia, podkład matujący Mineral Velvet Skin
Mineralny, trwale matujący fluid o lekkiej konsystencji i aksamitnym wykończeniu. Przeznaczony do cery mieszanej i tłustej - innowacyjna formuła fluidu absorbuje nadmiar sebum i zapobiega błyszczeniu skóry. Doskonale wyrównuje kolor i drobne niedoskonałości cery.
Produkt pełnowymiarowy.
Mój odcień: 01 Ciepły Beż
Pojemność: 35 ml
Cena: 10,40 zł
Termin ważności: 29 miesięcy od otwarcia
Z tradycyjnych podkładów korzystam bardzo rzadko. Tego i tak jednak nie mogłabym wypróbować, bo kolor jest dla mnie zdecydowanie za ciemny. Podejrzewam, że nawet latem by się nie sprawdził. Ale nic straconego, moja mama ucieszy się z takiego prezentu ;) Do jej cery będzie pasował idealnie. Dodatkowo pięknie pachnie, ładnie się wtapia, wyrównuje koloryt i nadaje piękne wykończenie ;) No i kolor ma beżowy odcień, bez różowych tonów ;) Myślę, że warty uwagi ;)
INGREDIENTS: Aqua, Cyclopentasiloxane, Propylene Gycol, Isopropyl Myristate, Talc, Paraffinum Liquidum, C30-45 Alkyl Cetearyl Dimethicone Crossopolymer, Cetyl Palmitate, Litium Magnesium Sodium Silicate (nano), Aluminum Starch Octenylsuccinate, Glyceryl Stearate SE, Cetearyl Alcohol, Stearic Acid, Palmitic Acid, PEG-100 Stearate, Glyceryl Stearate, Glycerin, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Caesalpinia Spinosa Gum, Tocopheryl Acetate, Xanthan Gum, Parfum, Limonene, Benzyl Salicytate, Geraniol, Linalool, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Hydroxycitonellal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Methylparaben, Propylparaben, DMDM Hydantoin, Phenoxyethanol, Caprylic/Capric Triglyceride, Sodium Acrylates Copolymer, Polyacrylate-13, Polyisobutene, Polysorbate 20, Citric Acid, BHT, Disodium EDTA, Potassium Sorbate [+/- CI77891, CI77491, CI77492, CI77499].


Kontigo, pilnik wielowarstwowy
Pilnik posiada 6 warstw do pielęgnacji paznokci normalnych i łamliwych. Warstwowa konstrukcja wielokrotnie wydłuża żywotność akcesorium. Po zużyciu warstwy pilnika wystarczy ją oderwać - pod spodem znajduje się następna.
Produkt pełnowymiarowy. Jeden z trzech wariantów: Kontigo - pilnik wielowarstwowy, Kontigo - pęseta do brwi, Miyo - puder brązujący.
Ilość warstw: 6
Cena: 10,99 zł
Pilnik jak pilnik, z pewnością się przyda, ale ze wszystkich opcji jakie mogły mi się trafić, tej chciałabym najmniej. Żałuję, że nie mam okazji wypróbować bronzera. Jednak nie ma co narzekać ;) Przyda się i na pewno go wykorzystam


Efektima, chusteczka brązująca do ciała
Wyjątkowa, odpowiednio nasączona chusteczka brązująca o przyjemnym zapachu, do stosowania na twarz i ciało. Starannie dobrane składniki oraz formuła chusteczki zapewniają komfort i skuteczność stosowania.
Upominek.
Ilość sztuk: 2
Cena: 1,87 zł/2 szt.
Termin ważności: lipiec 2018
Kolejny produkt po który nie sięgnę. Nie korzystam z tego typu produktów i nie używam samoopalaczy. Najprawdopodobniej dorzucę do nagrody w rozdaniu ;)
INGREDIENTS: Aqua, Dihydroxyacetone, Glycerin, Propylene Glycol, Gluconolactone, Collagen, Ppg-26-Buteth-26, Panthenol, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Benzoate, Parfum, Butylene Glycol, Tocopheryl Acetate, Phenoxyethanol, Citric Acid, Calcium Gluconate, Hyaluronic Acid, Linalool, Silanetriol, Sorbic Acid, Hydrolyzed Elastin, Butylphenyl Methylpropional, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Imidazolidinyl Urea, Ethylhexylglycerin.


Podsumowując...
Moim zdaniem to jedno z lepszych pudełek. Z większości kosmetyków skorzystam. Bardzo cieszy mnie krem pod oczy, olejek do makijażu i maska do włosów. Nie sprawdzą mi się chusteczki, sztyft na odrosty i podkład, ale nic się nie zmarnuje ;) Część pójdzie w świat, a część trafi do nagrody w rozdaniu. A nuż, komuś się przyda ;) Pierwsze pozytywne wrażenie pozostało ze mną do końca i z chęcią będę testowała wszystkie kosmetyki.
Jeżeli zawartość przypadła Wam do gustu i chcielibyście takie pudełeczko mieć u siebie to możecie je zakupić tutaj.
Moja ocena: 4+/5

Znacie te pudełka? Lubicie taką zabawę? A może macie to konkretne? Co o nim sądzicie? Próbowałyście któregoś z ww. produktów? Jak się u Was sprawdziły? Byłybyście zadowolone z takiej zawartości? I co myślicie o produktach, które są dla Was nowościami? Skusicie się?


~ wredna

53 komentarze:

  1. Nam podoba się właściwie tylko podkład Delia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ładne pudełeczko:) ciekawe kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypróbowałabym ten olejek do demakijażu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się nie mogę doczekać ;) Jak mnie nie uczuli to na pewno pojawi się jeszcze na blogu ;)

      Usuń
  4. Ja jakoś nie mogę się przekonać do tych pudełek :D Jeszcze nigdy nie porwała mnie żadna edycja :D
    Nie miałam żadnego z tych produktów, najchętniej wypróbowałabym podkład i krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie tragedia ,to pudełko, zakończyłam na nim subskrybcje

    OdpowiedzUsuń
  6. Od kilku miesięcy 'śledzę' zawartość tych pudełek i po szczerości żadne nie zrobiło na mnie większego wrażenia. To raczej nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie miałam z nimi styczności, ale zapach jest rzeczywiście obłędny ;)

      Usuń
  8. Tylko podkład mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej zaciekawił mnie sztyft na odrosty i siwe włosy, z chęcią chciałabym poczytać o efektach, szkoda, że nie zamierzasz przetestować osobiście tego produktu! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety włosów nie farbuję ;) Siwych też jeszcze nie mam ;) Ale nawet gdybym malowała, albo już siwiała, to z pewnością nie sięgnęłabym po kolor czarny ;)

      Usuń
  10. Podkład chyba najbardziej mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapowiada się ciekawie, ale niestety nie będę miała okazji go przetestować ;)

      Usuń
  11. zaciekawiła mnie maska do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie zaciekawił tylko krem pod oczy. Reszta bez rewelacji.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też prawie nie korzystam z samoopalaczy, a zwłaszcza z takich chusteczek.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kremik pod oczy i maskę do włosów bym przygarnęła. ;) Chusteczek samoopalających też nie używam. Nie popisali się z tym sztyftem na odrosty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie, że kolory wrzucali oczywiście przypadkowo ;)

      Usuń
  15. Całkiem udane pudełko :) Mnie zainteresował krem pod oczy.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny box,wypróbowałabym ten olejek do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzisiaj wieczorem zamierzam zrobić do niego pierwsze podejście ;)

      Usuń
  17. Bardzo ładna szata graficzna :)
    Zainteresował mnie krem pod oczy bo ostatnio mam jakąś obsesję na punkcie skóry pod oczami :p

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten krem pod oczy jest kuszący!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie ładne pudełeczko. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ten olejek mnie bardzo zaciekawił:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaciekawila mnie ta maska do wlosow:)
    Klikniesz w linki w nowym poście bede wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawe zestawienie, miło się czyta takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak nie lubię tego pudełka, tak tutaj ta zawartość nawet nie najgorsza, choć i tak połowa by mi się nie przydała

    OdpowiedzUsuń
  24. Produkty wyglądają świetnie, ale wygląd pudełeczka totalnie skradł moje serce. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze nigdy nie miałam okazji otwierać takiego pudełka, ale pomysł świetny!

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie najbardziej ucieszyłby olejek do demakijażu z Gocranerries, reszta dla mnie dość przeciętna, bowiem i krem do oczu mam, i maskę, więc zamiast zużywać na bieżąco, znów musiałoby to stać "w kolejce" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem do oczu i u mnie stoi w kolejce, ale nie przeszkadza mi to ;) A masek i odżywek do włosów używam zamiennie kilkunastu ;) Moje kosmyki lubię zróżnicowanie ;)

      Usuń
  27. bardzo fajna zawartosc pudelka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawe kosmetyki w pudełeczku były :)
    Wesołych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawie zapowiadają się te kosmetyki. Chętnie poczytam o nich coś więcej, bo naprawdę wydają się być interesujące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Część z nich pojawi się pewnie w ulubieńcach, a reszta w denku ;) Także o każdym napiszę pewnie co-nieco ;)

      Usuń
  30. Grafika pudełeczka jest urocza, nie powiem rzuca się od razu w oczy i z pewnością wyróżnia się na tle innych :) zawartość również ciekawa, najbardziej zainteresowała mnie ta malutka maseczka. Wygląda słodko! Jak dzidziuś ostatnio recenzowanej maski :) i zaciekawił mnie ten sztyft do włosów. Nawet jak bym farbowała to nie wiem czy bym się na niego zdecydowała, jakoś tak dziwnie mi wygląda :D
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maska jest rewelacyjna ;) Już jej próbowałam ;) To drugie moje spotkanie z marką i bardzo się z nią polubiłam ;) A obie, i ta z tego pudełeczka, i ta recenzowana ostatnio, mają taką samą pojemność ;) Obie są miniaturkami ;)

      Usuń
  31. Olejek do demakijażu mnie zaciekawił.
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  32. Podoba mi się to pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie, że przypadło Ci do gustu, bo widziałam sporo dziewczyn narzekało na tą edycję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy oczekuje czego innego i sprawdzają mu się inne kosmetyki ;) Moim zdaniem jego zawartość jest lepsza niż poprzednich ;)

      Usuń
  34. Krem pod oczy najchętniej bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Love everything this box is filled it. Always so fun to try new products!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  36. pudełko bardzo ładne :)
    Jestem ciekawa kremu pdo oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. eeeee no ja bym z zawartości była zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje. To bardzo wiele dla mnie znaczy.

Za każdy przemyślany komentarz odwdzięczam się tym samym.
Nie mam nic przeciwko wzajemnej obserwacji, pod warunkiem, że masz zamiar zaglądać na bloga i vice versa.
Jeśli obserwujesz, daj znać w komentarzu.

***

I appreciate all the comments and followers. It means the world to me.

If you leave a well-thought-out comment I will comment back.
I don't mind following each other, as long as you are willing to visit my blog and vice versa.
If you join to my followers, please let me know in a comment.